Pagina 1 van 1

samsung actie juni 2012

Geplaatst: 23 apr 2013 19:15
door chiel82
In Juni heb ik een samsung tv aangeschaft. Van te voren heb ik goed uitgezocht wat nodig is om aanspraak te maken op de interessante cashback actie met 2 extra 3d brillen en blu ray films. Ik heb de juiste winkel uitgezocht en de documenten op tijd naar samsung toe gestuurd.
Na een aantal maanden hoorde ik niets van Samsung totdat plotseling een email binnenkwam dat men mij de € 100 cashback terug zou storten en mij de beloofde 3d brillen en blu ray films zou toesturen. De € 100 verscheen keurig op mijn bankrekening, maar de overige attributen verschenen niet bij de post. Navraag leerde dat men vergeten was de b achter mijn huisnummer toe te voegen en dat het pakket was retourgezonden naar samsung.
In het mailcontact is toegezegd het pakket opnieuw naar het juiste adres toe te sturen. In Januari ben ik begonnen met telefonisch contact te nemen met samsung, want er verscheen geen pakket. Tot 4 keer toe heeft men beloofd contact met mij op te nemen via de email, zonder dit na te komen. De 5e keer (5 maanden later, vele betaalde wachttelefoonminuten, etc.) heb ik inderdaad een email ontvangen waarin men aangeeft dat ik te laat heb gereageerd dat ik geen pakket heb ontvangen en daardoor kan men mij niet meer deel laten nemen aan de actie.

Ik lees meerdere berichten op het forum dat dit vaker voorkomt bij Samsung, is hier iets aan te doen? Kan Radar hier iets mee? Persoonlijk ben ik er echt klaar mee na meer dan 5 maanden aan het lijntje te zijn gehouden.

Re: samsung actie juni 2012

Geplaatst: 06 mei 2013 11:15
door nicotesselaar
Ik wacht al maanden op een bedrag van € 200,00 (cashback actie) van Samsung na aankoop van een Samsung Smart Camera NX20. IK heb aan alle door Samsung gestelde verplichtingen voldaan. Alles wat ik onderneem wordt beantwoord met standaard e-mailberichten. Samsung probeert op allerlei manieren onder zijn verplichtingen uit te komen. Er wordt steeds tijd gerekt. Waarschijnlijk hoopt men bij Samsung dat mensen het klagen beu worden en het er maar bij laten zitten. Ik niet dus. Via allerlei internet sites kom ik gelijke klachten over Samsung tegen. Voor mij nooit meer SAMSUNG!!!