LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slinks geld verdienen door marktplaats.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
H.A.M. Burger

Slinks geld verdienen door marktplaats.

Ongelezen bericht door H.A.M. Burger »

Drie maand geleden heb ik een bedrijfsadvertentie geplaatst op marktplaats voor drie maanden en met ideal betaald.
Een à twee weken terug werd ik gebeld door een medewerker van marktplaats met de vraag hoe het adverteren gegaan was, hij had namelijk een leuke aanbieding voor mij. Ik vertelde hem dat het resultaat niet aan mijn verwachtingen voldeed en dat ik wilde stoppen met adverteren. Dat accepteerde hij wonderlijk snel. Ongeveer een week later kreeg ik een mailtje dat er een bedrag van mijn rekening afgeschreven zou worden i.v.m. het verlengen van mijn advertentie. Ik heb de mail beantwoord met de mededeling dat ik de advertentie niet wilde verlengen en dat ik dat ook aan een medewerker van hen had medegedeeld, dat ik geen machtiging aan marktplaats had afgegeven en eventuele afschrijvingen zou storneren. Vandaag was het bewuste bedrag afgeschreven, storneren bleek niet mogelijk, en bij controle op de site van marktplaats las ik nu onderaan in kleine lettertjes dat de advertentie automatisch na 3 maand verlengd zou worden en de kosten geïncasseerd. Beëindiging blijkt alleen mogelijk door het verwijderen van de advertentie.
In wezen kun je dus alleen maar een advertentiecontract afsluiten voor onbepaalde tijd terwijl de suggestie gewekt wordt dat je een contract van drie maand afsluit.

Dit is naar mijn mening duidelijk misleiding, en bedoeld om mensen meer geld te laten betalen dan waarop zij rekenen en dan hun bedoeling is!

Groet, H.A.M. Burger.

Frantic2

Re: Slinks geld verdienen door marktplaats.

Ongelezen bericht door Frantic2 »

u heeft gedacht dat een melding aan een sales persoon voldoende zou zijn terwijl u daadwerkelijk de advertentie had moeten verwijderen.
Dat is jammer maar het is niet de taak van de persoon die u opbelde om dat( nogmaals) te vertellen, immers die mag er van uit gaan dat u weet hoe uw overeenkomst in elkaar zit.

Misschien jammer, maar ze zijn er om u een aanbieding te doen. Dat is een wijze les voor u. Zelf opzeggen als u iets niet meer wilt.

H.A.M. Burger

Re: Slinks geld verdienen door marktplaats.

Ongelezen bericht door H.A.M. Burger »

Frantic2 schreef: Dat is een wijze les voor u. Zelf opzeggen als u iets niet meer wilt.
En een wijze les voor anderen.

Ik dacht dat ik een contract voor drie maand afgesloten had. Dat blijkt helemaal niet te kunnen. Dat is dan ook het geniepige, want als je geen geld meer wil uitgeven voor een advertentie heb je als enigste mogelijkheid; de advertentie verwijderen. Opzeggen kan niet, want dat had ik in wezen per email gedaan.

Gesloten