Telfort....problems,problems,problems....
Geplaatst: 03 apr 2013 18:45
Hallo medeforummers
Mijn moeder heeft een contract bij Telfort en heeft dit in Oktober verlengd en toen is de ellende begonnen...
Ik heb pas gebeld en werd van het kastje naar de muur gestuurd ik denk ik ga twitteren,dat is publiekelijk en slechte reclame.
Toen werd ik uiteindelijk geholpen,er is een nieuwe modem gekomen en dat leek te werken,echter na 2 dagen begon de ellende alweer,wifi viel weg,telefoonverbinding viel weg.
Dan bel je en dan zeggen ze daar bij Telfort dat je de modem moet resetten/uitzetten....uhm ja das heel handig als je met je vaste telefoon aan het bellen bent,dan valt uiteraard de verbinding weg en terug gebeld worden ho maar,nee je moet gewoon weer zelf bellen en het kost ook niet ff niks ofzo.... !!!
Ik heb pas weer gebeld en gevraagd of ik nog antwoord ging krijgen op mijn Twitterberichten en die kwam uiteindelijk dan wel maar moest er wel eerst voor bellen !!!
Ik vertelde de jongeman van Telfort ook even duidelijk dat mijn moeder een leek is op het gebied van internet en dat zij zich laat afschepen door elke keer maar de modem te laten resetten ik zeg maar ik ben geen leek,ik zeg ik laat me niet afschepen,jullie gaan een oplossing bieden anders neem ik andere maatregelen.
Het vreemde verhaal is ook dat degene die mijn moeder aan de telefoon had zei dat ze een bepaald nummer moest draaien,dan werd zij terug gebeld en dan kon hij in de modem komen,wat is dat voor onzin ?!?!?!?!
Elke medewerker kan in het modem komen van de klant waar hij mee belt zonder een code te laten draaien door de klant en terug te bellen....
Afijn ze had een mail met de inloggegevens.
Ik had voor de allerlaatste keer de modem gereset en daarna wilde ik de modem in.
je moet dan uiteraard naar het iP adres gaan en dan inloggen.
Er word dan gevraagd om een username en een wachtwoord.
Dat was volgens de mail van Telfort (Admin en als ww 1234) helaas,ik kon niet inloggen.
Ik probeerde mijn standaard inloggegevens die meestal bij een modem gebruikt werden.
User/admin of admin/user of admin/admin of user/user.
In dit geval werkte user/user dus prima en niet de gegegvens die Telfort had geggeven...
Ik was in de modem en heb het wifi kanaal op een juist kanaal gezet,vreemd genoeg zette de modem dat kanaal uit zichzelf terug naar het kanaal waar die op stond,zelfs na het opslaan van de nieuwe instellingen.
Afijn,ik uitgelogd,weer gebeld,weer geklaagd en probeerde weer in de modem te komen,de modem was niet meer uit geweest.
Ik gebruikte weer hetzelfde ww en ik kon niet meer inloggen dus de gegegvens van de mail van Telfort gebruikt,ook die werkte dus niet,ja jeetje,wat is nou de inlog van de modem ?
Moest ik WEER de modem resetten van die kerel en dan inloggen in de modem met de gegevens van de mail....
Vooruit maar weer..............................ZUCHT !!
Helaas joh.....de stoom kwam uit mn oren.
Ik weer die standaard inlogs geprobeerd en ineens was de inlog user/admin ipv user/user....het ging nergens over.
Vanmiddag weer ellende,modem gereset en dan werkt het weer even tot de volgende uitval.....
Nu ben ik er klaar mee,mijn moeder word er gestoord van en ik ook want ik ben degene die er elke keer naar moet kijken wat er aan de hand is,Telfort moet zorgen voor een goede verbinding !!
Contractontbinding kon niet want dat loopt in Oktober pas af,ja mooi verhaal maar ze betaald voor internetten en bellen maar dan moet ze dat ook wel zonder storingen/uitval kunnen doen en niet elke keer alles moeten resetten wat toch voor geen meter helpt !!!
Heel fijn als je met een belangrijke instantie aan de telefoon zit wat ook nog eens een 0900 nummer is en de verbinding valt elke keer weg,kost je handen vol met geld !!!
Telfort,ze wil van jullie af zonder afkoop want jullie internetverbindingen geven niet wat jullie bieden !! En de service is al helemaal niet wat het wezen moet !!
Jullie horen te geven wat jullie bieden en niet half want er word ook niet voor de helft betaald !!
Mijn moeder heeft een contract bij Telfort en heeft dit in Oktober verlengd en toen is de ellende begonnen...
Ik heb pas gebeld en werd van het kastje naar de muur gestuurd ik denk ik ga twitteren,dat is publiekelijk en slechte reclame.
Toen werd ik uiteindelijk geholpen,er is een nieuwe modem gekomen en dat leek te werken,echter na 2 dagen begon de ellende alweer,wifi viel weg,telefoonverbinding viel weg.
Dan bel je en dan zeggen ze daar bij Telfort dat je de modem moet resetten/uitzetten....uhm ja das heel handig als je met je vaste telefoon aan het bellen bent,dan valt uiteraard de verbinding weg en terug gebeld worden ho maar,nee je moet gewoon weer zelf bellen en het kost ook niet ff niks ofzo.... !!!
Ik heb pas weer gebeld en gevraagd of ik nog antwoord ging krijgen op mijn Twitterberichten en die kwam uiteindelijk dan wel maar moest er wel eerst voor bellen !!!
Ik vertelde de jongeman van Telfort ook even duidelijk dat mijn moeder een leek is op het gebied van internet en dat zij zich laat afschepen door elke keer maar de modem te laten resetten ik zeg maar ik ben geen leek,ik zeg ik laat me niet afschepen,jullie gaan een oplossing bieden anders neem ik andere maatregelen.
Het vreemde verhaal is ook dat degene die mijn moeder aan de telefoon had zei dat ze een bepaald nummer moest draaien,dan werd zij terug gebeld en dan kon hij in de modem komen,wat is dat voor onzin ?!?!?!?!
Elke medewerker kan in het modem komen van de klant waar hij mee belt zonder een code te laten draaien door de klant en terug te bellen....
Afijn ze had een mail met de inloggegevens.
Ik had voor de allerlaatste keer de modem gereset en daarna wilde ik de modem in.
je moet dan uiteraard naar het iP adres gaan en dan inloggen.
Er word dan gevraagd om een username en een wachtwoord.
Dat was volgens de mail van Telfort (Admin en als ww 1234) helaas,ik kon niet inloggen.
Ik probeerde mijn standaard inloggegevens die meestal bij een modem gebruikt werden.
User/admin of admin/user of admin/admin of user/user.
In dit geval werkte user/user dus prima en niet de gegegvens die Telfort had geggeven...
Ik was in de modem en heb het wifi kanaal op een juist kanaal gezet,vreemd genoeg zette de modem dat kanaal uit zichzelf terug naar het kanaal waar die op stond,zelfs na het opslaan van de nieuwe instellingen.
Afijn,ik uitgelogd,weer gebeld,weer geklaagd en probeerde weer in de modem te komen,de modem was niet meer uit geweest.
Ik gebruikte weer hetzelfde ww en ik kon niet meer inloggen dus de gegegvens van de mail van Telfort gebruikt,ook die werkte dus niet,ja jeetje,wat is nou de inlog van de modem ?
Moest ik WEER de modem resetten van die kerel en dan inloggen in de modem met de gegevens van de mail....
Vooruit maar weer..............................ZUCHT !!
Helaas joh.....de stoom kwam uit mn oren.
Ik weer die standaard inlogs geprobeerd en ineens was de inlog user/admin ipv user/user....het ging nergens over.
Vanmiddag weer ellende,modem gereset en dan werkt het weer even tot de volgende uitval.....
Nu ben ik er klaar mee,mijn moeder word er gestoord van en ik ook want ik ben degene die er elke keer naar moet kijken wat er aan de hand is,Telfort moet zorgen voor een goede verbinding !!
Contractontbinding kon niet want dat loopt in Oktober pas af,ja mooi verhaal maar ze betaald voor internetten en bellen maar dan moet ze dat ook wel zonder storingen/uitval kunnen doen en niet elke keer alles moeten resetten wat toch voor geen meter helpt !!!
Heel fijn als je met een belangrijke instantie aan de telefoon zit wat ook nog eens een 0900 nummer is en de verbinding valt elke keer weg,kost je handen vol met geld !!!
Telfort,ze wil van jullie af zonder afkoop want jullie internetverbindingen geven niet wat jullie bieden !! En de service is al helemaal niet wat het wezen moet !!
Jullie horen te geven wat jullie bieden en niet half want er word ook niet voor de helft betaald !!