Hi Lease Iphone 4
Geplaatst: 07 jun 2013 10:53
Ik ben al jaren lang klant bij Hi,maar wat me vandaag is gebeurd valt me erg zwaar tegen.
Mijn toestel was kapot de flitser van de camera deed het het niet meer.
Klanten service gebeld en die zouden een monteur sturen.
Zogezegd kwam vandaag de monteur langs om te kijken naar de telefoon.
Hij vertelde me omdat ik het toestel lease bij Hi ik als het onder de garantie viel een nieuw toestel zou krijgen,maar dan moest die eerst naar de auto om het achter kapje eraf te halen,dat waren de regels. Maar toen hij weer terug kwam kreeg ik het slechte nieuws te horen, er was aan mijn telefoon geknutselt door derden dus verviel al mijn garantie.
Maar ik heb nog nooit aan die telefoon geknutselt weet niet eens hoe de achterkant van een iphone eraf moet.
2 keuzes : Ik pinde meteen 500 euro en zou een nieuwe krijgen of ik laat het zo maar betaal dan aan het einde van mijn abbonoment 500 euro omdat ik ( volgens hun ) zelf aan mijn telefoon heb geknutselt!
Nou kunnen er 2 dingen zijn gebeurd, of Hi heeft mij een kapot toestel meegegeven of de monteur heeft in de auto de schroefjes verwijdert. Want opzich is t natuurlijk al raar dat hij het kapje in de auto verwijderd en niet in mijn bijzijn.
Nu weet ik dat ik dit nooit winnen zal want het is een ongewonnen discussie van mijn woord tegen die van hun.
Ik zal nooit kunnen bewijzen dat ik niet zelf aan die telefoon hebt gepruts en kan ook niet bewijzen dat hun dat hebben gedaan.
Dus ik zal het maar gewoon moeten betalen, maar denk wel dat dit de laatste keer is dat ik daar nog een abbonement afsluit.
Jaren langs vaste klant en dan na die tijd zo opgelicht worden. Heb daar geen woorden voor HI!
Mijn toestel was kapot de flitser van de camera deed het het niet meer.
Klanten service gebeld en die zouden een monteur sturen.
Zogezegd kwam vandaag de monteur langs om te kijken naar de telefoon.
Hij vertelde me omdat ik het toestel lease bij Hi ik als het onder de garantie viel een nieuw toestel zou krijgen,maar dan moest die eerst naar de auto om het achter kapje eraf te halen,dat waren de regels. Maar toen hij weer terug kwam kreeg ik het slechte nieuws te horen, er was aan mijn telefoon geknutselt door derden dus verviel al mijn garantie.
Maar ik heb nog nooit aan die telefoon geknutselt weet niet eens hoe de achterkant van een iphone eraf moet.
2 keuzes : Ik pinde meteen 500 euro en zou een nieuwe krijgen of ik laat het zo maar betaal dan aan het einde van mijn abbonoment 500 euro omdat ik ( volgens hun ) zelf aan mijn telefoon heb geknutselt!
Nou kunnen er 2 dingen zijn gebeurd, of Hi heeft mij een kapot toestel meegegeven of de monteur heeft in de auto de schroefjes verwijdert. Want opzich is t natuurlijk al raar dat hij het kapje in de auto verwijderd en niet in mijn bijzijn.
Nu weet ik dat ik dit nooit winnen zal want het is een ongewonnen discussie van mijn woord tegen die van hun.
Ik zal nooit kunnen bewijzen dat ik niet zelf aan die telefoon hebt gepruts en kan ook niet bewijzen dat hun dat hebben gedaan.
Dus ik zal het maar gewoon moeten betalen, maar denk wel dat dit de laatste keer is dat ik daar nog een abbonement afsluit.
Jaren langs vaste klant en dan na die tijd zo opgelicht worden. Heb daar geen woorden voor HI!