ARAG ellende
Geplaatst: 27 mei 2013 20:53
Na een probleem met een Stucadoorsbedrijf heb ik m'n rechtsbijstand ingeschakeld. Probleem was dat het Stucadoorsbedrijf telkens zijn afspraken niet nakwam en niets van zich liet horen. Maar nu, na 3 maanden, wordt ik voor de 3e keer niet geïnformeerd door mijn ARAG rechtsbijstand. Nadat dit dus 2 keer eerder is gebeurt in deze zaak, heb ik een klacht ingediend bij klachtenbureau van ARAG. Zeker omdat de reden van 't inschakelen van ARAG dezelfde is als wat me nu weer overkomt, maar dan bij ARAG. Hierop werd binnen 1dag gereageerd en de desbetreffende medewerker werd aangesproken en inderdaad bleek mijn zaak op zijn bureau te zijn blijven liggen. Vervolgens werd ik weer eenmalig geïnformeerd over mijn zaak. Maar nu, weer bijna 1 maand na de laatste mailwisseling, weet ik nog steeds niet wat de stand van zaken is. Dus waarschijnlijk is deze heer B (behandelaar bij ARAG wel erg hard leers en ligt mijn dossier weer op dezelfde plaats op z'n bureau als de vorige keer.
Ben er helemaal klaar mee, maar weet niet hoe ik dit verder kan oplossen. Vindt dit echt schandalig voor een bedrijf als ARAG. Kan ik om een andere behandelaar vragen? Waar ga ik met een klacht over dit bedrijf naartoe om er ook zeker van te zijn dat er iets gebeurt?
Ben er helemaal klaar mee, maar weet niet hoe ik dit verder kan oplossen. Vindt dit echt schandalig voor een bedrijf als ARAG. Kan ik om een andere behandelaar vragen? Waar ga ik met een klacht over dit bedrijf naartoe om er ook zeker van te zijn dat er iets gebeurt?