KPN 4G
Geplaatst: 15 mei 2013 18:01
Ik heb nu twee maanden een nieuw abonnement van KPN. Het is een Samsung SIII met 4G en bijgehorend 4G abonnement. Gelijktijdig ook thuis alles van KPN genomen dus TV, Internet en vaste telefoon. Beiden zijn bijzonder slecht verlopen. Monteurs weigeren afgesproken werk te doen, materiaal wordt niet geleverd of is incompleet. Thuis werkt het nu eindelijk, maar pas na veel gedoe en geklaag.
Mijn GSM heeft echter vanaf het begin erg vaak geen of een heel langzame verbinding met Internet. Dit zowel in de nog beperkte 4G gebieden als in een 3G gebied. Regelmatig heb ik in Amsterdam geen verbinding, maar uit (ver) buiten Amsterdam en in het buitenland is het vaak mis en werkt internet niet. Veel klachten, veel telefoontjes, bezoeken aan de winkel. Niets helpt. Zelf een klachtenbrief naar de directie wordt eerst niet beantwoord en na sommatie komt er dan wel een telefoontje, maar geen oplossing. Een medewerkers van de helpdesk had wel een oplossing: Meneer u weet toch dat de eerste TV's ook vaak storing hadden . U moet het maar accepteren. Wij weten ook niet waardoor dit komt. Met andere woorden zoek het maar uit. Bijkomend probleem is dat de oplader van de telefoon niet werkte (via ander snoertje lukte het wel). De defecte oplader bij de winkel ingeleverd en onder garantie is (ook weer na gedoe) een nieuwe besteld. vier weken verder...... u raadt het: nog steeds geen snoertje. De helpdeks heeft toen wel een snoertje opgestuurd, maar dat was dan wel buiten hun bevoegdheid kreeg ik te horen.
Vandaag na een klacht over deze behandeling ben ik gebeld met excuses voor de opmerking over de eerste TV. En mijn probleem? Ja meneer we gaan dat aan de desbetreffende afdeling doorgeven. Jammer, maar die weten hier al maanden van!~
Wie herkent dit probleem? Zowel dus de niet werkende verbinding als de extreem slechte service van KPN.
Mijn GSM heeft echter vanaf het begin erg vaak geen of een heel langzame verbinding met Internet. Dit zowel in de nog beperkte 4G gebieden als in een 3G gebied. Regelmatig heb ik in Amsterdam geen verbinding, maar uit (ver) buiten Amsterdam en in het buitenland is het vaak mis en werkt internet niet. Veel klachten, veel telefoontjes, bezoeken aan de winkel. Niets helpt. Zelf een klachtenbrief naar de directie wordt eerst niet beantwoord en na sommatie komt er dan wel een telefoontje, maar geen oplossing. Een medewerkers van de helpdesk had wel een oplossing: Meneer u weet toch dat de eerste TV's ook vaak storing hadden . U moet het maar accepteren. Wij weten ook niet waardoor dit komt. Met andere woorden zoek het maar uit. Bijkomend probleem is dat de oplader van de telefoon niet werkte (via ander snoertje lukte het wel). De defecte oplader bij de winkel ingeleverd en onder garantie is (ook weer na gedoe) een nieuwe besteld. vier weken verder...... u raadt het: nog steeds geen snoertje. De helpdeks heeft toen wel een snoertje opgestuurd, maar dat was dan wel buiten hun bevoegdheid kreeg ik te horen.
Vandaag na een klacht over deze behandeling ben ik gebeld met excuses voor de opmerking over de eerste TV. En mijn probleem? Ja meneer we gaan dat aan de desbetreffende afdeling doorgeven. Jammer, maar die weten hier al maanden van!~
Wie herkent dit probleem? Zowel dus de niet werkende verbinding als de extreem slechte service van KPN.