Wat doen ze bij FedEx?
Ze pleuren het gewoon op de oprit achter de auto!
En als je verhaal gaat halen dan weten ze het volgende te melden.
=========================
Geachte heer/mevrouw,
Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden dat uw zending in de bus geleverd is.
Er dient inderdaad voor getekend te worden. Wij hebben het nagevraagd bij de koerier en hij gaf aan vaker bij u te hebben geleverd en hij dacht dat u dit goed vond.
De desbetreffende manager is hiervan op de hoogte gebracht en de koerier zal hierop aangesproken worden zodat het niet meer zal gebeuren.
Wij verzorgen graag uw volgende zending en verzekeren u ervan dat wij onze uiterste best zullen doen om uw nieuwe opdracht naar volle tevredenheid uit te voeren.
Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u vragen hebben dan kunt u uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice, bereikbaar op werkdagen via ons gratis telefoonnummer 0800 0222 333, van 8:00 tot 19:00 uur of via [email protected].
Met vriendelijke groet,
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Customer Relations Representative
FedEx Express Europe, Middle East, Indian Subcontinent & Africa
=========================
Uit deze reactie maak ik op dat een oprit of stoep door FedEx als brievenbus wordt beschouwd!
Waarom betaal ik verdomme €27,- euro voor een pakje van nog geen kilo en ter grote van een schoenendoos maatje 34?
En hun koeriers worden daar dan alleen maar op aangepoken?!
**** You FedEx…
Dat soort koeriertjes moet je buitentrappen! Incl. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].
PS.
Voor alle lezers.
Onze naw gegevens zijn natuurlijk van het briefje gewist.
ik wil niet dat straks heel mijn stoepje volstaat met gelukzoekers…
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)