Trowaa.nl webwinkel
Geplaatst: 22 apr 2013 16:54
Door de vertouwenwekkende website van Trowaa.nl en de goedkoopste aanbieding kocht ik bij Trowaa.nl op 24 maart j.l. een Ipad 4. Gelijk na betaling gelukgewenst door het bedrijf Trowaa.nl. De site van Trowaa.nl geeft o.a. aan " vandaag besteld, morgen in huis. Verder geeft Trowaa.nl aan dat er een levertijd is van max. 1-3 dagen. Na betaling kreeg ik geen bevestiging van mijn betaling. Een bericht aan Trowaa.nl leverde een dag later een reactie dat men de betaling had ontvangen. Ik wachtte vol goed moed af tot de ipad werd geleverd, max. 3 dagen/ Moet kunnen toch? Een track en trace code en ik kon volgen waar mijn pakket verbleef. Deze track en tracecode moet ik tot op de dag van vandaag (19 april j.l) nog steeds ontvangen. Trowaa.nl gaf nog wel op een bepaald moment aan dat er een nieuwe code zou worden aangevraagd door Trowaa.nl. Op 28 maart j.l. stuurde ik een bericht naar Trowaa.nl dat ik geen enkele reactie van hen meer kreeg maar ook geen code. Ik gaf tevens aan dat ik het idee kreeg dat er iets niet goed zat bij Trowaa.nl en gaf aan dat ik de koop wilde annuleren gezien het feit dat er niet meer door Trowaa.nl werd gecommuniceerd. Na een slordige 25 berichten waarin ik, overigens geheel correct opgesteld, Trowaa.nl trachtte te laten reageren diende ik een klacht in bij Klacht.nl, tevens legde ik contact met Visa, bij Qkeurkoop, allen bedrijven waar Trowaa.nl zegt bij te zijn aangesloten. Uiteindelijk meldde ik de zaak aan bij de Consumentbond en PayPal. Ook de Consumentbond kreeg geen contact met Trowaa.nl. Men reageerde, net als bij mij, niet op mails, telefoon werd niet beantwoord, de voicemail kon niet worden ingesproken enz. Overigens was er wel een enkele reactie vn Trowaa.nl toen ik aangaf dat ik mijn klacht door ging geven aan o.a. de Consumentenbond. daarna werd het weer angstig stil.
Uiteindelijk heeft de hulp van PayPal ervoor gezorgd dat ik uiteindelijk mijn aankoopbedrag op 20 april j.l. terug kreeg. Ook naar PayPal reageerde men vanwege Trowaa.nl in het geheel niet.
Trowaa.nl is wat mij betreft volledig te kort geschoten v.w.b. de wijze van communiceren, in tegenstelling wat Trowaa.nl op zijn site zet. Het voelt als oplichting, terwijl het dat waarschijnlijk niet is, maar men heeft echt lak aan je als consument/koper. Het geld is binnen en vervolgens communiceert men niet meer. Ondanks dat mijn geld geretourneerd is via PayPal wil ik graag deze klacht over Trowaa.nl aangeven om vooral andere mogelijke geïnteresseerden voor de aanbiedingen van Trowaa.nl te waarschuwen voor dit bedrijf. Ik vind dat de minachting voor jou als koper door de handelswijze van Trowaa.nl er afdruipt. Deze mensen voeren geen eerlijke zaak, communiceren nauwelijks na betaling. Wat mij betreft zouden deze mensen niet meer via internet hun waar moeten aanprijzen. Geen knip voor de neus waard mijns inziens.
Geen zaken doen dus met Trowaa.nl! Ik zou graag informatie willen hebben wat ik nog meer zou kunnen doen dan deze klacht bij jullie indienen en vele malen de bedrijfsnaam Trowaa.nl noemen (Google genereert hopelijk al mijn melding over Trowaa.nl:)
Met vriendelijk groet,
Hans van Dijk
Uiteindelijk heeft de hulp van PayPal ervoor gezorgd dat ik uiteindelijk mijn aankoopbedrag op 20 april j.l. terug kreeg. Ook naar PayPal reageerde men vanwege Trowaa.nl in het geheel niet.
Trowaa.nl is wat mij betreft volledig te kort geschoten v.w.b. de wijze van communiceren, in tegenstelling wat Trowaa.nl op zijn site zet. Het voelt als oplichting, terwijl het dat waarschijnlijk niet is, maar men heeft echt lak aan je als consument/koper. Het geld is binnen en vervolgens communiceert men niet meer. Ondanks dat mijn geld geretourneerd is via PayPal wil ik graag deze klacht over Trowaa.nl aangeven om vooral andere mogelijke geïnteresseerden voor de aanbiedingen van Trowaa.nl te waarschuwen voor dit bedrijf. Ik vind dat de minachting voor jou als koper door de handelswijze van Trowaa.nl er afdruipt. Deze mensen voeren geen eerlijke zaak, communiceren nauwelijks na betaling. Wat mij betreft zouden deze mensen niet meer via internet hun waar moeten aanprijzen. Geen knip voor de neus waard mijns inziens.
Geen zaken doen dus met Trowaa.nl! Ik zou graag informatie willen hebben wat ik nog meer zou kunnen doen dan deze klacht bij jullie indienen en vele malen de bedrijfsnaam Trowaa.nl noemen (Google genereert hopelijk al mijn melding over Trowaa.nl:)
Met vriendelijk groet,
Hans van Dijk