Pagina 1 van 2
UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 05 apr 2013 19:45
door Jau
Hallo sinds dat wij de UPC horizon box hebben, hebben we vaak problemen met internet, TV en telefoon vooral op mijn eigen computer terwijl de rest van het huis PC van me pa & ma, iPad en iphone gewoon werken. Na vaak de klantenservice te hebben gesproken zou er vandaag eindelijk een monteur langskomen tussen 12:00 en 18:00, ik neem niet zomaar vrij van werk en ben ook bijna nooit vrij omdat we in een team werken ben ik eigenlijk onmisbaar maar okee omdat het moest kon ik om 12:00 naar huis en had me werkgever een extra uitzendkracht ingehuurd.
Maar UPC kwam niet.... van 12:00 tot 17:45 zitten bellen met steeds de belofte dat hij er VOOR 18:30 moet zijn, om 18:20 hebben we nogmaals gebeld en toen kregen we te horen dat hij niet meer komt.
Dus ik ben helemaal klaar met dat bedrijf!
- De UPC box werkt niet 3 dagen van de week, ik doe veel dingen naast me werk op internet en eigenlijk essentieel voor wat ik doe(evenementen organiseren, artikelen schrijven en plaatsen op me blog)
- De klantenservice is gratis als je van vanaf je UPC aansluiting vanaf huistelefoon belt, maar omdat UPC er 3 dagen van de week uitligt moeten we via ons mobiel bellen en dan krijg je zo een bericht: De kosten voor dit gesprek zijn 10ct per minuut + de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
- Je neemt vanaf 12:00 vrij met veel moeite, kost mij geld, kost mij uren heeft het bedrijf waarvoor ik werk last van.
- Dus na al deze ongeregeldheden willen we graag van UPC af, maar dat kan niet want het is een jaarcontract en zit er tot 1Januari 2014 aan vast.
- De enige compensatie die ze willen geven is 25,- een schande voor alle slechte service die ze leveren.
Nog meer mensen die dit hebben?
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 05 apr 2013 20:21
door devious
ik heb nog een hele bult ellende van UPC voor je. Maar daar ga ik je niet mee lastig vallen.
Die €25,- compensatie is de wettelijke compensatie. Dus gaan ze niet hoger. Gewoon aannemen dus en een nieuwe afspraak inplannen. Onmisbaar ben je echt niet op je werk, kijk maar op je salarisstrook.
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 13 mei 2013 20:38
door patrick tolmeijer
Na 14 jaar trouwe klant te zijn geweest heb ik vandaag opgezegd.
Heb als veeeeeelen anderen wel vaker storingen en klachten gehad.
Maar heb mij toch altijd laten overhalen om klant te blijven.
Maar nu is de maat echt vol.!!!!
Jullie laten de klanten in de kou staan !!!!
Iets simpels als je pakket aanpassen is er niet bij.
U moet maar even geduld hebben. ( 72 uur) en niet zuren.
De fout licht natuurlijk bij de klant, 2 dagen later geven ze eindelijk toe dat zij een fout hebben gemaakt.( verkeerde code ingevoerd)
MAAR NIET OPLOSSEN NATUURLIJK
Dan doen jullie diverse beloftes die jullie niet na komen.
Zelfs even terugbellen is er niet bij.
En als je dan uiteindelijk opzegt krijg je een zagarijn aan de telefoon die doodleuk zegt: u hoeft de kosten van de storing niet te betalen. ( ik had ook geen diensten, dus hoezo betalen)
Maar wel binnen 3 uur een mail sturen met aankondiging van de rekening.
Hier laat ik het natuurlijk niet bij zitten.
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 13 mei 2013 20:41
door Har06
De troubles met de Horizon is toch algemeen bekend.
De laatste maand hebben wij in de regio Helmond soms een hele dag te maken met totaal uitval van UPC( tel tv internet:, wordt er allemaal niet beter op
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 13 mei 2013 21:45
door ciske
Har06 schreef:De troubles met de Horizon is toch algemeen bekend.
De laatste maand hebben wij in de regio Helmond soms een hele dag te maken met totaal uitval van UPC( tel tv internet:, wordt er allemaal niet beter op
Misschien toch eens aan glasvezel denken Har
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 13 mei 2013 21:48
door devious
patrick tolmeijer schreef:...Hier laat ik het natuurlijk niet bij zitten.
Jaja, en wat ga je doen dan? Iedereen roept dat maar, er is echter niks tegen te doen. Opzeggen, dat is het enige, en schelden op Twitter en op Chelloo.com Maar dan ook echt helemaal uit je plaat gaan hoor. Anders krijg je geen reaktie. Ikspreek helaas uit ervaring. Mijn posts zijn zo erg dat ze ook worden verwijderd van het forum, lol..Maar mijn probleem wordt echt opgelost.
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 13 mei 2013 21:53
door ciske
Mijn posts zijn zo erg dat ze ook worden verwijderd van het forum, lol..Maar mijn probleem wordt echt opgelost.
Heeft het toch nog zin dat ze erg zijn
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 13 mei 2013 21:58
door devious
Ja, dat zeg ik toch ook? Ik doe het niet voor niks hoor. Want als ik ga bellen dan hebben alle UPC medewerkers dienst en mijn probleem blijft een probleem. Vorig jaar zei zo'n geval zelfs : ".. Ja, dat is een probleem en nee, daar gaan we niks aan doen, want zo wert dat bij UPC." ... Beetje rondstampen op de sociale media en een week later was mijn probleem de wereld uit.
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 13 mei 2013 22:01
door ciske
Beetje rondstampen op de sociale media en een week later was mijn probleem de wereld uit
Ik zal het onthouden voor als ik ook gedoe met upc krijg
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 13 mei 2013 22:08
door devious
op Twitter hebben ze twee accounts. eentje zegt niks te maken te hebben met problemen/klantenservice. Allebei uitmaken voor rotte vis en binnen een uur heb je een reaktie. Goed he?
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 14 mei 2013 09:29
door ciske
Dus rotte vis wil nog wel werken, ach ik heb alleen problemen met de mail van upc. De rest werkt prima
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 14 mei 2013 09:51
door Har06
ciske schreef:Har06 schreef:De troubles met de Horizon is toch algemeen bekend.
De laatste maand hebben wij in de regio Helmond soms een hele dag te maken met totaal uitval van UPC( tel tv internet:, wordt er allemaal niet beter op
Misschien toch eens aan glasvezel denken Har
Denken aan glasvezel is waar ik woon een utopie, ergo wij zijn veroordeeld tot UPC
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 14 mei 2013 09:56
door Har06
devious schreef:Ja, dat zeg ik toch ook? Ik doe het niet voor niks hoor. Want als ik ga bellen dan hebben alle UPC-randdebielen dienst en mijn probleem blijft een probleem. Vorig jaar zei zo'n geval zelfs : ".. Ja, dat is een probleem en nee, daar gaan we niks aan doen, want zo wert dat bij UPC." ... Beetje rondstampen op de sociale media en een week later was mijn probleem de wereld uit.
Zou UPC hiervan onderste boven liggen ???
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 14 mei 2013 09:59
door UPC Webcare
Goedemorgen Tros Radar leden,
UPC is inderdaad ook actief op internet. Wanneer je ons via bijvoorbeeld Twitter (@UPC) een bericht stuurt pakken wij dit altijd op. Er komen vele vragen en verzoeken binnen dus we kunnen niet altijd direct reageren, maar elk bericht wordt in behandeling genomen.
@Jau, je bericht is al van 5 april, maar wellicht kan ik nog wat voor je betekenen. Als je nog graag wilt dat ik er in duik, stuur dan een e-mail met je adresgegevens naar
[email protected]. Als je in het onderwerp aangeeft dat je vanuit het Tros Radar Forum e-mailt, pak ik het voor je op.
@patrick tolmeijer. Erg jammer dat je op zo'n manier afscheid hebt moeten nemen van UPC en dat je
deze slechte ervaringen hebt met de klantenservice. Ik zou graag voor je nakijken wat hier mis is gegaan en of ik nog wat voor je kan doen. Zou ook jij een e-mail willen sturen met je adresgegevens naar
[email protected] met als onderwerp 'Reactie Tros Radar Forum'? Dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op.
Ik hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Sarah
Webcare
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 14 mei 2013 10:42
door ciske
UPC is inderdaad ook actief op internet
Vinden jullie bij upc het niet een beetje maf, dat jullie niet via de telefoon of via de mail een oplossing geven?? Zou elke provider trouwens sieren.
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 14 mei 2013 11:50
door devious
@upcwebcare
Werk je pas bij UPC? Beide gevallen hebben opgezegd en jij kunt dus niks meer voor ze doen. Beetje dom om toch anderhalve maand na dato een reaktie te schrijven hier. Als het andersom is had UPC deze klanten allang met incasso-bureaus gedreigd. Want zo werkt dat. Klantenservice. Bij UPC zijn er misschien twee die weten hoe het hoort. De rest heeft het "not my job"-syndroom en volgen gewoon het script.
UPC gaat weer terug naar het niveau van waar ze kwamen, toen zag je èlke dag klachten over dat bedrijf op tv en radio waar gewoon niks aan gedaan werd.
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 15 mei 2013 11:57
door Har06
[b]devious[/b] schreef:@upcwebcare
Werk je pas bij UPC? Beide gevallen hebben opgezegd en jij kunt dus niks meer voor ze doen. Beetje dom om toch anderhalve maand na dato een reaktie te schrijven hier. Als het andersom is had UPC deze klanten allang met incasso-bureaus gedreigd. Want zo werkt dat. Klantenservice. Bij UPC zijn er misschien twee die weten hoe het hoort. De rest heeft het "not my job"-syndroom en volgen gewoon het script.
UPC gaat weer terug naar het niveau van waar ze kwamen, toen zag je èlke dag klachten over dat bedrijf op tv en radio waar gewoon niks aan gedaan werd.
Het nivo van UPC is en blijft middelmatig, dat de webcare van UPC reageert is prima, opzeggen en kunnen opzeggen zijn 2 Devious, rammel maar eens tegen de metalband aan daar komt ook weinig goeds uit
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 15 mei 2013 20:10
door devious
"..middelmatig.." vind ik persoonlijk nog te hoog ingeschat..
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 16 mei 2013 12:17
door Har06
devious schreef:"..middelmatig.." vind ik persoonlijk nog te hoog ingeschat..
dan is het prima
Re: UPC laat je lekker wachten...
Geplaatst: 23 jun 2013 15:34
door Power2All
Heb er nu al gehele weken last van.
Soms is de verbinding signaal zo slecht, dat ik compleet wegval met SSH verbindingen naar mijn servers, ping timeouts en van alles.
En sommige dagen dat er geen vuiltje aan de lucht is.
Eindelijk een afspraak kunnen krijgen (4de engineer) die de buiten bedrading zou komen controleren.
Komt ie langs, meld ik dat ik momenteel er even geen last van heb, maar dat dit van tijdelijke duur was.
Zegt ie, mja, kan ik niks doen, ga ik wel even buiten in de kast kijken of ik wat kan fixen.
Is ie weg, krijg ik de dag daarna weer lekker hoge pings...
Uitschieters naar 2 tot 3 seconden, tot zelfs packet loss...
Geweldig weer dit.
En de eerst volgende engineer kan pas op 2 juli, slecht service naar mijn mening...
Hier een voorbeeld als ik naar
http://www.hetnet.nl continu ping:
Code: Selecteer alles
Pinging www.hetnet.nl [213.75.28.140] with 32 bytes of data:
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=60ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=68ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=71ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=81ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=83ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=42ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=50ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=8ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=67ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=71ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=79ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=42ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=43ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=45ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=27ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=40ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=45ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=52ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=61ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=74ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=22ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=81ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=42ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=45ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=55ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=62ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=67ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=78ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=81ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=36ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=910ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=18ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=30ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=43ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=14ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=17ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=36ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=44ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=56ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=67ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=71ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=77ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=40ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=42ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=51ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=57ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=66ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=64ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=75ms TTL=52
Request timed out.
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=63ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=67ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=72ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=86ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=41ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=47ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=58ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=59ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=69ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=77ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=82ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=84ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=14ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=27ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=35ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=50ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=58ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=60ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=9ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=76ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=82ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=42ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=44ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=49ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=59ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=74ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=70ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=79ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=81ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=1984ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=18ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=50ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=60ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=72ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=76ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=77ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=41ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=50ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=56ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=67ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=70ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=76ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=79ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=37ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=45ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=48ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=62ms TTL=52
Request timed out.
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=61ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=77ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=71ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=82ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=34ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=14ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=29ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=11ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=31ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=42ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=27ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=58ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=66ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=76ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=78ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=56ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=45ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=46ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=23ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=34ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=45ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=56ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=62ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=64ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=8ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=77ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=83ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=40ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=3986ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=41ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=21ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=40ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=49ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=55ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=63ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=27ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=36ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=43ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=49ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=61ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=71ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=80ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=84ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=36ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=50ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=55ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=20ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=36ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=46ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=54ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=60ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=70ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=79ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=81ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=11ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=45ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=50ms TTL=52
Reply from 213.75.28.140: bytes=32 time=62ms TTL=52
Ping statistics for 213.75.28.140:
Packets: Sent = 156, Received = 154, Lost = 2 (1% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 8ms, Maximum = 3986ms, Average = 97ms
Control-C