Pagina 1 van 1
[b]Nieuw telefoonnummer?[/b]
Geplaatst: 23 jan 2004 12:07
door Wijnand
Ongeveer 7 jaar geleden maakt KPN een fout en bleef halsstarrig weigeren die te herstellen. Hierop heb ik besloten om bij UPC twee zakelijke nummers aan te vragen.
Binnen één week kreeg ik de nummers toegewezen.
Vanwege drukte moest ik wel even wachten op het aansluiten van mijn nummer...
Ik heb vaak en veel gebeld.. maar ik wacht nu al 7 JAAR! Ik bel nog steeds en inmiddels weer naar tevredenheid met KPN.
(de twee UPC nummers staan na 7 jaar ongebruikt nog steeds op mijn naam.)
Re: [b]Nieuw telefoonnummer?[/b]
Geplaatst: 23 jan 2004 13:03
door Gast
2 jaar geleden ben ik verhuisd binnen een UPC gebied. UPC zei dat mijn twee nummers in mijn oude huis meezouden verhuizen. Dit zou meteen gebeuren. De monteur die het deed zij dat het max. 1 dag zou duren. Na die dag heb ik er elke dag achteraan gezeten. DIt heb ik iets meer dan een maand gedaan. Daarna heb ik opgezegd. Een half jaar later begon UPC met het sturen van facturen van mijn twee oude telefoonnummers. Bijna 2 jaar later zit Intrum Justitia nog steeds achter me aan. Ze reageren niet op de brieven die ik heb geschreven ook al fax ik het nu elke dag minimaal 10 keer. Ik walg van UPC!!!!
Re: [b]Nieuw telefoonnummer?[/b]
Geplaatst: 23 jan 2004 15:36
door reactie Wijnand
Beste Gast,
Die deurwaarder kan je makkelijk vanaf komen.
Je moet in een aangetekende brief (met ontvangstbewijs!)aan UPC stellen dat ze in gebreke zijn, je hebt een overeenkomst die niet is nagekomen.
Dit noem je in Juridische termen "wanprestatie".
Voorts meldt je dat je last hebt van hun deurwaarders en dat je deze last niet waardeerd.
Vervolgens stel je dat je alle kosten die je moet maken na deze brief (en dat is inclusief het regaren op deurwaarders, gaat verhalen op UPC)
Verder meldt je dat als er niet gestopt wordt met de overlast die ze u aandoen dat u ZELF naar de rechter stapt om dit te stoppen (kosten UPC)..
Meldt dit ook schriftelijk wederom aangetelend met ontvangstbevestiging aan de deurwaarder.
Meestal is dat voldoende om meer treiterlust van een deurwaarder en zijn cliënt te voorkomen.
Indien het niet stopt ga dan gerust naar de kantonrechter doe dit ism met rechtshulp en dat win je altijd.
Groeten Wijnand