LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] niet gebelde 0906 nummers

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
charly61

niet gebelde 0906 nummers

Ongelezen bericht door charly61 »

ik heb een aansluiting bij Ziggo. Op mijn afschrift staat vanaf 3 mei bijna dagelijks meerdere malen ineens het nummer 09067290036 á €1,07 (steeds 0.15-0.18 min.). Het vroegst om 11.46 en het laatst om 22.23 uur. Op 6 mei 2013 zelfs 16x. Overdag is behalve de hond niemand thuis. En deze heeft naar mijn weten nog niet geleerd om de telefoneren. In vakanties werken mijn kinderen overdag tot 13.30. Verder heeft niemand een sleutel. Ziggo doet er niets mee omdat er tussendoor nog met andere nummers is gebeld. Allen na 14.30. Logisch want als je thuiskomt wil je wel eens iemand bellen en daar is de telefoon geloof ik voor nodig. Hoe bewijs je dat je niet gebeld heb?

sephora30

Re: niet gebelde 0906 nummers

Ongelezen bericht door sephora30 »

Niet :idea:

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Als jij voor 100% zeker weet dat jij die nummers niet gebeld hebt ( of je kids) , ga dan eens langs het juridisch loket.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

devious

Ongelezen bericht door devious »

Eigenaar: Tintel B.V.
Datum registratie: 23-02-2007
Vestigingsplaats: SPIJKENISSE

Als je er HEEL zeker van bent dat jij, of wie dan ook in je huishouden,NIET hebt gebeld, dan moet je aangifte doen bij de politie. Die zullen dan een onderzoek kunnen opstarten bij je provider. IP's vergelijken enzo. Maar! De politie is echt de enige die dit mag doen, gaat via de "tapkamer" en over de voortgang word je niet zomaar op de hoogte gehouden. Bellen hierover naar de Klantenservice heeft dus geen zin, het is maar dat je het weet.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Er wordt hier wel heel makkelijk aan de kant geschoven dat honden niet bellen: http://jeugdjournaal.nl/item/300389-hond-belt-112.html

Pas dus op met aannames!

Verder moet je natuurlijk eerst bij Ziggo per e-mail (niet telefonisch) je rekening betwisten. Als je er met Ziggo niet uitkomt, kun je een geschil tegen ze aanspannen bij de www.sgc.nl

ciske

Er wordt hier wel heel makkelijk aan de kant geschoven dat honden niet bellen
Nou de mijne belt niet hoor, of hij zou in Duitsland moeten wonen :lol:

Maar alsnog vind ik dat TS er werk van moet maken, tis te zot voor woorden.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Je zou in de logfiles van het Ziggomodem kunnen kijken of die gesprekken er in staan. Helaas zijn die logfiles vaak maar klein zodat ze maar een korte historie bevatten. Regelmatig checken dus. Als ze daar niet in voor komen zit het probleem bij Ziggo. Staan ze er wel in dan kan Ziggo het in rekening brengen.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Wat mij wel opvalt is dat dit soort berichten regelmatig hier gepost wordt , SIM Gehacked, Telefoon gehacked, "iedereen belt betaalnummers via mijn toestel behalve ik" , er wordt een dialoog gestart met de provider maar zelden of nooit komt er van (een) TS een terugkoppeling wat er nu aan de hand is/was en wat de finale afspraak met de provider is geworden.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Tintel bv zit in de voorstraat in spijkenisse...
Ik ken het als uitzendburo??? Zegt dat je iets?????

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

Het is Tintel BV niet. Die bieden slechts een betaalservice voor derden, waaronder erotische chats.

ciske

bprosman schreef:Wat mij wel opvalt is dat dit soort berichten regelmatig hier gepost wordt , SIM Gehacked, Telefoon gehacked, "iedereen belt betaalnummers via mijn toestel behalve ik" , er wordt een dialoog gestart met de provider maar zelden of nooit komt er van (een) TS een terugkoppeling wat er nu aan de hand is/was en wat de finale afspraak met de provider is geworden.

Als het jou overkomt zou je ook piepen. Zeg niet dat het niet zo is.

bprosman

Klopt maar ik zou OOK terugmelden wat nu uiteindelijk het resultaat van het onderzoek was.

rozemarijntje

Het is altijd,de kinderen kunnen het niet gedaan hebben...geef even een waargebeurd verhaaltje... :lol:

1999 ( weet ik nog goed door bep omstandigheden) toen moest je nog inbellen met internetten.
Man had vrouwelijke collega en die kreeg ineens een kpn rekening van 1800 gulden!!!
Nou zegt ze dat kan niet...
Mijn man moest lachen en zag hem al hangen :wink: joh zegt ie ,die jongens van jou,lekkere pubers ,12"14 en 16 ...zitten die niet op internet van die s.e.x sites..neeeeeee dat ze niet!!

Volhouden,kpn gebeld die zei we kunnen niks doen..moest geloof ik toen twee x gebeuren wilde ze..
Dingen doorgeven...

Afijn twee mnd later....1500 ja zegt ze nu ga ik er axhteraan..nou zegt mijn man,als je nou eens ff daar en daar kijkt....dan denk ik...dat je morgen op hangende pootje komt :lol:

Ze had het paar keer aan zoons gevraagd,joh doen jullie iets op internet( niet ik krijg rekeningen pff)
En ja hoor!!! Alle sites kwamen naar boven..de tijd datmze eigenlijk op school moesten zitten ihihiihi

Hahaha deden ze nu...hun eigen lessen volgen om het zo maar te zeggen...uh ja sorry man we wisten niet dat het zo duur was :lol:

Dus het komt niet altijd zomaar uit de lucht vallen!!!!

En kinderen zijn niet altijd eerlijk,ja man ik heb ff lekker een erotische site gebeld,welnee onder mon,komen ze toch nooit achter :lol:

Maar ja....soms wel :lol:

ciske

bprosman schreef:
Klopt maar ik zou OOK terugmelden wat nu uiteindelijk het resultaat van het onderzoek was.
Ben benieuwd.

GJvdZ

ciske schreef:
bprosman schreef:Wat mij wel opvalt is dat dit soort berichten regelmatig hier gepost wordt , SIM Gehacked, Telefoon gehacked, "iedereen belt betaalnummers via mijn toestel behalve ik" , er wordt een dialoog gestart met de provider maar zelden of nooit komt er van (een) TS een terugkoppeling wat er nu aan de hand is/was en wat de finale afspraak met de provider is geworden.

Mensen die zo'n topic als dit starten en er dan achterkomen dat man- of zoonlief toch die sexnummers heeft gebeld zullen dat hier niet komen melden....

rozemarijntje

Nee ben er ook bang voor..... :lol:

bprosman

Daar je in de meeste van dit soor topics TS niet meer terugziet, mag ik daar dan uit conlcuderen dat...... ?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

bprosman schreef:Daar je in de meeste van dit soor topics TS niet meer terugziet, mag ik daar dan uit conlcuderen dat...... ?
....Charley misschien toch stout is geweest? Nou, dan zullen de rapen wel gaar zijn thuis. :lol:

GJvdZ

bprosman schreef:Daar je in de meeste van dit soor topics TS niet meer terugziet, mag ik daar dan uit conlcuderen dat...... ?
Inderdaad, dat mag je concluderen. Er zal ongetwijfeld wel eens wat fout gaan, maar de kans dat er "zomaar" bestaande nummers op de rekening komen is uitermate klein. En als de modem of PC gehackt zou zijn zou de dader zeker geen makkelijk traceerbaar Nederland 0906 nummer gebruiken (die staan allemaal geregistreerd bij de OPTA). Als je echt kwaad wil neem je wel een duur nummer in Verweggistan.

Gesloten