Intertoys afhandeling klachten
Geplaatst: 14 mei 2013 23:15
Ik heb een tablet gekocht bij intertoys en deze valt steeds uit bij gebruik. Na een nieuwe te hebben ontvangen, blijft de klacht bestaan. Ik ga terug om mijn geld terug te ontvangen, de medewerker geeft aan dat dit niet kan. Terwijl er een bordje bij de kassa hangt, dat je tegoed bonnen ontvangt, maar als je niet slaagt voor een ander product krijg je als nog je geld terug. Ik heb hard moeten sparen om een tablet te kunnen kopen, ik ben niet tevrede over het product en ik kan geen ander product vinden die ik wil hebben ter vervaging. Nu heb ik dan toch het recht om mijn geld terug te krijgen?
Heb klacht ingediend bij intertoys consumentendesk, deze mevrouw was erg kort af en wilde mijn verhaal niet echt aanhoren. Ze zou het filliaal bellen en vragen wat er aan de hand is. Volgens haar moest ik gewoon genoegen nemen met een nieuwe oplader. Tot op heden ben ik nog steeds niet terug gebeld. Qware helpdesk (merk tablet) geeft aan dat het niet aan de oplader ligt en dat ik mijn tablet mag retourneren en eventueel mijn geld terug kan ontvangen. Helaas doet intertoys hier dus niet aan mee! Wat nu te doen? Je word gewoon weg niet serieus genomen door intertoys.....
Heb klacht ingediend bij intertoys consumentendesk, deze mevrouw was erg kort af en wilde mijn verhaal niet echt aanhoren. Ze zou het filliaal bellen en vragen wat er aan de hand is. Volgens haar moest ik gewoon genoegen nemen met een nieuwe oplader. Tot op heden ben ik nog steeds niet terug gebeld. Qware helpdesk (merk tablet) geeft aan dat het niet aan de oplader ligt en dat ik mijn tablet mag retourneren en eventueel mijn geld terug kan ontvangen. Helaas doet intertoys hier dus niet aan mee! Wat nu te doen? Je word gewoon weg niet serieus genomen door intertoys.....