Chaos bij OV chip klantenservice
Geplaatst: 16 apr 2013 15:52
Na eerst naar tevredenheid gereisd te hebben met zijn OV chipkaart, kwam er een miniem scheurtje in de kaart van mijn zoon (vreemd want andere kaarten in zijn portemonee tonen geen gebreken...)
Er stond nog een half maandabonnement op. Kaart opgestuurd naar adres vermeld op website met bijbehorend formulier voor vervangende kaart.
1)!!Daarna horen we helemaal niets!!! Geen bevestiging van ontvangst of hoelang het zal duren. Op de website staat dat het 15 werkdagen kan duren. Ondertussen moeten dure kaartjes gekocht worden om naar school te reizen.!!! Heel veel geld terwijl we nog abonnement hadden!
2)Na 3 weken gebeld: kaart naar verkeerd adres gestuurd!!!
Kaart wordt geblokkerd en een nieuwe wordt gestuurd. Deze komt idd na 6 dagen aan.
Inmiddels 4 weken niet op abonnement kunnen reizen.
3)Kopie van gekochte kaartjes opgestuurd naar OV chipkaart vanaf het telefoongesprek -als afgesproken in het gesprek- want fout van OV chipkaart service: de kaart was naar verkeerd adres gestuurd.
Beloofd was dat deze kaartjes vergoed zouden worden.
4) Vandaag 2 brieven ontvangen:
De brief van vorige week met de kopieën van de kaartjes ontvangen, maar ze kunnen er niets mee want moet door het OV bedrijf afgehandeld worden (Niet waar!! In begeleidende brief stond duidelijk vermeld dat het om de kaartjes na het telefoongesprek ging en dat vergoeding beloofd is)
De tweede brief gaat over het blokkeren van de oV chipkaart van mijn zoon omdat hij verloren of gestolen zou zijn. Het OV nummer vermeld in de brief is noch van de oude, noch van de nieuwe kaart van mijn zoon!!!! Weer een verkeerd adres gebruikt???
Mijn vertrouwen is volledig weg in de klantenservice van OV chipkaart! Ik ga maar weer eens bellen....
Er stond nog een half maandabonnement op. Kaart opgestuurd naar adres vermeld op website met bijbehorend formulier voor vervangende kaart.
1)!!Daarna horen we helemaal niets!!! Geen bevestiging van ontvangst of hoelang het zal duren. Op de website staat dat het 15 werkdagen kan duren. Ondertussen moeten dure kaartjes gekocht worden om naar school te reizen.!!! Heel veel geld terwijl we nog abonnement hadden!
2)Na 3 weken gebeld: kaart naar verkeerd adres gestuurd!!!
Kaart wordt geblokkerd en een nieuwe wordt gestuurd. Deze komt idd na 6 dagen aan.
Inmiddels 4 weken niet op abonnement kunnen reizen.
3)Kopie van gekochte kaartjes opgestuurd naar OV chipkaart vanaf het telefoongesprek -als afgesproken in het gesprek- want fout van OV chipkaart service: de kaart was naar verkeerd adres gestuurd.
Beloofd was dat deze kaartjes vergoed zouden worden.
4) Vandaag 2 brieven ontvangen:
De brief van vorige week met de kopieën van de kaartjes ontvangen, maar ze kunnen er niets mee want moet door het OV bedrijf afgehandeld worden (Niet waar!! In begeleidende brief stond duidelijk vermeld dat het om de kaartjes na het telefoongesprek ging en dat vergoeding beloofd is)
De tweede brief gaat over het blokkeren van de oV chipkaart van mijn zoon omdat hij verloren of gestolen zou zijn. Het OV nummer vermeld in de brief is noch van de oude, noch van de nieuwe kaart van mijn zoon!!!! Weer een verkeerd adres gebruikt???
Mijn vertrouwen is volledig weg in de klantenservice van OV chipkaart! Ik ga maar weer eens bellen....