Vodafone helpt niemand uit de brand!
Geplaatst: 30 mar 2013 20:48
Zeer geachte lezers,
In de zomer van 2011 was de hype van de smartphone enorm, ook ik moest eraan geloven en sloot een abonnement af bij Vodafone. Toentertijd bestond de top drie van de smartphones uit de Apple Iphone 4, Samsung Galaxy SII en de HTC Sensation. Ik koos voor de HTC Sensation, omdat deze smartphone naar mijn weten toen de snelste processor had. Ik heb er een aantal maanden plezier van gehad, tot het moment dat ik 's avonds een foto (met flits) nam. Opeens viel het toestel uit! Na het opstarten van het toestel, was er een groot gedeelte van het stroompercentage verdwenen. Tevens viel het toestel steeds vaker uit zonder reden.
Ik bleef nog een aantal dagen met het toestel lopen, omdat het uitvallen hooguit 5 per dag voorkwam. Tot op dat het toestel 20 keer uitviel op 1 dag! Zo kwam ik bij Vodafone met de klacht: Toestel valt heel vaak uit zonder reden. De eerste keer gaf Vodafone mij een nieuwe batterij, en daarmee zou het probleem opgelost zijn verzekerde ze mij. Enkele weken had ik weer plezier van me smartphone, maar helaas was dit van korte duur. Ik bleef het toestel na het uitvallen opnieuw opstarten, omdat ik het toestel vaak nodig had.
Bij het opsturen naar het Repair Center genaamd ''Dynafix'' bent u uw toestel 1 à 2 weken kwijt. Toch ging ik weer naar de Vodafone vestiging en hier zeiden zij dat het enigste wat ze voor mij konden betekenen, was het toestel weer terug te sturen naar het Repair Center. Ik ging hiermee akkoord. Twee weken later kon ik mijn toestel weer in ontvangst nemen en zou die weer volledig functioneren.
Het aparte aan het laatst genoemde was, dat ik maanden hierna weer hetzelfde probleem had voor de 3e keer. Ik moest dus weer naar de Vodafone vestiging voor mij toestel. Ze snapten dat het niet prettig voor mij was en dat het opgelost zou moeten worden, maar het enigste wat ze nou eenmaal voor me konden doen was hem weer opsturen naar het Repair Center. Ik ging voor de 3e keer akkoord met de medewerkers en stond mij toestel af.
Weer gingen er twee weken over heen voordat ik mijn toestel terug had, deze keer had het Repair Center bij mijn toestel een 'Boardswap' uitgevoerd. Een boardswap houdt in dat de gehele binnenkant van je telefoon wordt vervangen, oftewel een zo goed als nieuw toestel met je oude buitenkant. Bij de Vodafone zaak vertelden ze me dit en ik was hier blij, omdat ik dacht verlost te zijn van het probleem.
Drie weken terug ging ik voor de 4e keer naar de Vodafone vestiging en vonden ze het vreemd dat ik weer problemen had. Het probleem was er nou eenmaal en mijn toestel viel wel meer dan 20 keer per dag uit. De Vodafone medewerkster hielp me vervolgens weer met het opsturen naar het Repair Center, omdat er niks anders op zat.
Nu heb ik mijn toestel sinds dinsdag terug en heb ik weer het oude probleem. Ik vermoed dat sommige mensen in de maatschappij het toestel allang de 'plomp' in zouden hebben gegooid als dit bij hun zou gebeuren, maar ik wacht het af.
Één punt staat nu voor mij vast en dat is dat ik hem niet weer op ga sturen naar het Repair Center, ik wil een nieuw toestel en daar heb ik volgens mij 100% recht op. Ik weet dat de Vodafone vestiging in Rijswijk te lui is om mij uit de brand te helpen, dat is de reden dat ik dit bericht hier post.
Zijn er onder jullie mensen die vergelijkbare problemen hebben gehad?
Met vriendelijke groet,
L.
In de zomer van 2011 was de hype van de smartphone enorm, ook ik moest eraan geloven en sloot een abonnement af bij Vodafone. Toentertijd bestond de top drie van de smartphones uit de Apple Iphone 4, Samsung Galaxy SII en de HTC Sensation. Ik koos voor de HTC Sensation, omdat deze smartphone naar mijn weten toen de snelste processor had. Ik heb er een aantal maanden plezier van gehad, tot het moment dat ik 's avonds een foto (met flits) nam. Opeens viel het toestel uit! Na het opstarten van het toestel, was er een groot gedeelte van het stroompercentage verdwenen. Tevens viel het toestel steeds vaker uit zonder reden.
Ik bleef nog een aantal dagen met het toestel lopen, omdat het uitvallen hooguit 5 per dag voorkwam. Tot op dat het toestel 20 keer uitviel op 1 dag! Zo kwam ik bij Vodafone met de klacht: Toestel valt heel vaak uit zonder reden. De eerste keer gaf Vodafone mij een nieuwe batterij, en daarmee zou het probleem opgelost zijn verzekerde ze mij. Enkele weken had ik weer plezier van me smartphone, maar helaas was dit van korte duur. Ik bleef het toestel na het uitvallen opnieuw opstarten, omdat ik het toestel vaak nodig had.
Bij het opsturen naar het Repair Center genaamd ''Dynafix'' bent u uw toestel 1 à 2 weken kwijt. Toch ging ik weer naar de Vodafone vestiging en hier zeiden zij dat het enigste wat ze voor mij konden betekenen, was het toestel weer terug te sturen naar het Repair Center. Ik ging hiermee akkoord. Twee weken later kon ik mijn toestel weer in ontvangst nemen en zou die weer volledig functioneren.
Het aparte aan het laatst genoemde was, dat ik maanden hierna weer hetzelfde probleem had voor de 3e keer. Ik moest dus weer naar de Vodafone vestiging voor mij toestel. Ze snapten dat het niet prettig voor mij was en dat het opgelost zou moeten worden, maar het enigste wat ze nou eenmaal voor me konden doen was hem weer opsturen naar het Repair Center. Ik ging voor de 3e keer akkoord met de medewerkers en stond mij toestel af.
Weer gingen er twee weken over heen voordat ik mijn toestel terug had, deze keer had het Repair Center bij mijn toestel een 'Boardswap' uitgevoerd. Een boardswap houdt in dat de gehele binnenkant van je telefoon wordt vervangen, oftewel een zo goed als nieuw toestel met je oude buitenkant. Bij de Vodafone zaak vertelden ze me dit en ik was hier blij, omdat ik dacht verlost te zijn van het probleem.
Drie weken terug ging ik voor de 4e keer naar de Vodafone vestiging en vonden ze het vreemd dat ik weer problemen had. Het probleem was er nou eenmaal en mijn toestel viel wel meer dan 20 keer per dag uit. De Vodafone medewerkster hielp me vervolgens weer met het opsturen naar het Repair Center, omdat er niks anders op zat.
Nu heb ik mijn toestel sinds dinsdag terug en heb ik weer het oude probleem. Ik vermoed dat sommige mensen in de maatschappij het toestel allang de 'plomp' in zouden hebben gegooid als dit bij hun zou gebeuren, maar ik wacht het af.
Één punt staat nu voor mij vast en dat is dat ik hem niet weer op ga sturen naar het Repair Center, ik wil een nieuw toestel en daar heb ik volgens mij 100% recht op. Ik weet dat de Vodafone vestiging in Rijswijk te lui is om mij uit de brand te helpen, dat is de reden dat ik dit bericht hier post.
Zijn er onder jullie mensen die vergelijkbare problemen hebben gehad?
Met vriendelijke groet,
L.