LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo actie interactieve HD recorder
Ziggo actie interactieve HD recorder
Hallo,
nu ben ik niet 1 van het snelle klagen maar met het volgende heb ik toch problemen. Wellicht al elders op dit forum besproken maar ik maak er toch maar een nieuw topic van.
Als klant van Ziggo ontvang ik een mailing waarin oa een interactieve HD recorder aangeboden wordt. Toen ik een tijd geleden mijn abonnement bij Ziggo afsloot waren deze recorders op en was toen onbekend wanneer ze weer zouden komen.
Nu komt er een mailing waarin een dergelijke recorder wordt aangeboden voor € 49,00. Deze zou ik graag willen. Na een telefoontje met de klantenservice wordt aangegeven dat dit alleen voor nieuwe klanten is. Een nieuwe kan je aanschaffen, echter voor € 119,00. Speciaal voor klanten is dit, want normaal is de recorder € 199,00 maar is er voor klanten een actieprijs gemaakt omdat er klachten over kwamen.
In mijn ogen is dit geheel respectloos naar de vaste klanten. ik overweeg dan ook om alles bij Ziggo weg te halen.
Hoe kan ik toch in aanmerking komen of hoe kan Ziggo bewogen worden om dit voor de vaste klanten ook te doen?
nu ben ik niet 1 van het snelle klagen maar met het volgende heb ik toch problemen. Wellicht al elders op dit forum besproken maar ik maak er toch maar een nieuw topic van.
Als klant van Ziggo ontvang ik een mailing waarin oa een interactieve HD recorder aangeboden wordt. Toen ik een tijd geleden mijn abonnement bij Ziggo afsloot waren deze recorders op en was toen onbekend wanneer ze weer zouden komen.
Nu komt er een mailing waarin een dergelijke recorder wordt aangeboden voor € 49,00. Deze zou ik graag willen. Na een telefoontje met de klantenservice wordt aangegeven dat dit alleen voor nieuwe klanten is. Een nieuwe kan je aanschaffen, echter voor € 119,00. Speciaal voor klanten is dit, want normaal is de recorder € 199,00 maar is er voor klanten een actieprijs gemaakt omdat er klachten over kwamen.
In mijn ogen is dit geheel respectloos naar de vaste klanten. ik overweeg dan ook om alles bij Ziggo weg te halen.
Hoe kan ik toch in aanmerking komen of hoe kan Ziggo bewogen worden om dit voor de vaste klanten ook te doen?
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
Ook ik vind dit van de zotte, sommige mensen zitten al jaaaaren bij Ziggo maar kunnen niethugha002 schreef:Hallo,
nu ben ik niet 1 van het snelle klagen maar met het volgende heb ik toch problemen. Wellicht al elders op dit forum besproken maar ik maak er toch maar een nieuw topic van.
Als klant van Ziggo ontvang ik een mailing waarin oa een interactieve HD recorder aangeboden wordt. Toen ik een tijd geleden mijn abonnement bij Ziggo afsloot waren deze recorders op en was toen onbekend wanneer ze weer zouden komen.
Nu komt er een mailing waarin een dergelijke recorder wordt aangeboden voor € 49,00. Deze zou ik graag willen. Na een telefoontje met de klantenservice wordt aangegeven dat dit alleen voor nieuwe klanten is. Een nieuwe kan je aanschaffen, echter voor € 119,00. Speciaal voor klanten is dit, want normaal is de recorder € 199,00 maar is er voor klanten een actieprijs gemaakt omdat er klachten over kwamen.
In mijn ogen is dit geheel respectloos naar de vaste klanten. ik overweeg dan ook om alles bij Ziggo weg te halen.
Hoe kan ik toch in aanmerking komen of hoe kan Ziggo bewogen worden om dit voor de vaste klanten ook te doen?
voor zo'n aanbieding in aanmerking komen omdat ze daar al klant zijn.
Heb laatst van een bekende van me vernomen dat boos doen aan de telefoon zinvol is hierover want zij kreeg plots het wel voor 49 euro terwijl ze ook al jaren klant is.
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
Chocomelk schreef:
Ook ik vind dit van de zotte, sommige mensen zitten al jaaaaren bij Ziggo maar kunnen niet
voor zo'n aanbieding in aanmerking komen omdat ze daar al klant zijn.
Heb laatst van een bekende van me vernomen dat boos doen aan de telefoon zinvol is hierover want zij kreeg plots het wel voor 49 euro terwijl ze ook al jaren klant is.
Zoiets heb ik ook gehoord. Goed boos worden. Dit keer niet gedaan omdat ik het gepast vind, maar dan maar weer opnieuw bellen en toch boos worden?
-
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
Hoe lullig dit ook is echt iedere provider doet dit soort dingen om nieuwe klanten te trekken. Je kan uiteraard kijken hoe ver je kan gaan om hem alsnog te krijgen voor de juiste prijs.
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
En in deze mailing staat wat?Nu komt er een mailing waarin een dergelijke recorder wordt aangeboden voor € 49,00
Alleen voor nieuwe klanten denk ik, dat is zoals pareltje heeft opgemerkt, om nieuwe klanten te krijgen.
Je kan het proberen, niet geschoten .........Goed boos worden. Dit keer niet gedaan omdat ik het gepast vind, maar dan maar weer opnieuw bellen en toch boos worden?
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
Deden mijn kinderen vroeger ook...als ze hun zin niet kregen, ik zou er ook nog stampvoetend bij over de grond gaan liggen rollen.Heb laatst van een bekende van me vernomen dat boos doen aan de telefoon zinvol is hierover want zij kreeg plots het wel voor 49 euro terwijl ze ook al jaren klant is.
Energieleveranciers geven ook grote kortingen weg voor nieuwe klanten, ik zou mn energiecontract ook weg halen waar het nu is. Nieuwe telefoonklanten krijgen ook de eerste 6 maanden gratis of eerste jaar voor de helft. Mensen die de moeite nemen om van leverancier A naar B over te stappen krijgen nu eenmaal al jaren kortingen van de nieuwe leverancier. Gewoon ieder jaar met alles overstappen
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
Heeft mijn collega ook gedaan, echter zonder boos te worden. Gewoon even bellen, en zeggen dat je wilt weten hoe je over kan stappen, en terloops laten vallen dat je misschien wel wilt blijven als ze een leuke prijs maken voor die decoder. Kom je op dezelfde afdeling, met dezelfde deal, maar zonder een onschuldige callcenter medewerker een baaldag te bezorgen.hugha002 schreef:Chocomelk schreef:
Ook ik vind dit van de zotte, sommige mensen zitten al jaaaaren bij Ziggo maar kunnen niet
voor zo'n aanbieding in aanmerking komen omdat ze daar al klant zijn.
Heb laatst van een bekende van me vernomen dat boos doen aan de telefoon zinvol is hierover want zij kreeg plots het wel voor 49 euro terwijl ze ook al jaren klant is.
Zoiets heb ik ook gehoord. Goed boos worden. Dit keer niet gedaan omdat ik het gepast vind, maar dan maar weer opnieuw bellen en toch boos worden?
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
Hallo,
Wij hebben hetzelfde gehad. Na een telefonisch gesprek, waarin we zeer vriendelijk maar vasthoudend bleven uitleggen dat we vaste klant zijn , altijd de rekening hebben betaald, gedreigd met overstappen naar glasvezel,uitleggen wat het begrip klantenbinding betekent, en vooral volhouden is het ons gelukt om een hd recorder te kopen voor €49,- en €9,50 verzendkosten. Dat was de aanbieding van ziggo voor nieuwe klanten in feb 2013.
Het telefoongesprek heeft 35 minuten geduurd en ik heb met 6 verschillende mensen gesproken voordat ik iemand had die de beslissing mocht nemen om de prijs van €349,- naar €199, naar€149 en uiteindelijk€58,50 te krijgen. We hebben wel ons abonnement met een jaar moeten verlengen.
Dus ziggo kan het wel, zolang je maar vriendelijk doorbijt..
Wij hebben hetzelfde gehad. Na een telefonisch gesprek, waarin we zeer vriendelijk maar vasthoudend bleven uitleggen dat we vaste klant zijn , altijd de rekening hebben betaald, gedreigd met overstappen naar glasvezel,uitleggen wat het begrip klantenbinding betekent, en vooral volhouden is het ons gelukt om een hd recorder te kopen voor €49,- en €9,50 verzendkosten. Dat was de aanbieding van ziggo voor nieuwe klanten in feb 2013.
Het telefoongesprek heeft 35 minuten geduurd en ik heb met 6 verschillende mensen gesproken voordat ik iemand had die de beslissing mocht nemen om de prijs van €349,- naar €199, naar€149 en uiteindelijk€58,50 te krijgen. We hebben wel ons abonnement met een jaar moeten verlengen.
Dus ziggo kan het wel, zolang je maar vriendelijk doorbijt..
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
Uiteindelijk heeft Ziggo toch een nieuwe 1 jarige klant erbij, want met de verlenging van 1 jaar hebben zij toch wat zij wilden.We hebben wel ons abonnement met een jaar moeten verlengen.
Dus ziggo kan het wel, zolang je maar vriendelijk doorbijt..
Dus hun slogan, alleen korting op nieuwe klanten gaat toch weer op.
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
teleurgestelde klant van ziggo ben ik,
Over de Hd recorder het enige middel is klant opzeggen en dan nieuwe klant worden wil je er voor in aanmerking komen maar ziggo moet gewoon up to date blijven met zijn oudere klanten!
Mensen die Hd recoreder klrijgen als nieuwe klant vindt ik wel erg grof om ons als oude klanten van begin af aan al klant te zijn om te laten betelen zelfs net als klant in het begin kreeg je het nog niet gratis weet ik wel.Belachelijk gewoon.
Mijn modem heb ik dan wel gekregen eindelijk na zeuren en zeggen ik ben vandaag klant af en morgen of volgeden week meld ik me wel weer aan als nieuwe klant toen kon ik ineens wel een nieuwe modem krijgen.Hoe ga je klantvriendelijk met elkaar om zeg ik................
Over de Hd recorder het enige middel is klant opzeggen en dan nieuwe klant worden wil je er voor in aanmerking komen maar ziggo moet gewoon up to date blijven met zijn oudere klanten!
Mensen die Hd recoreder klrijgen als nieuwe klant vindt ik wel erg grof om ons als oude klanten van begin af aan al klant te zijn om te laten betelen zelfs net als klant in het begin kreeg je het nog niet gratis weet ik wel.Belachelijk gewoon.
Mijn modem heb ik dan wel gekregen eindelijk na zeuren en zeggen ik ben vandaag klant af en morgen of volgeden week meld ik me wel weer aan als nieuwe klant toen kon ik ineens wel een nieuwe modem krijgen.Hoe ga je klantvriendelijk met elkaar om zeg ik................
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 mei 2013 20:14
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
Ik heb afgelopen week een mail gestuurd naar ziggo om te klagen over mijn interactieve Cisco decoder.
Beeld hapert, on demand is helemaal een brug te ver en normaal een serie kijken lukt af en toe.
Ik werd vrijwel direct gebeld. Ze begrepen de frustratie maar dat lag alleen aan de Cisco kast. Ze gaf me een aanbieding voor een nieuwe decoder voor maar 49,- nu lees ik hier dat eigenlijk iedereen deze aanbieding krijgt als je een beetje vasthoudend bent. Morgen maar weer eens bellen met ziggo wat voor een flut compensatie dit is!!
Beeld hapert, on demand is helemaal een brug te ver en normaal een serie kijken lukt af en toe.
Ik werd vrijwel direct gebeld. Ze begrepen de frustratie maar dat lag alleen aan de Cisco kast. Ze gaf me een aanbieding voor een nieuwe decoder voor maar 49,- nu lees ik hier dat eigenlijk iedereen deze aanbieding krijgt als je een beetje vasthoudend bent. Morgen maar weer eens bellen met ziggo wat voor een flut compensatie dit is!!
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
Ben zelf ingegaan op de aanbieding voor een nieuwe HD recorder voor 119 euro. Heb een Humax geleverd gekregen. Ben uiterst tevreden. Aanbieding kwam precies op tijd, want mijn oude Samsung SD kastje had net de geest gegeven.
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
Wat heeft dat met die recorder te maken?Droplul schreef:Alleen jammer dat Ziggo binnenkort over stapt op lijnhuur van Reggefiber glasvezel daarom worden die krengen aangeboden. Zeg maar Ziggo heeft je genaaidRoned70 schreef:Ben zelf ingegaan op de aanbieding voor een nieuwe HD recorder voor 119 euro. Heb een Humax geleverd gekregen. Ben uiterst tevreden. Aanbieding kwam precies op tijd, want mijn oude Samsung SD kastje had net de geest gegeven.
In mijn woonplaats Rijswijk ligt geen ene meter glasvezel, dus kan je opmerking niet zo plaatsen.
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
Is ook een trol.
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
Gewoon abbo. compleet met alles opzeggen via 1200 en dan opzegmenu, meteen vertellen waarom en wat ze er aan kunnen doen..
Deed ik ook en kreeg hem voor de actieprijs.
Deed ik ook en kreeg hem voor de actieprijs.
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
Beetje gezeur om niks. Het is heel normaal dat je nieuwe klanten die nog geen spullen hebben daar een fikse korting op geeft. Het is alleen maar sympathiek bestaande klanten met ontvangers die nog prima werken deze nieuwe te geven tegen weggeefprijzen. Die humax kost in de winkel 220 euro dus 119 is echt ver onder de winkelprijs en zelfs onder de kostprijs.
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
Nu weet ik heel toevallig dat de Humax voor nog geen 80 euri wordt ingekocht...Kun je nagaan wat de retailer aan verdient...
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
Slaat nergens op handel is handel tochdevious schreef:Nu weet ik heel toevallig dat de Humax voor nog geen 80 euri wordt ingekocht...Kun je nagaan wat de retailer aan verdient...
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
ja klopt. En de retailer moet er ook van leven, ik zeg daar echt niks van. Maar vind het nog steeds absurd dat providers tòch retailprijzen durven te vragen.
Re: Ziggo actie interactieve HD recorder
En vooral den haag.devious schreef:Nu weet ik heel toevallig dat de Humax voor nog geen 80 euri wordt ingekocht...Kun je nagaan wat de retailer aan verdient...
Maar met 80 euro inkoop zit je aan de (hele) lage kant denk ik.