Webwinkel winkelinrichter
Geplaatst: 22 mei 2013 19:42
Ik ben Coordinator van een armoedeproject. Wij wilden graag kledingrekken aan de muur hebben en met het klein beetje geld van een gift hebben we dat besteld bij de winkelinrichter.nl.
Na ontvangst van de goederen hebben wij nagelaten om te controleren of het compleet was, maar hebben er pas een week of zes later na gekeken, stom, maar weinig tijd om de boel blijvend draaiende te houden, vandaar.
Ik heb contact gezocht met de winkelinrichter.nl per telefoon om uit te leggen dat er 4 (=8 totaal) verbindingsteken van een kledingrek ontbreken.
Hij was gelijk al obstinaat en verweet mij dat ik niet gelijk gekeken had, waarin hij gelijk had. Hij heeft wel tien keer verteld dat het wel compleet was, ondanks dat ik zei, wat voor een belang ik erbij kon hebben om hierover te liegen.
Enfin het gesprek werd lastig door zijn toon, dat ik maar vroeg of hij de onderdelen op wou sturen met een rekening, ik dacht ik betaal ze wel want anders heb ik 2 kledingrekken van 6m. lang die ik niet kan gebruiken. Hij zei mij toe ze op te sturen, maar dat is inmiddels alweer twee maanden geleden.
Al met al weigert deze persoon het op te sturen zodat ik nu met zes meter kledingrek zit die ik niet kan gebruiken maar erg hard nodig heb. Dit is toch een zeer kwalijke zaak dat mensen zo met je omgaan en duperen.
Ik snap hem ook niet, dit is toch geen reclame voor zijn webwinkel.
Wat moet ik hier nu mee?
Als iemand een goede oplossing weet, graag.
Na ontvangst van de goederen hebben wij nagelaten om te controleren of het compleet was, maar hebben er pas een week of zes later na gekeken, stom, maar weinig tijd om de boel blijvend draaiende te houden, vandaar.
Ik heb contact gezocht met de winkelinrichter.nl per telefoon om uit te leggen dat er 4 (=8 totaal) verbindingsteken van een kledingrek ontbreken.
Hij was gelijk al obstinaat en verweet mij dat ik niet gelijk gekeken had, waarin hij gelijk had. Hij heeft wel tien keer verteld dat het wel compleet was, ondanks dat ik zei, wat voor een belang ik erbij kon hebben om hierover te liegen.
Enfin het gesprek werd lastig door zijn toon, dat ik maar vroeg of hij de onderdelen op wou sturen met een rekening, ik dacht ik betaal ze wel want anders heb ik 2 kledingrekken van 6m. lang die ik niet kan gebruiken. Hij zei mij toe ze op te sturen, maar dat is inmiddels alweer twee maanden geleden.
Al met al weigert deze persoon het op te sturen zodat ik nu met zes meter kledingrek zit die ik niet kan gebruiken maar erg hard nodig heb. Dit is toch een zeer kwalijke zaak dat mensen zo met je omgaan en duperen.
Ik snap hem ook niet, dit is toch geen reclame voor zijn webwinkel.
Wat moet ik hier nu mee?
Als iemand een goede oplossing weet, graag.