Tweede achternaam niet ingevuld tijdens reservering ticket
Geplaatst: 09 apr 2013 17:04
Hallo,
Ik heb van te voren gegoogled en op dit forum gezocht, maar helaas niet het juiste antwoord bij mijn specifieke probleem gevonden. Ik heb vandaag een ticket geboekt voor mij en mijn vrouw. Echter zie ik nu op de bevestigingsmail dat ik de 2e gedeelte van mijn achternaam mis. Het eerste gedeelte van mijn achternaam en mijn voornaam zijn wel ingevuld. Is dit een probleem?
Zie hieronder een voorbeeld van een andere naam, puur om jullie een beeld te geven van wat er aan de hand is:
Op mijn paspoort staat het volgende
voornaam: Hans
achternaam: Groot Klasen
Nu mis ik alleen het woordje Klasen in mijn reservering. Is dit een probleem, of maak ik mij druk om niets aangezien de eerste achternaam er wel staat. Wat kan ik doen om hoge kosten te voorkomen voor naamswijziging? Ik heb geboekt bij de luchtvaartmaatschappij website bookryanair
Ik heb van te voren gegoogled en op dit forum gezocht, maar helaas niet het juiste antwoord bij mijn specifieke probleem gevonden. Ik heb vandaag een ticket geboekt voor mij en mijn vrouw. Echter zie ik nu op de bevestigingsmail dat ik de 2e gedeelte van mijn achternaam mis. Het eerste gedeelte van mijn achternaam en mijn voornaam zijn wel ingevuld. Is dit een probleem?
Zie hieronder een voorbeeld van een andere naam, puur om jullie een beeld te geven van wat er aan de hand is:
Op mijn paspoort staat het volgende
voornaam: Hans
achternaam: Groot Klasen
Nu mis ik alleen het woordje Klasen in mijn reservering. Is dit een probleem, of maak ik mij druk om niets aangezien de eerste achternaam er wel staat. Wat kan ik doen om hoge kosten te voorkomen voor naamswijziging? Ik heb geboekt bij de luchtvaartmaatschappij website bookryanair