Tweak.nl
Geplaatst: 23 mei 2013 14:58
Sinds Januari 2013 hebben we een glasvezel groen abonnement bij Tweak,nl, dus internet, tv en bellen.
Helaas zijn wij al bijna een half jaar verder maar voor vele mensen zijn wij nog steeds niet bereikbaar op ons telefoon nummer. Hierover hebben we al talloze keren met Tweak over en weer gemaild maar tot op heden hebben we nog steeds dit probleem.
Het is een oud nummer van UPC waar we ons vorige abonnement hadden en daarom zeg Tweak dat wij daar moeten zijn voor het probleem, maar als Tweak zorg draagt voor de nummer portering dan neem ik aan dat zij dat allemaal regelen en verzorgen?
Maar goed, we hebben de laatste tijd hierover ook contact gehad met UPC en die zeggen dat als er iets niet in orde is dan moet Tweak maar contact met ons opnemen. Dus men begrijpt het al, wij worden al maanden van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug, en vice versa!
Wat kunnen we nu nog doen, want nu na bijna 6 maanden kunnen nog steeds heel veel mensen ons niet bereiken op ons vaste nummer.
Alvast bedankt.
Helaas zijn wij al bijna een half jaar verder maar voor vele mensen zijn wij nog steeds niet bereikbaar op ons telefoon nummer. Hierover hebben we al talloze keren met Tweak over en weer gemaild maar tot op heden hebben we nog steeds dit probleem.
Het is een oud nummer van UPC waar we ons vorige abonnement hadden en daarom zeg Tweak dat wij daar moeten zijn voor het probleem, maar als Tweak zorg draagt voor de nummer portering dan neem ik aan dat zij dat allemaal regelen en verzorgen?
Maar goed, we hebben de laatste tijd hierover ook contact gehad met UPC en die zeggen dat als er iets niet in orde is dan moet Tweak maar contact met ons opnemen. Dus men begrijpt het al, wij worden al maanden van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug, en vice versa!
Wat kunnen we nu nog doen, want nu na bijna 6 maanden kunnen nog steeds heel veel mensen ons niet bereiken op ons vaste nummer.
Alvast bedankt.