T-mobile ronselt abonnementen WAARSCHUWING!!
Geplaatst: 02 apr 2013 19:25
Ben vorig jaar mei met mijn zoon die toen net 18 jaar was geworden, naar T-mobile shop geweest voor abonnementsverlenging. Dit abonnement staat op mijn naam, maar kan ook overgezet worden naar de naam en bankrekening van mijn zoon. Omdat dit volgens de medewerker met nummerbehoud niet in 1 keer kon, heeft hij op contract gezet dat voor het nummerbehoud wij later terug dienen te komen. Wij gingen weg met een nieuwe telefoon en ook een nieuwe sim kaart. Nu heeft mijn zoon gelijk zijn nieuwe telefoon en de andere sim-kaart gebruikt, met een nieuw nummer dus. Hij heeft toen zijn nieuwe nummer maar geaccepteerd en behouden en is niet meer teruggeweest naar T-mobile shop. Maar pas op!!!! Hiermee is ook gelijk een nieuw abonnement ingegaan.
Ik kwam er vorige week pas achter dat er nog steeds € 50,44 van T-mobile van mijn rekening wordt afgeschreven. Navraag bij T-mobile gaf men aan dat dit het oude abonnement was, en doordat het nummerbehoud niet is doorgevoerd , is deze ook niet opgezegd. De medewerkster van het callcenter gaf aan dat deze handelingen wel degelijk in 1 keer kunnen uitgevoerd, en zei dat ik besodemieterd ben, ik heb haar geconfronteerd met deze uitspraak en dat dit ook opgenomen werd en toen werd de verbinding verbroken. Deze consequentie is ons dan ook door medewerker T-mobile shop niet medegedeeld dat als nummerbehoud niet wordt uitgevoerd oude abonnement gewoon door blijft lopen.
Klacht ingediend bij T-mobile, maar deze zeggen niet verkeerd gehandeld te hebben.
Het lijkt er op dat T-mobile zo extra abonnementen probeert te ronselen, en als mensen er geen weet van hebben dat het oude abonnement stilzwijgend doorloopt duurt ht een hele poos voor ze het door hebben, en dus evt. met maand opzegtermijn opzeggen.
Ik kwam er vorige week pas achter dat er nog steeds € 50,44 van T-mobile van mijn rekening wordt afgeschreven. Navraag bij T-mobile gaf men aan dat dit het oude abonnement was, en doordat het nummerbehoud niet is doorgevoerd , is deze ook niet opgezegd. De medewerkster van het callcenter gaf aan dat deze handelingen wel degelijk in 1 keer kunnen uitgevoerd, en zei dat ik besodemieterd ben, ik heb haar geconfronteerd met deze uitspraak en dat dit ook opgenomen werd en toen werd de verbinding verbroken. Deze consequentie is ons dan ook door medewerker T-mobile shop niet medegedeeld dat als nummerbehoud niet wordt uitgevoerd oude abonnement gewoon door blijft lopen.
Klacht ingediend bij T-mobile, maar deze zeggen niet verkeerd gehandeld te hebben.
Het lijkt er op dat T-mobile zo extra abonnementen probeert te ronselen, en als mensen er geen weet van hebben dat het oude abonnement stilzwijgend doorloopt duurt ht een hele poos voor ze het door hebben, en dus evt. met maand opzegtermijn opzeggen.