KantoorCentrum.nl, webwinkel die niet levert !!!
Geplaatst: 29 mei 2013 16:19
Hallo, ik had een order geplaatst bij een webwinkel: KantoorCentrum.nl.
Netjes betaald via intenetbankieren bij de ABN-AMRo.
Heb gemaild via hun site omdat mijn spullen niet geleverd werden.
Proberen te bellen, maar er neemt niemand op. Nog een aantal mailtjes gestuurd, niets....
Meteen mijn geprobeerd om mijn bedrag terug te laten storten, helaas, dit gaat niet als het geen automatische incasso betreft...aldus de ABN-AMRO !!!!???????? Wat krijgen we nu....!!!!!
Geprobeerd via google en andere bedrijven in Urk om erachter te komen of het bedrijf wel bestaat, Kamer van Koophandel, uiteindelijk politie, daar moet ik nu aangifte doen....maar ja of dat helpt ??
MIjn vraag: Heeft iemand meer deze ervaring met dit bedrijf of soortgelijks?
Hoe krijg je je geld wel terug? Termijn van 30 dagen is bijna verstreken....
Help !!!!!!
Kan ik fluiten naar mijn centen??
Snelle actie geboden graag
groet
Anja
Netjes betaald via intenetbankieren bij de ABN-AMRo.
Heb gemaild via hun site omdat mijn spullen niet geleverd werden.
Proberen te bellen, maar er neemt niemand op. Nog een aantal mailtjes gestuurd, niets....
Meteen mijn geprobeerd om mijn bedrag terug te laten storten, helaas, dit gaat niet als het geen automatische incasso betreft...aldus de ABN-AMRO !!!!???????? Wat krijgen we nu....!!!!!
Geprobeerd via google en andere bedrijven in Urk om erachter te komen of het bedrijf wel bestaat, Kamer van Koophandel, uiteindelijk politie, daar moet ik nu aangifte doen....maar ja of dat helpt ??
MIjn vraag: Heeft iemand meer deze ervaring met dit bedrijf of soortgelijks?
Hoe krijg je je geld wel terug? Termijn van 30 dagen is bijna verstreken....
Help !!!!!!
Kan ik fluiten naar mijn centen??
Snelle actie geboden graag
groet
Anja