InterNLnet reageert niet op opzeggen contract
Geplaatst: 21 mei 2013 17:11
InterNLnet wil me houden aan een hele lange contractsduur, maar ik heb een heel oud contract overgenomen. Het juridisch loket zegt ook: er is per definitie geen sprake van een jaar-contract ofzo omdat het gaat om een contractovername. Er geldt dus gewoon een opzegtermijn van een maand (wet Van Dam). Via de telefoon hebben ze dit ook netjes bevestigd maar in een brief stond een hele andere datum.
InterNLnet wil maar niet reageren op dat dat niet klopt, en nu moet ik allerlei stappen ondernemen om te bewijzen dat ik niet hoef te betalen.
En daarnaast, het internet is belachelijk langzaam voor wat wij betalen. Anderen betalen daar 4 x minder voor, en wij betalen de volle mep voor langzaam internet. Dat komt omdat het een heel oud contract is dat telkens weer is overgenomen.
Dus nu ben ik naar de geschillencommissie gegaan, maar dat duurt n paar MAANDEN! In de tussentijd moet ik gewoon maar braaf blijven betalen zeker?
InterNLnet wil maar niet reageren op dat dat niet klopt, en nu moet ik allerlei stappen ondernemen om te bewijzen dat ik niet hoef te betalen.
En daarnaast, het internet is belachelijk langzaam voor wat wij betalen. Anderen betalen daar 4 x minder voor, en wij betalen de volle mep voor langzaam internet. Dat komt omdat het een heel oud contract is dat telkens weer is overgenomen.
Dus nu ben ik naar de geschillencommissie gegaan, maar dat duurt n paar MAANDEN! In de tussentijd moet ik gewoon maar braaf blijven betalen zeker?