H&M - Gothia incasso
Geplaatst: 09 mei 2013 06:01
Goedemorgen allemaal!
Sinds half november gaat het niet helemaal lekker via H&M. Mijn man belde met wat vragen over een bestelling en plots hadden wij een 2e account. Omdat ik het nummer niet meer wist heb ik in februari de klantenservice gebeld en om het klantnummer gevraagd. Bestelling geplaatst en toen ging het mis.
Op account nummer 1 hebben wij dus nu een tegoed van 60 euro. Deze account staat op naam van P&L van der .. Omdat hij eerder al vragen had en niet geholpen werd dus zijn naam er ook maar bij gezet. Op account nummer 2 staat dus een - saldo. H&M vriendelijk verzocht om de accounts samen te voegen. Dit zou gedaan worden maar is achteraf niet gedaan. Op dit account staat alleen de naam van mijn man, want dit is gebeurd na een telefoontje naar H&M.
Overigens probeer ik al vanaf half december mijn geld van account nummer 1 weer terug op mijn rekening te krijgen. Vandaar ook dat er toen nog maar een bestelling is geplaatst omdat het dan afgerond zou zijn. Toen ik het rekeningoverzicht kreeg zag ik dat het bedrag wat we tegoed hadden er niet bij stond dus gelijk gebeld. Alles uitgelegd en mij werd verzekerd dat het samengevoegd zou worden. Opgelost denk je dan.
De volgende aanmaning was er 1 met 13,50 aanmaningskosten. Toen heb ik gebeld en ook een email gestuurd. Overigens doet een aanmaning er 14 dagen over om bij je te komen. Vind ik ook zo iets raars! Maar weer zouden de accounts samen gevoegd worden.
Woensdag j.l. viel er een brief op de deurmat van Gothia. Of ik het bedrag van 60 euro wilde betalen + 40 euro incasso kosten en de verschuldigde rente. Direct een email naar H&M en cc naar Gothia verstuurd. Nog geen 2 uur later ontving ik een email. Of ik even wilde bellen zodat het goed en netjes afgehandeld kan worden.
Dus ik de klantenservice gebeld. Krijg ik te horen; mevrouw, we willen graag uw bankrekening nummer, dan staat het bedrag van 60 euro binnen 2 dagen op uw rekening!
Nee meneer, dit wil ik niet. Wat ik wil is dat jullie de accounts samenvoegen zoals al meerdere malen is afgesproken en het saldo op 0 staat! De kosten van jullie zijn onterecht en al HELEMAAL de incasso van Gothia.
Mevrouw, ik zie in het overzicht dat de geboorte data verschillen, dus ik kan niks aanpassen.
Nou dan pas ik het wel aan (inmiddels alle gegevens) zodat het wel aangepast kan worden.
*pats! account geblokkeerd!!
Dus ik weer een boze mail verstuurd naar zowel H&M als Gothia met allemaal printscreen dingen die ik al in het verleden had gemaakt en alle correspondentie.
Het is toch eigenlijk van de zotte dat ze al bijna een half jaar je geld houden, niks verrekenen, incasso op je zetten en dan vervolgens snel binnen 2 werkdagen het bedrag naar je over willen maken. Terwijl het mij lijkt, als je een klant wil behouden dat je het bedrag verrekenen en incasso stop zet. Of ben ik nou gek.
In ieder geval. H&M ik ben er klaar mee! Van ons zien jullie geen bestelling meer!
Sinds half november gaat het niet helemaal lekker via H&M. Mijn man belde met wat vragen over een bestelling en plots hadden wij een 2e account. Omdat ik het nummer niet meer wist heb ik in februari de klantenservice gebeld en om het klantnummer gevraagd. Bestelling geplaatst en toen ging het mis.
Op account nummer 1 hebben wij dus nu een tegoed van 60 euro. Deze account staat op naam van P&L van der .. Omdat hij eerder al vragen had en niet geholpen werd dus zijn naam er ook maar bij gezet. Op account nummer 2 staat dus een - saldo. H&M vriendelijk verzocht om de accounts samen te voegen. Dit zou gedaan worden maar is achteraf niet gedaan. Op dit account staat alleen de naam van mijn man, want dit is gebeurd na een telefoontje naar H&M.
Overigens probeer ik al vanaf half december mijn geld van account nummer 1 weer terug op mijn rekening te krijgen. Vandaar ook dat er toen nog maar een bestelling is geplaatst omdat het dan afgerond zou zijn. Toen ik het rekeningoverzicht kreeg zag ik dat het bedrag wat we tegoed hadden er niet bij stond dus gelijk gebeld. Alles uitgelegd en mij werd verzekerd dat het samengevoegd zou worden. Opgelost denk je dan.
De volgende aanmaning was er 1 met 13,50 aanmaningskosten. Toen heb ik gebeld en ook een email gestuurd. Overigens doet een aanmaning er 14 dagen over om bij je te komen. Vind ik ook zo iets raars! Maar weer zouden de accounts samen gevoegd worden.
Woensdag j.l. viel er een brief op de deurmat van Gothia. Of ik het bedrag van 60 euro wilde betalen + 40 euro incasso kosten en de verschuldigde rente. Direct een email naar H&M en cc naar Gothia verstuurd. Nog geen 2 uur later ontving ik een email. Of ik even wilde bellen zodat het goed en netjes afgehandeld kan worden.
Dus ik de klantenservice gebeld. Krijg ik te horen; mevrouw, we willen graag uw bankrekening nummer, dan staat het bedrag van 60 euro binnen 2 dagen op uw rekening!
Nee meneer, dit wil ik niet. Wat ik wil is dat jullie de accounts samenvoegen zoals al meerdere malen is afgesproken en het saldo op 0 staat! De kosten van jullie zijn onterecht en al HELEMAAL de incasso van Gothia.
Mevrouw, ik zie in het overzicht dat de geboorte data verschillen, dus ik kan niks aanpassen.
Nou dan pas ik het wel aan (inmiddels alle gegevens) zodat het wel aangepast kan worden.
*pats! account geblokkeerd!!
Dus ik weer een boze mail verstuurd naar zowel H&M als Gothia met allemaal printscreen dingen die ik al in het verleden had gemaakt en alle correspondentie.
Het is toch eigenlijk van de zotte dat ze al bijna een half jaar je geld houden, niks verrekenen, incasso op je zetten en dan vervolgens snel binnen 2 werkdagen het bedrag naar je over willen maken. Terwijl het mij lijkt, als je een klant wil behouden dat je het bedrag verrekenen en incasso stop zet. Of ben ik nou gek.
In ieder geval. H&M ik ben er klaar mee! Van ons zien jullie geen bestelling meer!