Pagina 1 van 1

Intertoys afhandeling klachten

Geplaatst: 14 mei 2013 23:15
door Tamara 1976
Ik heb een tablet gekocht bij intertoys en deze valt steeds uit bij gebruik. Na een nieuwe te hebben ontvangen, blijft de klacht bestaan. Ik ga terug om mijn geld terug te ontvangen, de medewerker geeft aan dat dit niet kan. Terwijl er een bordje bij de kassa hangt, dat je tegoed bonnen ontvangt, maar als je niet slaagt voor een ander product krijg je als nog je geld terug. Ik heb hard moeten sparen om een tablet te kunnen kopen, ik ben niet tevrede over het product en ik kan geen ander product vinden die ik wil hebben ter vervaging. Nu heb ik dan toch het recht om mijn geld terug te krijgen?

Heb klacht ingediend bij intertoys consumentendesk, deze mevrouw was erg kort af en wilde mijn verhaal niet echt aanhoren. Ze zou het filliaal bellen en vragen wat er aan de hand is. Volgens haar moest ik gewoon genoegen nemen met een nieuwe oplader. Tot op heden ben ik nog steeds niet terug gebeld. Qware helpdesk (merk tablet) geeft aan dat het niet aan de oplader ligt en dat ik mijn tablet mag retourneren en eventueel mijn geld terug kan ontvangen. Helaas doet intertoys hier dus niet aan mee! Wat nu te doen? Je word gewoon weg niet serieus genomen door intertoys.....

Re: Intertoys afhandeling klachten

Geplaatst: 15 mei 2013 00:19
door Barman
Je hebt helemaal geen recht op je geld terug. Je hebt recht op garantie. Lukt het de verkoper niet binnen een aantal pogingen jou een goed werkende tablet te verschaffen, dan pas kan je de koop ontbinden en heb je recht op je geld terug.

Re: Intertoys afhandeling klachten

Geplaatst: 16 mei 2013 16:23
door aerox
Heb er altijd zo'n hekel aan als mensen zielig gaan lopen doen van ik heb zo moeten sparen en nu is die kapot. Als iets een totaal overbodig product is is het wel een tablet. Daarnaast kost ie hooguit €100,- zie ik op de Intertoyssite. Ontopic, je hebt recht op garantie als het buiten jou schuld om is. Meestal krijg je na 3 mislukte pogingen je geld terug.

Re: Intertoys afhandeling klachten

Geplaatst: 16 mei 2013 16:42
door weetnietveel
Barman, aerox ik snap jullie niet. Als intertoys zegt dat ruilen mogelijk is en dat als je niets anders vindt je geld terug krijgt, dan moet dat toch gewoon kunnen?? Het enige wat ik kan bedenken is dat een tablet onder de uitzonderingen valt.
Wijzig: laat maar snap het al: sephora : ze heeft hem gebruikt.

Re: Intertoys afhandeling klachten

Geplaatst: 16 mei 2013 16:47
door sephora30
Ja ruilen kan als iets niet gebruikt is. Jij zegt dat ie uitvalt, hij is dus niet goed, en dat valt onder de garantie. De winkel heeft het recht om te proberen het probleem op te lossen (reparatie, omruil) en dat een aantal keer. Mocht het dan nog niet opgelost zijn, dan pas heb je eventueel recht op geld terug.