Wie zijn dan die oude rotten en hoeveel daarvan zijn nog aanwezig op dit forum ?Geplaatst op 22 Jan 2004 13:44 door aert0001
--------------------------------------------------------------------------------
De “oude rotten” reageren niet op "gasten".
Ton
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie zijn de oude rotten dan op dit forum
-
Gast
Wie zijn de oude rotten dan op dit forum
-
Gast
Re: Wie zijn de oude rotten dan op dit forum
Ton schrijft pas sinds juli 2003 dus dat is geen oude rot. In de zin van op het forum schrijven.
-
Gast
Blok is een oude rot, maar daar hebben we al bijna een jaar niets meer van vernomen.
Oude rotten zijn niet diegene die zich GAST noemen.
Ik vecht met open vizier.
Met naam en e-mail adres.
En met daden!
Alleen SAMEN kunnen wij de macht van de banken en de belangenverstrengeling van diverse politici bevechten.
Ons is onrecht aangedaan.
Wat doe jij?
Accepteren en de rest van je leven betalen zodat het Tuig een zorgeloos leven kan leiden?
In de middeleeuwen kwamen de ridders naar de dorpen om pacht te heffen zodat zij weer verder konden gaan met hun feesten. Betaalde je niet werdt je afgemaakt.
Wat is het verschil nu??
Er wordt misbruik van ons gemaakt, wij worden opgelicht, belazerd, betalen ons blauw aan belasting geld wat vervolgens via de meest onnozele manieren wordt uitgegeven..
WIJ betalen dat.
Als ik kijk naar die dwaas van Stef Blok van de VVD met zijn rapport, WIJ hebben dit betaald!
En hij noemt zich VOLKSVERTEGENWOORDIGER!!!
Voor degene die het willen weten, Stef Blok heeft functies vervult bij banken.
Dus ik zou zeggen, hij is een BANKvertegenwoordiger, maar wij hebben hem gekozen als VOLKSvertegenwoordiger!!
Het wordt tijd dat wij ons laten horen!
WIJ zijn het volk en wij wensen niet belazerd te worden !!!
Groeten,
Piet
Ik vecht met open vizier.
Met naam en e-mail adres.
En met daden!
Alleen SAMEN kunnen wij de macht van de banken en de belangenverstrengeling van diverse politici bevechten.
Ons is onrecht aangedaan.
Wat doe jij?
Accepteren en de rest van je leven betalen zodat het Tuig een zorgeloos leven kan leiden?
In de middeleeuwen kwamen de ridders naar de dorpen om pacht te heffen zodat zij weer verder konden gaan met hun feesten. Betaalde je niet werdt je afgemaakt.
Wat is het verschil nu??
Er wordt misbruik van ons gemaakt, wij worden opgelicht, belazerd, betalen ons blauw aan belasting geld wat vervolgens via de meest onnozele manieren wordt uitgegeven..
WIJ betalen dat.
Als ik kijk naar die dwaas van Stef Blok van de VVD met zijn rapport, WIJ hebben dit betaald!
En hij noemt zich VOLKSVERTEGENWOORDIGER!!!
Voor degene die het willen weten, Stef Blok heeft functies vervult bij banken.
Dus ik zou zeggen, hij is een BANKvertegenwoordiger, maar wij hebben hem gekozen als VOLKSvertegenwoordiger!!
Het wordt tijd dat wij ons laten horen!
WIJ zijn het volk en wij wensen niet belazerd te worden !!!
Groeten,
Piet
-
EchteMeisje
Ha!
Ik reageer al sinds 3 april 2002 op berichten van al die gekken hier.
Ik reageer al sinds 3 april 2002 op berichten van al die gekken hier.
-
Gast
Dat is Meisje jij niet jij reageert alleen op verzekeringen toch ?
-
Gast
Geplaatst op 19 Jun 2002 16:42 door Meisje
--------------------------------------------------------------------------------
Beste iedereen,
Zijn er wellicht ook ex-Legio Lease adviseurs op dit forum (ongetwijfeld) aanwezig? En nog belangrijker: wat vinden jullie van de huidige situatie? Kunnen jullie de beschuldigingen weerleggen of juist bevestigen?
Misschien durven jullie niet te reageren. Maar je weet dat je je eigen emailadres kan faken en je hoeft ook je echte naam niet te gebruiken.
Niet dat ik de problemen van eventuele gedupeerden wil negeren, maar al die reacties komen in feite op hetzelfde neer. Men voelt zich bedonderd.
Is er uberhaupt iemand met inside-information? Lijkt me interessant om over te hebben. Ik heb zijdelings met Labouchere te maken vandaar.
Dus... wie durft?
Meisje
DV ook al sinds mei 2002 aan de gang op dit forum, dus ook oude rot
m vr gr DV

m vr gr DV
-
Gast
Heb ik iets gemist, dat je je niet meer hoeft te registreren voor LL?
An,
Neen bij de “oude rotten” kan ik mezelf niet rekenen, hoewel ik al wel eerder schreef dan juli 2003, echter onder een synoniem, vond ik pas in juli 2003 dat ik niet aan die onzin mee moest doen, vond mezelf teveel mens om N.N. te spelen,
Gewoon eerlijk zijn open en menselijk leek me veel zinvoller dan anoniem door te gaan.
Maar nogmaals de echte “oude Rotten”zouden wel gek zijn indien ze zouden reageren op elke “gast”, mensen met identiteit of persoonlijkheid problemen, kunnen hiervoor beter professionele hulp zoeken.
Hoe kun je de problemen van de dag oplossen, als je naam al een geheim is?
Gewoon open zijn, waar ben je toch zo bang voor? Onze strijd is met open vizier
Zij die zich verbergen onze vijanden, een leger anonieme adviseurs, anonieme Dexia medewerkers, anonieme call centra people, dat waren en zijn de mensen die wat te verbergen hebben, niet de gedupeerden, deze groep zou het van de daken moeten schreeuwen, WE ZIJN DOOR DE BANKEN BELAZERD.
Wees eerlijk, wees jezelf, verlaag je niet naar het niveau van de andere partij.
Groetjes Ton
P.S. De meer serieuze mensen van het forum hebben een goed en open contact met elkaar, daar hoef je als "gast" niet over in te zitten.
Gewoon eerlijk zijn open en menselijk leek me veel zinvoller dan anoniem door te gaan.
Maar nogmaals de echte “oude Rotten”zouden wel gek zijn indien ze zouden reageren op elke “gast”, mensen met identiteit of persoonlijkheid problemen, kunnen hiervoor beter professionele hulp zoeken.
Hoe kun je de problemen van de dag oplossen, als je naam al een geheim is?
Gewoon open zijn, waar ben je toch zo bang voor? Onze strijd is met open vizier
Zij die zich verbergen onze vijanden, een leger anonieme adviseurs, anonieme Dexia medewerkers, anonieme call centra people, dat waren en zijn de mensen die wat te verbergen hebben, niet de gedupeerden, deze groep zou het van de daken moeten schreeuwen, WE ZIJN DOOR DE BANKEN BELAZERD.
Wees eerlijk, wees jezelf, verlaag je niet naar het niveau van de andere partij.
Groetjes Ton
P.S. De meer serieuze mensen van het forum hebben een goed en open contact met elkaar, daar hoef je als "gast" niet over in te zitten.
-
ouwe rot
Hier een oude rot die vroeger regelmatig postings deed.
Helaas is het klimaat op dit forum zodanig verziekt dat veel goede gesprekspartners (oude rotten) wegblijven.
Mensen die r lol in hebben om anderen te treiteren met leed dat al erg genoeg is ik snap werkelijk niet hoe mense zo kunnen zijn.
Vandaar dat ik nooit meer schrijf, ik lees zo af en toe nog wel mee.
Elders zijn serieusre fora over leaseverlies waar derglijke types door de mand vallen omdat je daar naw-gegevens en sofinr op moet geven en als het dan niet klopt wordt je eraf gegooid en war het verboden is om elkaar te beledigen of te treiteren.
Helaas is het klimaat op dit forum zodanig verziekt dat veel goede gesprekspartners (oude rotten) wegblijven.
Mensen die r lol in hebben om anderen te treiteren met leed dat al erg genoeg is ik snap werkelijk niet hoe mense zo kunnen zijn.
Vandaar dat ik nooit meer schrijf, ik lees zo af en toe nog wel mee.
Elders zijn serieusre fora over leaseverlies waar derglijke types door de mand vallen omdat je daar naw-gegevens en sofinr op moet geven en als het dan niet klopt wordt je eraf gegooid en war het verboden is om elkaar te beledigen of te treiteren.
-
Oom Dagobert
Ben wel geinteresseerd in een ander forum, naam ?
-
Gast
De Tros geeft zelf gelegenheid om als Gast te schrijven toch. Vergeet dat er rechtzaken zijn en de vijand meekijkt dit houdt het forum spannend. Als er alleen maar gelijkgestemden zijn, is er helemaal niets meer aan.
Maar dit forum heeft z'n langste tijd gehad. Voor velen toch nog een bron van informatie. Als je niet tegen kritiek kunt moet je hier niet meer zijn. Vroeger was het gezellig zeker weten.
Ik kom hier al vanaf januari 2002 succes allemaal.
Maar dit forum heeft z'n langste tijd gehad. Voor velen toch nog een bron van informatie. Als je niet tegen kritiek kunt moet je hier niet meer zijn. Vroeger was het gezellig zeker weten.
Ik kom hier al vanaf januari 2002 succes allemaal.
-
Gast
Moet zijn: vergeet nietVergeet dat er rechtzaken zijn en de vijand meekijkt dit houdt het forum spannend.
-
Gast
Je zult wel pseudoniem bedoelenNeen bij de “oude rotten” kan ik mezelf niet rekenen, hoewel ik al wel eerder schreef dan juli 2003, echter onder een synoniem
Ton er zijjn veel mensen met je die dat doen hoor. Het gaat om de inhoud en niet 'wie is wie'
-
Gast
Je sofinummer opgeven ?? Op een forum ?? Zeker het forum van Aegon of Dexia dan kunnen ze je meteen helemaal kaal plukken.Elders zijn serieusre fora over leaseverlies waar derglijke types door de mand vallen omdat je daar naw-gegevens en sofinr op moet geven en als het dan niet klopt wordt je eraf gegooid en war het verboden is om elkaar te beledigen of te treiteren
Wat een nonsens.
Het forum moet gewoon relaxed zijn niet meer en niet minder.