Ziggo komt toezeggingen niet na
Geplaatst: 06 apr 2013 12:23
Ik kreeg twee maanden geleden een aanbieding van Ziggo in de brievenbus voor mij als bestaande klant. Ik kon overstappen naar een TV+Internet bundel voor 39,95 p.m. waarbij ik een gratis interactieve ontvanger kon krijgen. Ik had al zowel RTV als Internet los bij Ziggo, dus keek er enigszins van op dat ik deze aanbieding kreeg. Voor mij was het de moeite waard om zo'n ontvanger te krijgen en iets te besparen op de maandkosten, dus ik gebeld met de klantenservice en dit aangevraagd. Medewerker gaf aan dat ik normaal gesproken deze aanbieding niet zou krijgen omdat ik beide producten al had, waarschijnlijk zat dit in het feit dat ik twee klantnummers had, een voor elk product. Hij gaf aan dat hij het wel in orde ging maken omdat ik de aanbieding gehad had. Zeer netjes.
Sindsdien heb ik niets meer gehoord van Ziggo, we zijn twee maanden verder, dus ik zojuist geinformeerd naar de status. Hoor ik dat de aanvraag alsnog is afgewezen (zonder mij te informeren) en dat hiermee de kous af zou zijn. De Ziggo-collega had niets mogen toezeggen en of ik zelf in gang wil gaan zetten dat alles onder één klantnummer valt. Lijkt mij de omgekeerde wereld! Dit moest door een andere afdeling gedaan worden en ik moest zelf de klantadministratie contacten want zij wilde dit niet zelf oplossen/in gang zetten. Meer dan een jaar geleden was dit al eens vastgesteld en getracht op te lossen. Blijkbaar is dit niet gelukt want ik heb nog steeds twee klantnummers. Voel er niet veel voor om hier zelf tijd in te gaan steken, klinkt als slechte interne processen bij Ziggo die niet functioneren. Ik ga een klacht indienen en wil dit ook op dit forum duidelijk maken, want Ziggo komt zijn afspraken niet na en laat zich van een zeer slechte kant zien.
Sindsdien heb ik niets meer gehoord van Ziggo, we zijn twee maanden verder, dus ik zojuist geinformeerd naar de status. Hoor ik dat de aanvraag alsnog is afgewezen (zonder mij te informeren) en dat hiermee de kous af zou zijn. De Ziggo-collega had niets mogen toezeggen en of ik zelf in gang wil gaan zetten dat alles onder één klantnummer valt. Lijkt mij de omgekeerde wereld! Dit moest door een andere afdeling gedaan worden en ik moest zelf de klantadministratie contacten want zij wilde dit niet zelf oplossen/in gang zetten. Meer dan een jaar geleden was dit al eens vastgesteld en getracht op te lossen. Blijkbaar is dit niet gelukt want ik heb nog steeds twee klantnummers. Voel er niet veel voor om hier zelf tijd in te gaan steken, klinkt als slechte interne processen bij Ziggo die niet functioneren. Ik ga een klacht indienen en wil dit ook op dit forum duidelijk maken, want Ziggo komt zijn afspraken niet na en laat zich van een zeer slechte kant zien.