KlACHT UPC - Verwisseling contactgegevens
Geplaatst: 04 mei 2013 13:35
Aangezien UPC zelf niet in staat is om hun eigen chaos op orde te brengen, wil ik via deze weg mijn grieven uiten. Ik heb meerdere malen via de UPC klachten 'service' geprobeerd dit op te laten lossen maar blijkbaar is UPC niet in staat de door hun gemaakte fouten te herstellen.
Sinds mijn verhuizing drie maanden geleden, gaat ongeveer alles mis. Ik heb mijn verhuizing netjes doorgegeven en mijn internetabonnement laten wijzigen naar een Horizon abonnement. UPC heeft dit blijkbaar niet goed in haar administratie verwerkt waardoor mijn contactgegevens ineens verwisseld worden met de contactgegevens van mijn broer. Daarnaast staan er ineens twee internet abonnementen op mijn naam en betaal ik daar nu dus ook voor, alhoewel, UPC heeft mijn laatste (dubbele!) rekening bij mijn broer geïncasseerd. Hij heeft deze afschrijving inmiddels laten storneren en voor de zoveelste keer contact opgenomen met UPC. Nu zegt UPC zijn afschrijving te hebben gecorrigeerd en UPC zou vervolgens contact opnemen met mij. om e.e.a. ook te corrigeren. Dit is tot op heden echter nog niet gebeurd en tot mijn grote verbazing krijg ik nu een betalingsherinnering! Dit is voor mij echt de druppel.
Ik heb UPC meerdere malen verzocht contact met mij op te nemen. Ik geef UPC dan ook nog vijf dagen de tijd contact met mij op te nemen om alles op te lossen en hun administratie op orde te brengen. Indien dat niet gebeurd, zullen mijn broer en ik onze abonnementen direct opzeggen en uiteraard iedereen afraden nog een dienst af te nemen bij deze maatschappij.
Sinds mijn verhuizing drie maanden geleden, gaat ongeveer alles mis. Ik heb mijn verhuizing netjes doorgegeven en mijn internetabonnement laten wijzigen naar een Horizon abonnement. UPC heeft dit blijkbaar niet goed in haar administratie verwerkt waardoor mijn contactgegevens ineens verwisseld worden met de contactgegevens van mijn broer. Daarnaast staan er ineens twee internet abonnementen op mijn naam en betaal ik daar nu dus ook voor, alhoewel, UPC heeft mijn laatste (dubbele!) rekening bij mijn broer geïncasseerd. Hij heeft deze afschrijving inmiddels laten storneren en voor de zoveelste keer contact opgenomen met UPC. Nu zegt UPC zijn afschrijving te hebben gecorrigeerd en UPC zou vervolgens contact opnemen met mij. om e.e.a. ook te corrigeren. Dit is tot op heden echter nog niet gebeurd en tot mijn grote verbazing krijg ik nu een betalingsherinnering! Dit is voor mij echt de druppel.
Ik heb UPC meerdere malen verzocht contact met mij op te nemen. Ik geef UPC dan ook nog vijf dagen de tijd contact met mij op te nemen om alles op te lossen en hun administratie op orde te brengen. Indien dat niet gebeurd, zullen mijn broer en ik onze abonnementen direct opzeggen en uiteraard iedereen afraden nog een dienst af te nemen bij deze maatschappij.