adsl downgraden van het net
Geplaatst: 19 jan 2004 16:24
geachte radarredactie
ook ik heb moeite om met het net in contact te komen.Ik wil mijn dure abonnement veranderen in een voordeliger. Daartoe moet ruim een maand van te voren ( dus na bijna een jaar lid) een brief naar de klantenadministratie in Amersfoort. Mijn abonnement loopt sinds 19 dec.2003. Antwoord het net dat het niet kan!!!Op mijn mail waarom niet geen reactie, telefoneren is onbegonnen werk, wachttijden van een half uur zijn echt heel gewoon!Als je al iemand krijgt is het antwoord weer heel anders dan in de brief of in de kleine lettertjes. en ik maar 32.50 p.m. blijven betalen.Downgraden is erg moeilijk en kan dus in de praktijk kennelijk niet.Wilt u eens nagaan wat er mis is gegaan? Alvast bedankt.
L.van Halem
ook ik heb moeite om met het net in contact te komen.Ik wil mijn dure abonnement veranderen in een voordeliger. Daartoe moet ruim een maand van te voren ( dus na bijna een jaar lid) een brief naar de klantenadministratie in Amersfoort. Mijn abonnement loopt sinds 19 dec.2003. Antwoord het net dat het niet kan!!!Op mijn mail waarom niet geen reactie, telefoneren is onbegonnen werk, wachttijden van een half uur zijn echt heel gewoon!Als je al iemand krijgt is het antwoord weer heel anders dan in de brief of in de kleine lettertjes. en ik maar 32.50 p.m. blijven betalen.Downgraden is erg moeilijk en kan dus in de praktijk kennelijk niet.Wilt u eens nagaan wat er mis is gegaan? Alvast bedankt.
L.van Halem