Zeer slechte ervaringen met Glashelder
Geplaatst: 14 apr 2013 15:23
Hallo allemaal,
Vanwege slechte ervaringen met UPC ben ik gaan kijken naar een andere provider. Omdat ik een glasvezelkabel tot in de meterkast heb heb ik 5 weken geleden online een compleet pakket aangevraagd bij Glashelder. Helaas is er buiten een bevestiging, direct na de aanvraag, vanuit Glashelder geen enkel contact geweest. Zelf heb ik inmiddels een keer of 5 gebeld maar dat brengt je nergens. je krijgt of iemand aan de lijn die niet weet waar hij over praat of er worden beloftes gedaan dat er terug gebeld wordt wat vervolgens niet gebeurd.
De klantenservice per email benaderen levert een automatisch antwoordt op dat er binnen 5 dagen wordt geprobeerd te antwoorden, je raad het al, geen reactie.
Het laatste telefonisch contact dateert van afgelopen dinsdag, "oh meneer, nee dat mag niet gebeuren, we geven het direct door aan het hoofdkantoor", vervolgens, doodse stilte.
In mijn ijdele hoop na UPC een betere provider gevonden te hebben is het alleen maar verder achteruit gegaan, ik heb nu een provider gevonden met helemaal geen klantenservice.
Het rotte is dat ik inmiddels wel al geld heb uitgegeven om het pakket van Glashelder af te kunnen nemen, hiervoor heb ik een netwerkkabel vanuit de meterkast door het huis heen getrokken, een wifi router gekocht (UPC moet je weer inleveren) en een Humax decoder, die is in de winkel goedkoper dan bij Glashelder.
Had ik dit allemaal van tevoren geweten dan was ik nooit aan Glashelder begonnen.
Vanwege slechte ervaringen met UPC ben ik gaan kijken naar een andere provider. Omdat ik een glasvezelkabel tot in de meterkast heb heb ik 5 weken geleden online een compleet pakket aangevraagd bij Glashelder. Helaas is er buiten een bevestiging, direct na de aanvraag, vanuit Glashelder geen enkel contact geweest. Zelf heb ik inmiddels een keer of 5 gebeld maar dat brengt je nergens. je krijgt of iemand aan de lijn die niet weet waar hij over praat of er worden beloftes gedaan dat er terug gebeld wordt wat vervolgens niet gebeurd.
De klantenservice per email benaderen levert een automatisch antwoordt op dat er binnen 5 dagen wordt geprobeerd te antwoorden, je raad het al, geen reactie.
Het laatste telefonisch contact dateert van afgelopen dinsdag, "oh meneer, nee dat mag niet gebeuren, we geven het direct door aan het hoofdkantoor", vervolgens, doodse stilte.
In mijn ijdele hoop na UPC een betere provider gevonden te hebben is het alleen maar verder achteruit gegaan, ik heb nu een provider gevonden met helemaal geen klantenservice.
Het rotte is dat ik inmiddels wel al geld heb uitgegeven om het pakket van Glashelder af te kunnen nemen, hiervoor heb ik een netwerkkabel vanuit de meterkast door het huis heen getrokken, een wifi router gekocht (UPC moet je weer inleveren) en een Humax decoder, die is in de winkel goedkoper dan bij Glashelder.
Had ik dit allemaal van tevoren geweten dan was ik nooit aan Glashelder begonnen.