| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] schriftelijke toezegging legio
-
marianne mater
schriftelijke toezegging legio
Mijn contract met Legio loopt volgende week af. Restschuld ca. 46.000 Euro. Echtgenoot heeft het contract nooit ondertekend, vernietig verklaren is afgewezen door Legio
Ik bezit wel een persoonlijk schrijven (dus gericht aan mij) van de toenmalige verkoop directeur de heer A Kroll van Legio waar hij mij in verzekerde dat als mijn aandelen aan het eind van de looptijd zouden worden verkocht mijn resultaat verdriedubbeld zou zijn. Let wel er staat dus resultaat en niet eventueel verlies. Kan ik iets met deze brief, Dexia geeft hierop totaal geen reactie. Sta ik met deze brief wat sterker in de schoenen bij een eventuele rechtzaak. Ik heb absoluut geen know how van zulke processen, iemand misschien met iets meer ervaring hiermee.
wacht graag een antwoord af. en bij voorbaat bedankt voor de hulp.
Ik bezit wel een persoonlijk schrijven (dus gericht aan mij) van de toenmalige verkoop directeur de heer A Kroll van Legio waar hij mij in verzekerde dat als mijn aandelen aan het eind van de looptijd zouden worden verkocht mijn resultaat verdriedubbeld zou zijn. Let wel er staat dus resultaat en niet eventueel verlies. Kan ik iets met deze brief, Dexia geeft hierop totaal geen reactie. Sta ik met deze brief wat sterker in de schoenen bij een eventuele rechtzaak. Ik heb absoluut geen know how van zulke processen, iemand misschien met iets meer ervaring hiermee.
wacht graag een antwoord af. en bij voorbaat bedankt voor de hulp.
-
resultaat
Re: schriftelijke toezegging legio
Resultaat hoeft geen winst te betekenen. Het kan net zo goed verlies zijn, hoewel de gehele tendens van de informatie is dat het wel winst zal worden. Ik denk niet dat je er iets aan hebt.
Groet.
Groet.
-
JoopB
Re: schriftelijke toezegging legio
Waarom maak je er geen kopie van en dien die in bij Dexia.Aangetekent met antwoord en kijken wat ze antwoorden. Uiteraard tot die tijd zeer zeker niet betalen.
Resultaat zegt niets over winst of verlies en dat het aan het einde van de looptijd verdriedubbeld is, is logisch bij een verdriedubbelaar. Ik vind dat er onder het mom van misleiding nog wel een en ander over gezegd zal worden. Misschien wil Sara Etty een reageren?
Succes (de mijne gaat maandag 26e)
JoopB
Resultaat zegt niets over winst of verlies en dat het aan het einde van de looptijd verdriedubbeld is, is logisch bij een verdriedubbelaar. Ik vind dat er onder het mom van misleiding nog wel een en ander over gezegd zal worden. Misschien wil Sara Etty een reageren?
Succes (de mijne gaat maandag 26e)
JoopB