Huurketel Feenstra kapot, wie is verantwoorlijk ?
Geplaatst: 04 mei 2013 21:55
Hallo,
Ik heb al een tijdje een probleem met mijn huurketel van Feenstra. Hij geeft regelmatig geen warm water, erg vervelend als onze kinderen in bad zitten of als we zelf aan het douchen zijn.
Feenstra is er al 3x bij geweest en konden het niet oplossen, daarom hebben ze het doorgestuurd naar AWB (welke de ketel geïnstalleerd heeft). Ook de monteurs van AWB konden het niet oplossen dus is de ketel economisch total loss. Ik heb echter nog een looptijd van ruim 2 jaar.
Feenstra heeft me een voorstel gedaan voor een nieuwe ketel, maar dan ben ik meer per maand kwijt dan wat ik nu kwijt ben en zit er wéér 12 jaar aan vast. Dit wil ik niet omdat ik nou niet bepaald klantvriendelijk geholpen ben. Afspraken werden niet nagekomen, of de monteur kwam zonder af te bellen niet eens opdagen. Volgens de medewerker van Feenstra is service het zelfde als veel kosten maken om iets op te lossen terwijl het helemaal niet opgelost is....
Maar goed, Feenstra wil de ketel niet meer maken omdat deze economisch total loss is, begrijpelijk maar als ik van mijn huurcontract af wil dan moet ik bijna € 1000,- betalen, naar mijn idee totaal niet realistisch. Ik wil gewoon dat deze ketel gemaakt wordt zodat ik netjes mijn contract uit kan dienen. Volgens mij hoort Feenstra tijdens de huurperiode de ketel werkend te houden of zit ik er naast ???
Graag jullie reacties !
Ik heb al een tijdje een probleem met mijn huurketel van Feenstra. Hij geeft regelmatig geen warm water, erg vervelend als onze kinderen in bad zitten of als we zelf aan het douchen zijn.
Feenstra is er al 3x bij geweest en konden het niet oplossen, daarom hebben ze het doorgestuurd naar AWB (welke de ketel geïnstalleerd heeft). Ook de monteurs van AWB konden het niet oplossen dus is de ketel economisch total loss. Ik heb echter nog een looptijd van ruim 2 jaar.
Feenstra heeft me een voorstel gedaan voor een nieuwe ketel, maar dan ben ik meer per maand kwijt dan wat ik nu kwijt ben en zit er wéér 12 jaar aan vast. Dit wil ik niet omdat ik nou niet bepaald klantvriendelijk geholpen ben. Afspraken werden niet nagekomen, of de monteur kwam zonder af te bellen niet eens opdagen. Volgens de medewerker van Feenstra is service het zelfde als veel kosten maken om iets op te lossen terwijl het helemaal niet opgelost is....
Maar goed, Feenstra wil de ketel niet meer maken omdat deze economisch total loss is, begrijpelijk maar als ik van mijn huurcontract af wil dan moet ik bijna € 1000,- betalen, naar mijn idee totaal niet realistisch. Ik wil gewoon dat deze ketel gemaakt wordt zodat ik netjes mijn contract uit kan dienen. Volgens mij hoort Feenstra tijdens de huurperiode de ketel werkend te houden of zit ik er naast ???
Graag jullie reacties !