Pagina 1 van 1

Persianmods.

Geplaatst: 14 apr 2013 11:05
door buck-danny
Laatst een nieuw scherm voor een tablet besteld bij Persianmods. Glas van de tablet lag aan barrels nadat die van de tafel was gevallen. Na ontvangst nieuw scherm bleek deze niet te passen. Ik heb mijn NAW gegevens in en op de envelop gedaan en de boel retour gestuurd. Omdat het gewoon door de brievenbus past heb ik er geen track & trace nummer van. Na bijna 4 weken maar eens gebeld wanneer ik het aankoopbedrag terug kreeg. Bleek dat ik een retourformulier had moeten invullen, had ik niet gezien kan gebeuren. Je raad het al, pakje nergens te vinden. Ik heb al tientallen pakjes verstuurd en ontvangen, en dat gaat nooit fout, en bij zo'n bedrijfje komt het niet aan . Ja ja. Ook een klacht gestuurd bij de rubriek klantenbeoordelingen van hun site, maar die controleren ze zelf en klachten filteren ze er dus gewoon uit.

Kortom, dat was dus eens maar nooit meer.

Re: Persianmods.

Geplaatst: 14 apr 2013 12:18
door henk51
Omdat het gewoon door de brievenbus past heb ik er geen track & trace nummer van

Al past het door de brievenbus kan je het beter aangetekend versturen.(hollandse zuinigheid)
Alvorens te retourneren eerst website/verkoper raadplegen staat duidelijk de retourprocedure omschreven.

Kortom, dat was dus eens maar nooit meer
Is toch grotendeels uw eigen schuld ( sorry niet het antwoord dat u wilt horen maar wel de realiteit)

gr Henk

Re: Persianmods.

Geplaatst: 15 apr 2013 17:43
door buck-danny
Henk, je hebt helemaal gelijk, gaat de volgende keer gewoon aangetekend de deur uit. Neemt niet weg dat het onbegrijpelijk is dat ze het pakje niet kunnen vinden. Het is geen bedrijf waar een paar honderd man werkt. Dat scherm ligt gewoon weer op de plank en wordt voor de tweede keer verkocht.

Re: Persianmods.

Geplaatst: 16 apr 2013 08:35
door Jefdus
Of het ligt ergens bij een TNT sorteercentrum in een hoekje te verstoffen...