LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teak tv meubel bij Teak House (Teak Freak) in Zaandam

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Bati
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2013 00:38

Teak tv meubel bij Teak House (Teak Freak) in Zaandam

Ongelezen bericht door Bati »

Tv meubel gekocht in 2008. Meubel werd geleverd met scheur op bovenblad. Bij levering werd gezegd dat de scheur inderdaad niet acceptabel is en dat ze bij het laden niet gezien hebben en dat ze nieuw tv-meubel zullen bestellen. Tot de levering van nieuw tv-meubel mocht de meubel bij ons thuis blijven. Ik heb wel met mijn stom kop op hun worden vertrouwd en alles betaald. Meubel zou na 6 weken komen. Na 6 weken gebeld en werd gezegd dat het nog niet binnengekomen is. Dus geduld. Na aantal weken weer gebeld maar werd niet meer opgenomen. Toen kwam zomervakantie tussen en na vakantie waren we 3 maanden verder. uiteindelijk heb ik de eigenaar van de zaak kunnen bereiken. Hij zei dat zijn telefoon in vakantie in water is gevallen en dat hij daardoor tijdje niet bereikbaar was. Nou okey.. kan gebeuren. Dus nogmaals gevraagd of ze de meubel willen vervangen. Hij zei dat hij zal terugbellen nadat hij fabrikant zou bellen... niet terug gebeld.. ik heb zelf terug gebeld. toen werd gezegd dat de fabrikant die type tv-meubel niet meer leveren en dat ze verder niks meer kunnen doen. hoop discussie en frustratie .. uiteindelijk opgegeven maar ik kan het ook niet loslaten omdat ik me opgelicht voel.
Laatst gewijzigd door Bati op 18 mei 2013 00:58, 2 keer totaal gewijzigd.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Teak tv meubel bij Teak House (Teak Freak) in Zaandam

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ga even naar de bouwmarkt en koop een tube teak houtpasta. Met een plamuurmes in de kier smeren en direct met fijn schuurpapier na schuren. Het schuursel blijft dan plakken in de pasta en heeft daardoor dezelfde kleur als de rest van het meubel. Simpel klusje en zo worden alle teakmeubelen met krimpbarsten gerepareerd ! :D

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Teak tv meubel bij Teak House (Teak Freak) in Zaandam

Ongelezen bericht door dhc »

Zou het toch maar loslaten...t'is ruim 5 jaar geleden...en moderator: waarom is mijn eerdere reactie weggehaald? Steek uw energie in trollen.....

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Teak tv meubel bij Teak House (Teak Freak) in Zaandam

Ongelezen bericht door crazyme »

dhc schreef:Zou het toch maar loslaten...t'is ruim 5 jaar geleden...en moderator: waarom is mijn eerdere reactie weggehaald? Steek uw energie in trollen.....
Daar was volgens mij ook geen reden voor. Foutje ws

Gesloten