Geen internet van Canal Digitaal nemen
Geplaatst: 24 apr 2013 22:34
Had al Canaldigitaal tv, heb toen besloten internet & bellen (van KPN blijkbaar) erbij te nemen. Levering ivm opzeggen oude provider 3 weken uitgesteld. Bij levering bleek op dezelfde dag nog dat Outlook 2010 (Win 7 standaard pc) niet kon doen wat het moest doen.
Bij derde hulpverzoek te horen gekregen dat ik maar beter naar mijn oude internet provider terug kon gaan.
Zelfde dag nog abonnement opgezegd. Echter, de twee weken annuleringstermijn gaan in na afsluiting van het contract, niet na levering. Dus ik zit nu 1,5 jaar vast aan een abonnement dat niet werkbaar is voor mij, en dus af heb laten sluiten.
Sterk
Het zou goedkoper moeten zijn dan mijn oude provider en hetzelfde moeten kunnen.
Zwak
- Slechte (en dure) bereikbaarheid van helpdesk
- Geen e-mail adres voor communicatie, moet per post
- Reactietijd op brieven > 2 weken, na verloop reageren ze helemaal niet meer (met dank aan Timda, die wel toegezegd had dit uit te zullen zoeken maar nooit gedaan heeft)
- Product/service verlenen dat niet alles wat standaard is kan (zoals wel bij XS4ALL het geval is)
- Klant geen kans te geven het product te testen/beoordelen voordat het contract definitief wordt (bij een fysiek product gaat de testperiode pas in na ontvangst, waarom niet bij een dienst?).
Zou u dit product aanbevelen?
Nee. CanalDigitaal is een doorgeefluik, de echte provider hierachter is KPN. Maar CanalDigitaal moet de service verlenen en dat kunnen ze niet. Daarnaast is de after sales service ronduit klantonvriendelijk
Bij derde hulpverzoek te horen gekregen dat ik maar beter naar mijn oude internet provider terug kon gaan.
Zelfde dag nog abonnement opgezegd. Echter, de twee weken annuleringstermijn gaan in na afsluiting van het contract, niet na levering. Dus ik zit nu 1,5 jaar vast aan een abonnement dat niet werkbaar is voor mij, en dus af heb laten sluiten.
Sterk
Het zou goedkoper moeten zijn dan mijn oude provider en hetzelfde moeten kunnen.
Zwak
- Slechte (en dure) bereikbaarheid van helpdesk
- Geen e-mail adres voor communicatie, moet per post
- Reactietijd op brieven > 2 weken, na verloop reageren ze helemaal niet meer (met dank aan Timda, die wel toegezegd had dit uit te zullen zoeken maar nooit gedaan heeft)
- Product/service verlenen dat niet alles wat standaard is kan (zoals wel bij XS4ALL het geval is)
- Klant geen kans te geven het product te testen/beoordelen voordat het contract definitief wordt (bij een fysiek product gaat de testperiode pas in na ontvangst, waarom niet bij een dienst?).
Zou u dit product aanbevelen?
Nee. CanalDigitaal is een doorgeefluik, de echte provider hierachter is KPN. Maar CanalDigitaal moet de service verlenen en dat kunnen ze niet. Daarnaast is de after sales service ronduit klantonvriendelijk