GSMwijzer
Geplaatst: 18 mei 2013 16:52
Onlangs een abonnement via deze webshop aangevraagd bij Tele2
alles goed ontvangen de volgende dag, meteen opgemerkt dat ik geen bereik heb. 5 dagen later in overleg met tele2 alles terug gestuurd naar de winkel ivm geen bereik
foto's gemaakt van het toestel alles schadevrij toegestuurd. helaas op een dinsdag ontvangen pas op een donderdag verwerkt en een kras op het toestel dus ze weigeren het toestel alleen als ik het toestel koop of overstap naar een andere provider kan ik er vanaf?
mijn vraag is nu wat zijn mijn rechten ik kan bewijzen dat het toestel krasvrij was toen ik het verstuurde alleen zij beweren dat ik die kras veroorzaakt heb.
alles goed ontvangen de volgende dag, meteen opgemerkt dat ik geen bereik heb. 5 dagen later in overleg met tele2 alles terug gestuurd naar de winkel ivm geen bereik
foto's gemaakt van het toestel alles schadevrij toegestuurd. helaas op een dinsdag ontvangen pas op een donderdag verwerkt en een kras op het toestel dus ze weigeren het toestel alleen als ik het toestel koop of overstap naar een andere provider kan ik er vanaf?
mijn vraag is nu wat zijn mijn rechten ik kan bewijzen dat het toestel krasvrij was toen ik het verstuurde alleen zij beweren dat ik die kras veroorzaakt heb.