Gero pan bij Albert Heijn
Geplaatst: 22 mei 2013 17:32
Eind Februari 2013 waren bij Albert Heijn pannen met een keramische coating in de aanbieding. Van bijna 50€ voor maar 25€. Deze hebben wij gekocht en ongeveer een maand lang was dit de gladste pan ooit. Alles gleed er gewoon doorheen.
Na een maand echter begonnen de eerste dingetjes aan te koeken, en begin April koekte gewoon alles aan wat niet door grote hoeveelheden boter, olie en dergelijke begeleid werd. Op 13 april heb ik dan uiteindelijk toch maar de klantenservice van Albert Heijn opgebeld. Dit had ik niet moeten doen!
De eerste mails werden biet ontvangen (ondanks ontvangstbevestiging), dan kwamen de foto's niet aan, toen moest ik de foto's in een word bestandje doen, naar een ander adres sturen, zippen, vanaf een ander adres ... Etc. Na een poosje werd mij geraden alles te printen en per post te versturen. Vanaf mijn huis kan ik Zaandam bijna zie liggen, TNTPost schijnt daar volgens AH een week over te doen.
Uiteindelijk zijn de foto's aangekomen. Nu word ik sinds 2 weken beziggehouden omdat men dit met de fabrikant wil bespreken en waarom ik dat niet gelijk naar de fabrikant gestuurd heb? Misschien omdat AH mijn eerste aanspreekpunt is? En volgens mij ook voor mij de garantie moet afhandelen?
Enfin, we zijn nu ruim een maand later helemaal niets opgeschoten, ik krijg een heleboel mensen met een heleboel begrip aan de lijn, maar er wordt helemaal niets voor mij gedaan!
Ik koop graag bij AH vanwege kwaliteit en service. Nu ja, beide vorige punten schijnen niet meer de hoogste prioriteit te hebben bij AH en klanten worden van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb er geen zin meer in, het ding wordt nu weggegooid en ik koop een mooie WMF pan ... Zeker niet bij AH, daar kunnen ze niet met garantie omgaan!
Na een maand echter begonnen de eerste dingetjes aan te koeken, en begin April koekte gewoon alles aan wat niet door grote hoeveelheden boter, olie en dergelijke begeleid werd. Op 13 april heb ik dan uiteindelijk toch maar de klantenservice van Albert Heijn opgebeld. Dit had ik niet moeten doen!
De eerste mails werden biet ontvangen (ondanks ontvangstbevestiging), dan kwamen de foto's niet aan, toen moest ik de foto's in een word bestandje doen, naar een ander adres sturen, zippen, vanaf een ander adres ... Etc. Na een poosje werd mij geraden alles te printen en per post te versturen. Vanaf mijn huis kan ik Zaandam bijna zie liggen, TNTPost schijnt daar volgens AH een week over te doen.
Uiteindelijk zijn de foto's aangekomen. Nu word ik sinds 2 weken beziggehouden omdat men dit met de fabrikant wil bespreken en waarom ik dat niet gelijk naar de fabrikant gestuurd heb? Misschien omdat AH mijn eerste aanspreekpunt is? En volgens mij ook voor mij de garantie moet afhandelen?
Enfin, we zijn nu ruim een maand later helemaal niets opgeschoten, ik krijg een heleboel mensen met een heleboel begrip aan de lijn, maar er wordt helemaal niets voor mij gedaan!
Ik koop graag bij AH vanwege kwaliteit en service. Nu ja, beide vorige punten schijnen niet meer de hoogste prioriteit te hebben bij AH en klanten worden van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb er geen zin meer in, het ding wordt nu weggegooid en ik koop een mooie WMF pan ... Zeker niet bij AH, daar kunnen ze niet met garantie omgaan!