Samsung SmartView app en service
Geplaatst: 04 jun 2013 19:31
Ik ben al weken bezig om de Smartview app voor op de iPad werkend te krijgen met mijn EU40ES7000 3D LED tv.
Wat ik ook probeer, het wil niet lukken.
Na langdurig twittercontact ,Facebook En via het service center komt niemand met een verlossend antwoord.
Alleen maar kansloze antwoorden die een kind van 10 nog zelf kan verzinnen.
Men vraagt, na een zéér complete mail, nog 10 keer naar dingen die in de mail staan vermeldt!
Tijdens het telefonisch kontakt van ruim 17 minuten ben ik geen steek verder gekomen, Radjesh aan de andere kant van de lijn (servicemedewerker......) snapte al helemaal geen hout van het verhaal en de vragen die ik stelde.
Kortom kansloos.
Nu ik kritisch ben geworden in de mail en social media zwijgt Samsung in werkelijk alle toonaaarden!
Ik heb eeuwig spijt dat ik van Sony naar Samsung over gestapt ben.....
Wat ik ook probeer, het wil niet lukken.
Na langdurig twittercontact ,Facebook En via het service center komt niemand met een verlossend antwoord.
Alleen maar kansloze antwoorden die een kind van 10 nog zelf kan verzinnen.
Men vraagt, na een zéér complete mail, nog 10 keer naar dingen die in de mail staan vermeldt!
Tijdens het telefonisch kontakt van ruim 17 minuten ben ik geen steek verder gekomen, Radjesh aan de andere kant van de lijn (servicemedewerker......) snapte al helemaal geen hout van het verhaal en de vragen die ik stelde.
Kortom kansloos.
Nu ik kritisch ben geworden in de mail en social media zwijgt Samsung in werkelijk alle toonaaarden!
Ik heb eeuwig spijt dat ik van Sony naar Samsung over gestapt ben.....