Pagina 1 van 1

Samsung SmartView app en service

Geplaatst: 04 jun 2013 19:31
door JICVW
Ik ben al weken bezig om de Smartview app voor op de iPad werkend te krijgen met mijn EU40ES7000 3D LED tv.
Wat ik ook probeer, het wil niet lukken.
Na langdurig twittercontact ,Facebook En via het service center komt niemand met een verlossend antwoord.
Alleen maar kansloze antwoorden die een kind van 10 nog zelf kan verzinnen.
Men vraagt, na een zéér complete mail, nog 10 keer naar dingen die in de mail staan vermeldt!
Tijdens het telefonisch kontakt van ruim 17 minuten ben ik geen steek verder gekomen, Radjesh aan de andere kant van de lijn (servicemedewerker......) snapte al helemaal geen hout van het verhaal en de vragen die ik stelde.

Kortom kansloos.
Nu ik kritisch ben geworden in de mail en social media zwijgt Samsung in werkelijk alle toonaaarden!

Ik heb eeuwig spijt dat ik van Sony naar Samsung over gestapt ben.....

Re: Samsung SmartView app en service

Geplaatst: 05 jun 2013 08:32
door Dirkie
Als je hier een oplossing verwacht zou het misschien helpen om te vertellen wat het probleem is en wat je geprobeerd hebt want zo is het niet meer dan een vage klacht richting Samsung en of dat op deze manier werkt weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat de Samsung Smartview App een van de meest simpele is in gebruik. Bij ons werkt die op mijn Samsung Smartphone en op de IPhone en IPad van mijn kinderen. Gewoon installeren en als je TV en Ipad in hetzelfde netwerk zitten dan vindt de app je TV, die vraagt TV 1 maal toestemming en daarna werkt het. Je hoeft verder niets in te stellen.

Re: Samsung SmartView app en service

Geplaatst: 05 jun 2013 15:27
door rozemarijntje
Ik heb de 8000 serie en alles werkt! Ipad ,telfoons enz...