Misleidende informatie
Geplaatst: 19 jan 2004 11:37
Ik heb op 6 januari een contract afgesloten bij www.gsmweb.nl voor
een motorola V600 i.c.m. een telfort 200 abonnement.
Op de site stond dat het toestel direkt leverbaar was, immers, zij maken reclame met binnen 24 uur in huis. Ik kreeg een e-mail bericht binnen dat het iets langer kon duren i.v.m. extreme drukte. Kan ik begrijpen. Na wat op andere gsm sites te hebben gekeken zag ik dat de motorola V600 nog helemaal niet leverbaar was! Terwijl zij duidelijk op de site hebben staan van: alle toestellen die u hier ziet zijn voorradig, dus direkt leverbaar. Na een e-mail gestuurd te hebben (op 9 januari) kreeg ik het bericht : morgen krijgen we ze binnen.
Het is nu 19 januari en ze hebben ze nog steeds niet binnen. Donderdag j.l. nog een e-mail gestuurd met de vraag voor onmiddelijke ontbinding van mijn contract omdat ze misleidende informatie hebben verstrekt. Geven ze aan dat zij problemen hebben met de leveranciers, maar daar hoef ik toch niet de dupe van te worden? Moeten ze op de site maar niet zeggen dat het toestel direkt leverbaar is. Sta ik nu in mijn recht om te vragen of zij het contract willen vernietigen?
Dit is geen 24 uurs service meer, dadelijk een 4 weken service!!
een motorola V600 i.c.m. een telfort 200 abonnement.
Op de site stond dat het toestel direkt leverbaar was, immers, zij maken reclame met binnen 24 uur in huis. Ik kreeg een e-mail bericht binnen dat het iets langer kon duren i.v.m. extreme drukte. Kan ik begrijpen. Na wat op andere gsm sites te hebben gekeken zag ik dat de motorola V600 nog helemaal niet leverbaar was! Terwijl zij duidelijk op de site hebben staan van: alle toestellen die u hier ziet zijn voorradig, dus direkt leverbaar. Na een e-mail gestuurd te hebben (op 9 januari) kreeg ik het bericht : morgen krijgen we ze binnen.
Het is nu 19 januari en ze hebben ze nog steeds niet binnen. Donderdag j.l. nog een e-mail gestuurd met de vraag voor onmiddelijke ontbinding van mijn contract omdat ze misleidende informatie hebben verstrekt. Geven ze aan dat zij problemen hebben met de leveranciers, maar daar hoef ik toch niet de dupe van te worden? Moeten ze op de site maar niet zeggen dat het toestel direkt leverbaar is. Sta ik nu in mijn recht om te vragen of zij het contract willen vernietigen?
Dit is geen 24 uurs service meer, dadelijk een 4 weken service!!