Pagina 1 van 1

complimentje Ben

Geplaatst: 23 mei 2013 18:03
door esme42
Ik weet dat er veel mensen klagen over telefoonmaatschappijen en ja, heb ik ook zeker gedaan.

Maar ik had in december een aanbieding geaccepteerd van Ben. Helaas bleek al snel dat ook Ben bijna geen internet verbinding in mijn huis kon zorgen. Al snel heeft een medewerker van Ben er voor gezorgd dat het internet uit mijn contract ging.
Daarna bleef Ben nog wel de korting verrekenen voor het internet, maar toen ik het aan gaf, zei Ben wij hebben deze fout gemaakt dus u hoeft niet voor de kosten op te draaien.

Tot en met april heb ik de korting van internet wel gehad, maar geen internet gehad. Hierdoor dus hele lage rekeningen.
Bedankt Ben, heel aardig dat jullie het dan niet met terugwerkende kracht nog willen incasseren.

Re: complimentje Ben

Geplaatst: 23 mei 2013 20:29
door devious
zeg!

kan niet he? Complimentjes sturen doe je maar ergens anders!Ben je nou helemaal beso*&^%d?

:lol:

Re: complimentje Ben

Geplaatst: 23 mei 2013 20:38
door ruud_a
esme42 schreef:Ik weet dat er veel mensen klagen over telefoonmaatschappijen en ja, heb ik ook zeker gedaan.

Maar ik had in december een aanbieding geaccepteerd van Ben. Helaas bleek al snel dat ook Ben bijna geen internet verbinding in mijn huis kon zorgen. Al snel heeft een medewerker van Ben er voor gezorgd dat het internet uit mijn contract ging.
Daarna bleef Ben nog wel de korting verrekenen voor het internet, maar toen ik het aan gaf, zei Ben wij hebben deze fout gemaakt dus u hoeft niet voor de kosten op te draaien.

Tot en met april heb ik de korting van internet wel gehad, maar geen internet gehad. Hierdoor dus hele lage rekeningen.
Bedankt Ben, heel aardig dat jullie het dan niet met terugwerkende kracht nog willen incasseren.
dus ben heeft u een aanbieding gedaan voor internet en kan die niet leveren
dat lijkt me geen complimentje waard

Re: complimentje Ben

Geplaatst: 23 mei 2013 20:49
door esme42
Compliment of klacht mag je hier geven

En het is een wonder dat zij niet moeilijk doen over geen internet ontvangst op mijn huisadres
Met Vodafone heb ik er maanden over moeten vechten

Re: complimentje Ben

Geplaatst: 23 mei 2013 20:59
door ruud_a
esme42 schreef:Compliment of klacht mag je hier geven

En het is een wonder dat zij niet moeilijk doen over geen internet ontvangst op mijn huisadres
Met Vodafone heb ik er maanden over moeten vechten
waarom dacht u eigenlijk dat ben wel internet kon leveren als vodafoon het niet kon?
hebt u dat ben wel eerst verteld?

Re: complimentje Ben

Geplaatst: 23 mei 2013 21:12
door esme42
Ik had ze voor ik het abonnement afsloot een email gestuurd
Dus ja ik had het wel aangegeven maar ben zegt op het netwerk van
T mobile te zitten

Re: complimentje Ben

Geplaatst: 23 mei 2013 21:14
door ruud_a
Dr Oetker pizza schreef:
ruud_a schreef:
esme42 schreef:Compliment of klacht mag je hier geven

En het is een wonder dat zij niet moeilijk doen over geen internet ontvangst op mijn huisadres
Met Vodafone heb ik er maanden over moeten vechten
waarom dacht u eigenlijk dat ben wel internet kon leveren als vodafoon het niet kon?
hebt u dat ben wel eerst verteld?
Nog even, en alle fouten van ben zijn de schuld van esme42 :lol:

soms begrijp ik dingen gewoon niet
maar goed dat krijg je als je een dagje ouder wordt
dan zie je door de kalk in je aderen je gedachten niet meer

Re: complimentje Ben

Geplaatst: 23 mei 2013 21:16
door ruud_a
esme42 schreef:Ik had ze voor ik het abonnement afsloot een email gestuurd
Dus ja ik had het wel aangegeven maar ben zegt op het netwerk van
T mobile te zitten
dan heeft ben dus geen complimentje tegoed, maar een bad in een kuip gevuld met ijsblokjes
vers uit de diepvries

Re: complimentje Ben

Geplaatst: 24 mei 2013 13:38
door GJvdZ
ruud_a schreef: dus ben heeft u een aanbieding gedaan voor internet en kan die niet leveren
dat lijkt me geen complimentje waard
Maar hoe kan Ben dan weten hoe de dekking in een willekeurig huis is? Je kunt niet van Ben verwachten dat ze van alle huizen in Nederland weten hoe de dekking binnenshuis is. Dat hangt namelijk van heel factoren af waar Ben (en andere providers) geen invloed op hebben.

Dus dit is wel degelijk een complimentje waard.

Re: complimentje Ben

Geplaatst: 24 mei 2013 14:30
door bprosman
Maar hoe kan Ben dan weten hoe de dekking in een willekeurig huis is? Je kunt niet van Ben verwachten dat ze van alle huizen in Nederland weten hoe de dekking binnenshuis is. Dat hangt namelijk van heel factoren af waar Ben (en andere providers) geen invloed op hebben.
Binnenshuis kunnen ze het inderdaad niet zien maar wel tot (letterlijk) de voordeur. Bij mijn ouders op de camping had Vodafone een "gat" in de dekking.
Vodafone had een applicatie waarin je letterlijk kon zien wat de dekkking was en dus welk veld op de camping wel, geen of slechte dekking had.
Door de mast iets te draaien was dit op te lossen zonder dat de andere klanten daar last van hadden/kregen.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat we dit niet "zomaar via de helpdesk" geregeld hebben.