Pagina 1 van 1

Jaarafrekening Essent

Geplaatst: 20 jan 2004 16:54
door Ron 2
Vanaf oktober 2003 hebben wij de jaarafrekening tegoed van Esent, in die maanden is er ook niets geincasseerd.
In december heb ik gemaild hierover, in januari gebeld.
De reactie: afwachten!
Gezien de vele reacties op de fora van alle consumentenprogramma's vrees ik het ergste.
:wink: Zal ik maar vast een knuppel achter de voordeur zetten om de monteur die af komt sluiten weg te houden van mijn meterkast?? Ik zal in ieder geval mijn kinderen maar vast inseinen als ik niet thuis ben niet de deur te openen voor een monteur.:wink:

Re: Jaarafrekening Essent

Geplaatst: 25 jan 2004 22:50
door krissie
ron je moet gelijk vragen om de jaarnota, als deze na 2 maanden nog niet is aangekomen moet iemand van die klantenservice m gaan aanvragen desnoods bel je 10 x tot iemand je daar snapt.
tis een gratis nummer

Re: Jaarafrekening Essent

Geplaatst: 26 jan 2004 08:48
door Ron 2
Ik heb er twee keer om gevraagd, de eerste keer per e-mail ergens in december en kreeg als antwoord te wachten tot begin januari.
Begin januari maar eens gebeld, de medewerker zag onmiddelijk in zijn scherm dat ik al een keer gemaild had, maar kon me ook niet verder helpen dan me te vertellen af te wachten.
Nu staat daar dus geregistreerd dat ik mezelf al twee keer gemeld heb en dat leek me voldoende, de verantwoordelijkheid rust nu niet meer bij mij, maar gezien de vele klachten over Essent en andere grote bedrijven (zoals b.v. Nuon en UPC) vraag ik me af of bij dat soort bedrijven wel zo normaaldenkende personen werken.
Voor hetzelfde geld zijn die aantekeningen in hun systeem straks ineens onvindbaar.
Ik reserveer de voorschotbedragen nu gewoon, want er komt natuurlijk een moment dat ze dat ineens willen inhalen.