VRIJ UITermate slecht te bereiken
Geplaatst: 06 mei 2013 10:45
Vrij Uit, een onderdeel van 's werelds grootste reisorganisatie Thomas Cook, heeft last van bereikbaarheidscrisis. Waar het aan ligt is mij een raadsel, maar als je ze belt (á €0,15 per minuut!) kun je eindeloos in de wacht blijven staan. Ik heb het in ieder geval opgegeven na meer dan twintig (20!!) minuten.
Daarom mijn vraag per mail gestuurd, met daarin ook mijn beklag over het onbeantwoorde telefoongesprek dat meer dan drie euro kostte. Daar kreeg ik antwoord op dat mijn vraag z.s.m. zou worden opgepakt. Nou, dat spoedige heb ik weinig vertrouwen in gekregen.
Zojuist weer gebeld, stond ik weer 10 minuten in de wacht. Maar het slechtste komt nog: van begin af aan stond ik in een wachtrij met "... nog één wachtende voor u". Tegen de tijd dat ik die tien minuten in de wacht stond had er iemand telefonisch voorgedrongen, want het bandje vertelde me dat er "... nog TWEE wachtenden voor u" waren. NOUJA!
Tip van mij:
Bel niet met Vrij Uit, stuur een email.
En als je belt, doet dat niet via het 0900 nummer, maar gewoon via 023 - 5 69 69 69.
Daarom mijn vraag per mail gestuurd, met daarin ook mijn beklag over het onbeantwoorde telefoongesprek dat meer dan drie euro kostte. Daar kreeg ik antwoord op dat mijn vraag z.s.m. zou worden opgepakt. Nou, dat spoedige heb ik weinig vertrouwen in gekregen.
Zojuist weer gebeld, stond ik weer 10 minuten in de wacht. Maar het slechtste komt nog: van begin af aan stond ik in een wachtrij met "... nog één wachtende voor u". Tegen de tijd dat ik die tien minuten in de wacht stond had er iemand telefonisch voorgedrongen, want het bandje vertelde me dat er "... nog TWEE wachtenden voor u" waren. NOUJA!
Tip van mij:
Bel niet met Vrij Uit, stuur een email.
En als je belt, doet dat niet via het 0900 nummer, maar gewoon via 023 - 5 69 69 69.