KPN: service ? een vervolgverhaal
Geplaatst: 31 mei 2013 16:18
L.S.,
Regelmatig leest men slechte berichten in de media over de serviceverlening van KPN, men kijkt naar programma’s op de televisie als Kassa, Radar e.d. met klachten van klanten over de gebrekkige serviceverlening van KPN en het onbegrip wat er kennelijk is bij de directie van het concern.
Dan denkt men: het zal toch wel meevallen ik ben al jaren klant bij KPN met zowel vaste telefonie op diverse adressen als mobile telefonie en bij mij valt het wel mee.
Tot men zelf te maken krijgt met een wijziging van de situatie, dan blijkt het gebrek van service en misschien nog wel belangrijker het volledige gebrek aan communicatie van KPN
Uitgangspunt was het overzetten van ons zakelijke nummer 0294-413829 naar ons privéadres met daaraan een gewijzigd abonnement.
- Februari: Primafoon voorinfo kon via Primafoon
- Februari: Primafoon: kon dus toch niet want zakelijk nummer, verwezen naar Business Center
- Eind februari Business Centre Amsterdam: best oplossing is verhuizing van het nummer, alleen wat verhuiskosten verder geen probleem
- 6 maart per mail bevestiging KPN men verwelkomde mij als nieuwe klant ? met vermelding van het correcte nummer 0294-413829, vervelend dat het opeens leek dat ik mijn al jaren gebruikte planet internetadres dreigde kwijt te raken
- 11 maart bezoek aan Business Centre Amsterdam aangezien ik toch niet helemaal gerust was op de correcte verhuizing van mijn nummer op de aangegeven datum, want belangrijk want het nummer is bekend bij mijn klanten, nogmaals bevestiging dat alles op 28 maart zou gaan lukken
- 28/3 privénummer (0294-237595)wordt afgesloten op privaatles correcte nummer niet aangesloten
- 29/3’s morgens ruim een uur met KPN aan de telefoon, resultaat: 237595 blijft afgesloten en andere nummer 413829 is niet bekend
- 29/3 ’s avonds wederom lang contact geen resultaat werd toen doorgezet naar klantensupport geen resultaat
- 30/3 sms melding of ik contact wilde opnemen met KPN na 20 minuten geen resultaat, diezelfde dag ging mijn bedrijf verhuizen dus vanaf dat moment helemaal geen vaste verbinding meer
- 1-4 Hoera thuis was er weer vaste verbinding weliswaar het oude nummer maar we konden in ieder geval weer (vast) bellen
- 2-4 De aardige meneer van klantensupport liet mij weten dat er op 5 april verbinding zou zijn met het te verhuizen nummer (413829)
- 8-4 liet dezelfde aardige meneer mij weten dat het op 5 april niet was gelukt want het nummer moest worden verhuisd (dat klopt daarom was ik deze hele Aktie begonnen)
- 11-4 nog steeds geen aansluiting en niets vernomen, een aangetekende brief naar KPN Den Haag verzonden met daarin de vraag hoe men mij wilde gaan compenseren voor de gelden schade en de vraag wanneer ik kon beschikken over mijn nummer, geen antwoord ontvangen
- 11-4 De bovengenoemde aangetekende klacht ook via on line klachtenservice verzonden automatische bevestiging ontvangen geen antwoord
- 15-4 413829 is eindelijk bereikbaar op ons privaatles
- 24-4 aangetekend schrijven naar KPN Den Haag met de vraag wanneer ik antwoord zou ontvangen, wederom geen antwoord
- 26-4 schrijven naar KPN Utrecht (men moet wat)met de klacht dat ik inmiddels aangetekende brieven had verzonden naar Den Haag en via mail een klacht had verzonden nogmaals verzocht om antwoord (kopie van de brieven bijgesloten)
- 26-4 zelfde klacht via mail proberen te versturen dat lukte niet want de mailbox was vol !?
- 9-5 ontvingen wij opeens een factuur met een torenhoog boetebedrag (2.035 minus 1.110) wegens opzegging zakelijk ISDN 2 abonnement, bij Business Centre is daar niet over gesproken want dan hadden we wellicht een andere oplossing gekozen
- 10-5 via mail vraag gesteld over deze factuur (automatische bevestiging ontvangen) en U raad het al: geen antwoord
Ik zou het bijzonder op prijs stellen als KPN mij zou kunnen antwoorden op mijn aangetekende brieven van 11-4-2013 en 24-4-2013 en dan ook nog graag op mijn mail van 10 mei 2013.
De behandeling en dienstverlening van KPN in deze is beneden alle peil en dan ontvang ik van U op 9 mei als klap op de vuurpijl nog eens een torenhoge rekening, bij mijn bezoeken aan het businesscentrum Amsterdam werd nooit gesproken over evt. boete bij verhuizing van het nummer.
Ik verwacht van U een voorstel hoe een en ander op te lossen binnen 21 dagen na dagtekening van dit schrijven anders zal ik tot mijn spijt genoodzaakt zijn andere stappen te ondernemen.
Onder voorbehoud van al onze rechten in deze.
Regelmatig leest men slechte berichten in de media over de serviceverlening van KPN, men kijkt naar programma’s op de televisie als Kassa, Radar e.d. met klachten van klanten over de gebrekkige serviceverlening van KPN en het onbegrip wat er kennelijk is bij de directie van het concern.
Dan denkt men: het zal toch wel meevallen ik ben al jaren klant bij KPN met zowel vaste telefonie op diverse adressen als mobile telefonie en bij mij valt het wel mee.
Tot men zelf te maken krijgt met een wijziging van de situatie, dan blijkt het gebrek van service en misschien nog wel belangrijker het volledige gebrek aan communicatie van KPN
Uitgangspunt was het overzetten van ons zakelijke nummer 0294-413829 naar ons privéadres met daaraan een gewijzigd abonnement.
- Februari: Primafoon voorinfo kon via Primafoon
- Februari: Primafoon: kon dus toch niet want zakelijk nummer, verwezen naar Business Center
- Eind februari Business Centre Amsterdam: best oplossing is verhuizing van het nummer, alleen wat verhuiskosten verder geen probleem
- 6 maart per mail bevestiging KPN men verwelkomde mij als nieuwe klant ? met vermelding van het correcte nummer 0294-413829, vervelend dat het opeens leek dat ik mijn al jaren gebruikte planet internetadres dreigde kwijt te raken
- 11 maart bezoek aan Business Centre Amsterdam aangezien ik toch niet helemaal gerust was op de correcte verhuizing van mijn nummer op de aangegeven datum, want belangrijk want het nummer is bekend bij mijn klanten, nogmaals bevestiging dat alles op 28 maart zou gaan lukken
- 28/3 privénummer (0294-237595)wordt afgesloten op privaatles correcte nummer niet aangesloten
- 29/3’s morgens ruim een uur met KPN aan de telefoon, resultaat: 237595 blijft afgesloten en andere nummer 413829 is niet bekend
- 29/3 ’s avonds wederom lang contact geen resultaat werd toen doorgezet naar klantensupport geen resultaat
- 30/3 sms melding of ik contact wilde opnemen met KPN na 20 minuten geen resultaat, diezelfde dag ging mijn bedrijf verhuizen dus vanaf dat moment helemaal geen vaste verbinding meer
- 1-4 Hoera thuis was er weer vaste verbinding weliswaar het oude nummer maar we konden in ieder geval weer (vast) bellen
- 2-4 De aardige meneer van klantensupport liet mij weten dat er op 5 april verbinding zou zijn met het te verhuizen nummer (413829)
- 8-4 liet dezelfde aardige meneer mij weten dat het op 5 april niet was gelukt want het nummer moest worden verhuisd (dat klopt daarom was ik deze hele Aktie begonnen)
- 11-4 nog steeds geen aansluiting en niets vernomen, een aangetekende brief naar KPN Den Haag verzonden met daarin de vraag hoe men mij wilde gaan compenseren voor de gelden schade en de vraag wanneer ik kon beschikken over mijn nummer, geen antwoord ontvangen
- 11-4 De bovengenoemde aangetekende klacht ook via on line klachtenservice verzonden automatische bevestiging ontvangen geen antwoord
- 15-4 413829 is eindelijk bereikbaar op ons privaatles
- 24-4 aangetekend schrijven naar KPN Den Haag met de vraag wanneer ik antwoord zou ontvangen, wederom geen antwoord
- 26-4 schrijven naar KPN Utrecht (men moet wat)met de klacht dat ik inmiddels aangetekende brieven had verzonden naar Den Haag en via mail een klacht had verzonden nogmaals verzocht om antwoord (kopie van de brieven bijgesloten)
- 26-4 zelfde klacht via mail proberen te versturen dat lukte niet want de mailbox was vol !?
- 9-5 ontvingen wij opeens een factuur met een torenhoog boetebedrag (2.035 minus 1.110) wegens opzegging zakelijk ISDN 2 abonnement, bij Business Centre is daar niet over gesproken want dan hadden we wellicht een andere oplossing gekozen
- 10-5 via mail vraag gesteld over deze factuur (automatische bevestiging ontvangen) en U raad het al: geen antwoord
Ik zou het bijzonder op prijs stellen als KPN mij zou kunnen antwoorden op mijn aangetekende brieven van 11-4-2013 en 24-4-2013 en dan ook nog graag op mijn mail van 10 mei 2013.
De behandeling en dienstverlening van KPN in deze is beneden alle peil en dan ontvang ik van U op 9 mei als klap op de vuurpijl nog eens een torenhoge rekening, bij mijn bezoeken aan het businesscentrum Amsterdam werd nooit gesproken over evt. boete bij verhuizing van het nummer.
Ik verwacht van U een voorstel hoe een en ander op te lossen binnen 21 dagen na dagtekening van dit schrijven anders zal ik tot mijn spijt genoodzaakt zijn andere stappen te ondernemen.
Onder voorbehoud van al onze rechten in deze.