Ik moet nu ook even mijn gal spuwen over PI. Ik heb me in november aangemeld voor een ADSL comfort abo van PI, die in december beschikbaar zou worden. Alles is in principe goedgegaan, ik werd telefonisch zelfs aardig geholpen door hun technische helpdesk toen ik wat probleempjes had bij het aansluiten. Echterrrrrrrrr, bij de actie was ook een i-mode toestel (Siemens MC-60) beloofd. Wat doe ik na een maand? bellen en vragen hoe lang dat moet duren. Antwoord van PI was dat alles eerst administratief rond moet zijn en dat dan automatisch de voucher naar me toe zou komen. Weken gewacht en nog niks. Weer bellen.
Antwoord PI: Ja sorry meneer, maar we kunnen u telefonisch niet helpen. En het hangt er vanaf of u op tijd hebt aangemeld.
Ik zeg: Ja hallo, dat heeft uw collega de vorige keer al gedaan en alles was goed.
PI: Kan ik niet zien meneer. Het beste kunt u naar de imode helpdesk mailen.
Nou, zo gezegd zo gedaan. Komt er een antwoord terug van die helpdesk met de melding dat ik ook na 31 januari nog recht blijf houden op dat toestel. Maar een paar weken later nog steeds niets gehoord, dus ik weer mailen. Komt er weer een zelfde mailtje terug. Uw blijft recht houden op dat toestel.
Inmiddels aardig pissed om deze reacties bel ik nog maar es een keer. PI: Ja meneer, kunt u misschien het beste een mailtje sturen naar onze klachten afdeling.
Ik; GOED DAN
Dusssss, mailtje aan klachten adres gestuurd en wat denk je. Weer zo'n standaard reactie!!! AARRRGGGHHH
Week later belt er een alleraardigst meisje van PI met een telefonische enquete (klanttevredenheid) Of de aansluiting beviel en of het aansluiten goed was gegaan en of ik tevreden was over PI. Antwoorden waren, ja, ja en NEE. Dus haar het hele verhaal uitgelegd en ze was zowaar meegaand. Och meneer, das nou vervelend. Ik; Ja, kun je wel zeggen ja. Maar ze heeft mn telefoonnummer en mobiel nummer genoteerd en ik zou gebeld worden door mensen die erover gingen. Ze zou er werk van maken.
Je raadt het al, gebeurde NIKS.
Dus weer een mail gestuurd aan de klachten afdeling en tot op heden nog niets gehoord. Let wel, deze ellende is nu sinds december aan de gang. Ik zit al bijna een half jaar op die *!(@#$*^! telefoon te wachten.
Ik begin een beetje ten einde raad te raken.
Wat MOET je hier nou mee?