LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bankstel seats and sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
m.van.druten
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2013 20:45

bankstel seats and sofas

Ongelezen bericht door m.van.druten »

geachte m
ik heb op 17 oktober 2012 ordnr;1010-10145638 bij seats and sofas mijn nieuwe bankstel gekregen.
deze heb ik laten bezorgen ivm met vervoer.
er is op 25-03-2013 een scheur ontstaan in de naad van de zitting .
deze word met de dag groter.
ik heb op 25-03-2013 een aangetekende brief gestuurd met mijn probleem,
waarna ik en brief terug heb gekregen op 29-03-2013 met als antwoord dat ik wel langs kon komen
met de bank op 10-04-2013,maar ik heb hem toch niet voor niks laten bezorgen ,
en omdat ik geen vervoer heb doen zij niks aan
ze sturen ook geen servicemonteur langs om eventueel te komen kijken wat er aan de hand is wat volgens mij gewoon een fabrieks fout is
ik heb op 04-04-2013 nog even terug gebelt hoe we dit op kunnen lossen ik kreeg hierbij kitty aan de lijn die mij door stuurden
naar het hoofdkantoor daar werd ik behandeld als een hond
ik heb garantie tot aan de deur dat zijn zijn woorden ,hij zei daarom koop je seats en sofas
service komt niet in zijn woordenboek voor ik had gewoon de bankstel 10-04-2013 moeten brengen en als zij hem dan maken
wat een aantal weken kan duren krijg ik geen leenbank????
waar moet ik op zitten dan
ik had ook de banstel kunnen laten ophalen en weer terug brengen
maar dan zijn de bezorgkosten en het terug brengen van de bank € 300.00
kunt u wat voor mij betekenen want want ik snap er niks meer van
ik heb toch fabrieks garantie
met vriendelijke groet
m van druten

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: bankstel seats and sofas

Ongelezen bericht door sjoegel »

geachte m
ik heb op 17 oktober 2012 ordnr;1010-10145638 bij seats and sofas mijn nieuwe bankstel gekregen.
deze heb ik laten bezorgen ivm met vervoer.
er is op 25-03-2013 een scheur ontstaan in de naad van de zitting .
deze word met de dag groter.
ik heb op 25-03-2013 een aangetekende brief gestuurd met mijn probleem,
waarna ik en brief terug heb gekregen op 29-03-2013 met als antwoord dat ik wel langs kon komen
met de bank op 10-04-2013,maar ik heb hem toch niet voor niks laten bezorgen ,
en omdat ik geen vervoer heb doen zij niks aan
ze sturen ook geen servicemonteur langs om eventueel te komen kijken wat er aan de hand is wat volgens mij gewoon een fabrieks fout is
ik heb op 04-04-2013 nog even terug gebelt hoe we dit op kunnen lossen ik kreeg hierbij kitty aan de lijn die mij door stuurden
naar het hoofdkantoor daar werd ik behandeld als een hond
ik heb garantie tot aan de deur dat zijn zijn woorden ,hij zei daarom koop je seats en sofas
service komt niet in zijn woordenboek voor ik had gewoon de bankstel 10-04-2013 moeten brengen en als zij hem dan maken
wat een aantal weken kan duren krijg ik geen leenbank????
waar moet ik op zitten dan
ik had ook de banstel kunnen laten ophalen en weer terug brengen
maar dan zijn de bezorgkosten en het terug brengen van de bank € 300.00
kunt u wat voor mij betekenen want want ik snap er niks meer van
ik heb toch fabrieks garantie
met vriendelijke groet
m van druten
U had zich eerst even moeten verdiepen in het bedrijf waarmee U zaken doet voordat U tot aankoop overgaat. U wordt inderdaad honds behandeld. Maar dat mag inmiddels algemeen bekend zijn :wink:

Gesloten