Pagina 1 van 1
Hollands nieuwe : geen bestelling - wel geld overgemaakt
Geplaatst: 22 apr 2013 09:26
door mobylette
Zojuist via internet een abonnement met telefoon (samsung mini S3) willen afsluiten.
Opzich interessant abonnement, 23,50 per maand incl telefoon.
Tot de betaling gaat het goed en daarna fout.
Het geld wordt afgeschreven maar het scherm geeft aan "Betaling is afgebroken en niet uitgevoerd".
Volgens het vrouwtje van de helpdesk wordt binnen paar werkdagen het geld wel terug gestort en daarna kan ik het opnieuw proberen.
Ze kon niks veranderen, er was wel een account aangemaakt maar daar kon ze er niks aan doen.
Misschien dat in de loop van de dag nog goed kwam.
Kwam niet echt geloofwaardig over, nu maar hopen dat het goed komt.
Re: Hollands nieuwe : geen bestelling - wel geld overgemaakt
Geplaatst: 22 apr 2013 14:56
door hollandsnieuwe
Hoi Mobylette,
Vervelend dat er iets is fout gegaan met je bestelling. Zou je mij het ordernr en het betalingskenmerk in een privé bericht willen versturen? Dan kijk ik de betalingsstatus en eventuele mogelijkheden voor je na.
Vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe
mobylette schreef:Zojuist via internet een abonnement met telefoon (samsung mini S3) willen afsluiten.
Opzich interessant abonnement, 23,50 per maand incl telefoon.
Tot de betaling gaat het goed en daarna fout.
Het geld wordt afgeschreven maar het scherm geeft aan "Betaling is afgebroken en niet uitgevoerd".
Volgens het vrouwtje van de helpdesk wordt binnen paar werkdagen het geld wel terug gestort en daarna kan ik het opnieuw proberen.
Ze kon niks veranderen, er was wel een account aangemaakt maar daar kon ze er niks aan doen.
Misschien dat in de loop van de dag nog goed kwam.
Kwam niet echt geloofwaardig over, nu maar hopen dat het goed komt.
Re: Hollands nieuwe : geen bestelling - wel geld overgemaakt
Geplaatst: 24 apr 2013 07:43
door mobylette
Het geld is gisteren terug geschreven.
Na opnieuw via de website te hebben aangevraagd ging het nu wel goed.
Re: Hollands nieuwe : geen bestelling - wel geld overgemaakt
Geplaatst: 17 mar 2014 19:51
door markhansen
Ik heb precies hetzelfde. Net voor mn moeder een bestelling gedaan en 24 euro overgemaakt. Na betaling begon het bestelproces opnieuw. Hoe dit op te lossen?
Re: Hollands nieuwe : geen bestelling - wel geld overgemaakt
Geplaatst: 18 mar 2014 12:24
door hollandsnieuwe
markhansen schreef:Ik heb precies hetzelfde. Net voor mn moeder een bestelling gedaan en 24 euro overgemaakt. Na betaling begon het bestelproces opnieuw. Hoe dit op te lossen?
Dank voor uw reactie. Wij zijn helaas niet actief op dit medium en kunnen hier dan ook niet inhoudelijk ingaan op uw vraag. U kunt contact met ons opnemen via de klantenservice: 0900-0324, of via Facebook. Daar helpen wij u graag! Groeten, hollandsnieuwe
Re: Hollands nieuwe : geen bestelling - wel geld overgemaakt
Geplaatst: 18 mar 2014 13:25
door Harrie Kierie
hollandsnieuwe schreef:
Dank voor uw reactie. Wij zijn helaas niet actief op dit medium en kunnen hier dan ook niet inhoudelijk ingaan op uw vraag. U kunt contact met ons opnemen via de klantenservice: 0900-0324, of via Facebook. Daar helpen wij u graag! Groeten, hollandsnieuwe
Wat een onzin! Je reageert, dus je bent actief!