Beste mensen,
Ik stap over naar een andere prepaid aanbieder.
Vodafone beloofd me € 5-, extra bij opwaarderen.
Ik opwaarderen, maar geen € 5-, extra beltegoed.
Een week later krijg ik een sms je van Vodafone dat mijn € 5-, zijn geactiveerd.
Niet dus. Nog steeds niet bijgeschreven.
Met mij vele anderen ook.
Het is dan maar € 5-, maar het gaat om het principe.
De meeste mensen denken het is maar € 5-, en laten het zo en gaan tot de orde van de dag over.
Vodafone blijft in gebreke en komt niet na wat ze beloofd hebben en zijn wat mij betreft geen "KNIP VOOR DE NEUS WAARD"!!!!!!!!!!
Vriendelijke groeten,
Blue043
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beloofd is beloofd.... Bij Vodafone niet
Re: Beloofd is beloofd.... Bij Vodafone niet
Ik lees niks over je "my vodafone" account die je, zo te lezen op hun site, moet aanmaken om in aanmerking te komen voor die 5 euro? Heb je dat gedaan, en alle gevraagde velden ingevuld, etc etc?blue043 schreef:Beste mensen,
Ik stap over naar een andere prepaid aanbieder.
Vodafone beloofd me € 5-, extra bij opwaarderen.
Ik opwaarderen, maar geen € 5-, extra beltegoed.
Een week later krijg ik een sms je van Vodafone dat mijn € 5-, zijn geactiveerd.
Niet dus. Nog steeds niet bijgeschreven.
Met mij vele anderen ook.
Het is dan maar € 5-, maar het gaat om het principe.
De meeste mensen denken het is maar € 5-, en laten het zo en gaan tot de orde van de dag over.
Vodafone blijft in gebreke en komt niet na wat ze beloofd hebben en zijn wat mij betreft geen "KNIP VOOR DE NEUS WAARD"!!!!!!!!!!
Vriendelijke groeten,
Blue043
moet je op de site doen dacht ik
KLEPPY schreef:moet je op de site doen dacht ik
uiteraard via de site en My Vodafone activeren, Ts is weer aan het rammelen zonder juiste info