Wehkamp telefoon reparatie en leentoestel
Geplaatst: 27 mei 2013 14:09
Hallo,
Op 7 December 2012 heb ik via Wehkamp een HTC DESIRE X gekocht.
Het product werkte tot gister prima. Nadat zoals wel eerder gebeurd was de batterij helemaal leeg en viel mijn telefoon uit (logisch). Echter nadat ik deze een nacht aan de oplader gelegd heb wil deze niet meer aan gaan. Verder heb ik ook op meerdere manieren geprobeerd mijn telefoon op te laden maar dit maakte geen verschil. De telefoon gaat niet meer aan. Na wat research heb ik geprobeerd mijn telefoon een harde reset te geven ook dit werkte niet.
Dus Wehkamp gebeld om te melden dat mijn telefoon stuk is. Echter kan ik deze opsturen naar hen zodat ze het kunnen repareren. Alleen in de tussentijd (+- 25 dagen) heb ik geen goede telefoon. Ik heb de telefoon ook nodig voor mijn werk (foto's maken en communiceren met colleaga's) en heb dit ook vermeld. Volgens de mevrouw die ik sprak hebben zij geen leentoestellen.
Mijn vraag is heb ik recht op een leentoestel?
Alvast bedankt,
Martijn
Op 7 December 2012 heb ik via Wehkamp een HTC DESIRE X gekocht.
Het product werkte tot gister prima. Nadat zoals wel eerder gebeurd was de batterij helemaal leeg en viel mijn telefoon uit (logisch). Echter nadat ik deze een nacht aan de oplader gelegd heb wil deze niet meer aan gaan. Verder heb ik ook op meerdere manieren geprobeerd mijn telefoon op te laden maar dit maakte geen verschil. De telefoon gaat niet meer aan. Na wat research heb ik geprobeerd mijn telefoon een harde reset te geven ook dit werkte niet.
Dus Wehkamp gebeld om te melden dat mijn telefoon stuk is. Echter kan ik deze opsturen naar hen zodat ze het kunnen repareren. Alleen in de tussentijd (+- 25 dagen) heb ik geen goede telefoon. Ik heb de telefoon ook nodig voor mijn werk (foto's maken en communiceren met colleaga's) en heb dit ook vermeld. Volgens de mevrouw die ik sprak hebben zij geen leentoestellen.
Mijn vraag is heb ik recht op een leentoestel?
Alvast bedankt,
Martijn