LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe: als je tijd teveel, en geld over hebt!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dwhpols

Hollands Nieuwe: als je tijd teveel, en geld over hebt!

Ongelezen bericht door dwhpols »

Wederom ben ik volledig teleurgesteld in de dienstverlening van Hollands Nieuwe en temeer de afhandeling van problemen.
Vanaf mei 2012 heb ik een abonnement bij Hollands Nieuwe, en direct leidde dit tot problemen. Eerst vanwege nummerbehoud wat gezien de vele berichten hierover nogal eens mis gaat. Geruime tijd duurde dit probleem, en de telefonische klantenservice kan nagenoeg niets anders dan zeggen: vervelend voor u mevrouw, wilt u ons mailen??? (daar heb je dan 20 minuten voor in de wacht gehangen) Nadien is er een probleem ontstaan bij het opwaarderen van het beltegoed. Over dit laatste heb ik dat ook al diverse malen bij gemaild echter worden dossiers afgehandeld (theoretisch) maar de daadwerkelijke oplossing blijft achterwege. 't Is zelfs zo erg dat mijn mail eens met een blanco mail beantwoord werd, waarna ik om een inhoudelijke reactie vroeg welke nooit gekomen is. Feit is dat er maandelijk geen bedrag geincasseerd werd, terwijl er voldoende saldo op de rekening aanwezig is. Hierover wordt ik niet geinformeerd; -geen melding van niet incasseren, geen aanmaning en dus ook geen beltegoed. Wanneer het beltegoed onder de 3 euro is, krijg je slechts 1 sms echter gezien de looptijd van een klacht heb je dan altijd een periode dat je niet kan bellen. Hierover diverse malen contact gehad, waarop de reactie is dat dit vreemd is, en dat aan een oplossing gewerkt wordt. Waarna eind vorig jaar het beltegoed 1 keer wel geincasseerd is. Vervolgens weer een aantal x keer niet!! (en wederom geen melding hierover) Tot mijn verbazing zie ik nu dat op 18 maart 4x het maandbedrag afgeschreven is, en ik dus op 1 dag voor 4 maanden beltegoed ontvangen heb. Dit is ongehoord, daar ik zelf al zo vaak dit probleem aan de kaart heb gesteld en HN niet met een structurele oplossing komt! Vervolgens heb ik getracht 3x de automatische incasso te storneren, wat niet mogelijk is aangezien de Ayden de betaling verwerkt alszijnde eenmalige incasso. Dit is absoluut onjuist, en ik ben dan ook benieuwd of iemand weet waarom Ayden deze werkwijze ongestoord kan hanteren. Dit is lijkt mij in tegenstelling tot de regelgeving omtrent automatische incasso. Afijn, mocht je op zoek zijn naar een nieuwe provider, dan adviseer ik je géén Hollandse Nieuwe. Zolang zij de aandacht leggen bij het werven van nieuwe klanten ipv het correct behandelen van bestaande klanten zullen de problemen niet minder worden.
D.Pols

hollandsnieuwe
verified

Re: Hollands Nieuwe: als je tijd teveel, en geld over hebt!

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

dwhpols schreef:Wederom ben ik volledig teleurgesteld in de dienstverlening van Hollands Nieuwe en temeer de afhandeling van problemen.
Vanaf mei 2012 heb ik een abonnement bij Hollands Nieuwe, en direct leidde dit tot problemen. Eerst vanwege nummerbehoud wat gezien de vele berichten hierover nogal eens mis gaat. Geruime tijd duurde dit probleem, en de telefonische klantenservice kan nagenoeg niets anders dan zeggen: vervelend voor u mevrouw, wilt u ons mailen??? (daar heb je dan 20 minuten voor in de wacht gehangen) Nadien is er een probleem (...)
Beste heer of mevrouw Pols,

Vervelend om te horen dat uw ervaringen met hollandsnieuwe niet allemaal positief zijn. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken betreffende de tegelijk geincasseerde abonnementskosten. Hiervoor wil ik u vragen om in een privé bericht uw telefoonnummer/emailadres te versturen, zodat ik de gehele situatie voor u kan nazoeken.

Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe

Gesloten