Pagina 1 van 1
samsung sgh 800
Geplaatst: 17 jan 2004 20:56
door mevr van duijn
ik heb een samung mobiele telefoon van een maand oud die uit zijn eigen aan en uit ging zelf opladen terwijl de oplader er niet in zat ik heb hem terug naar de dixons gebracht die heeft hem ter reparatie opgestuurd nu krijg ik te horen dat dat vochtschade is ik heb hem in mijn tas meegenomen daar is die toch voor nu kan ik mijn toestel terug kopen voor 37,50 dat zijn dan de onderzoeks kosten waar heb ik dan mijn garantie voor dus het komt er opneer dat ik bijna 200,00 euro kwijt ben voor een toestel dat ik nog geen maand gebruikt heb
m.v.g
mevr van duijn
Re: samsung sgh 800
Geplaatst: 03 feb 2004 23:52
door Flamouschka
Het eerste wat mij opviel aan mijn A800 (toen ik hem nét had gekocht), was dat de accu wel erg snel leegtrok. Hiervoor heb ik een Sony Z1 en een Z5 gehad waar ik dolgelukkig mee was, maar nu deze op waren moest ik aan een soortgelijke: dat leek mij de A800.
Behalve dat de batterij snel leegloopt, lukt het mij na een jaar nog steeds niet om het begin"riedeltje" bij het aanzetten van de telefoon eruit te krijgen...iemand tips?
Normaal gesproken heb ik mijn telefoon dag en nacht aan, maar omdat hij dus zo snel leeg gaat doe ik hem tegenwoordig snachts uit. 2 weken geleden wilde ik hem sochtends aan zetten, deed ie niks anders dan knipperen en vervolgens bleef er een blauw scherm zonder tekst
Gelukkig had ik nog garantie en kon Belcompany hem kosteloos door de fabrikant laten maken, maar een maandje later en ik had er waarschijnlijk voor moeten betalen.
Helaas heb ik ook vrij slecht bereik ermee (getest door mijn SIM in een Nokia te stoppen, ging dus veel beter)
Groot voordeel: ik als anti-Nokia'er en "ex"-Sony'er vind het een prachttelefoontje...
Re: samsung sgh 800
Geplaatst: 04 feb 2004 21:49
door svs72
mevr .van duijn
als U zeker weet dat het toestel geen vochtschade kan hebben,dus U heeft er nooit mee in de regen gebeld of in de volle zon gelegd en zeker weten dat er nooit contact is geweest met vloeistof ,zou ik de dixons vragen of ze dit toestel naar een andere reparateur willen sturen voor een 2e opinion ,dan weet je zeker of je wel of niet gelijk had,dit kan bv bij de belcompany wel,alleen zal 90% van de gevallen dezelfde diagnose worden gesteld,je kan het wellicht proberen. succes