Betaalrekening Facebook geblokkeerd
Geplaatst: 08 jun 2013 17:39
Beste lezers,
Een tijdje terug ben ik mijn bedrijfje, Van Hees Translations, gestart en daarbij wilde ik adverteren op Facebook. Alles ging helemaal goed totdat ik opeens een mailtje kreeg dat alles was geblokkeerd.
Hebben hier meer mensen ervaring mee en zo ja: hoe zijn jullie hiermee omgegaan?
Groetjes,
Richard
Een tijdje terug ben ik mijn bedrijfje, Van Hees Translations, gestart en daarbij wilde ik adverteren op Facebook. Alles ging helemaal goed totdat ik opeens een mailtje kreeg dat alles was geblokkeerd.
Ik dacht dus 'het zal wel', dus ik heb contact met ze opgenomen en ik dacht dat het dan wel weer goed zat. Een dag later kreeg ik het volgende mailtje:Hoi,
Hierbij willen we je laten weten dat er sprake is van ongebruikelijke aanmeldingsactiviteiten voor je account. We hebben je account onderzocht en we denken dat het is gehackt. Als je je weer aanmeldt, zul je enkele stappen moeten doorlopen waarmee je de controle over je eigen account weer terugkrijgt.
Naar aanleiding van deze verdachte activiteiten hebben we de betalingsfunctionaliteit uitgeschakeld. Dit is om jou en andere gebruikers te beschermen. Dit betekent dat je momenteel geen aankopen kunt doen op Facebook. Als je je betalingsaccount weer wilt inschakelen nadat je de controle hebt teruggekregen over je account, neem je contact met ons op: http://www.facebook.com/help/contact_us ... 3244398879
Reageer niet op dit bericht. Reacties worden niet gelezen.
Bedankt voor je medewerking.
Bedankt,
Risicomanagement
Het Facebook-team
Dat ging me even te ver. Ik wordt eerst ongegrond beschuldigd van fraude en vervolgens wordt er vanuit gegaan dat ik daar begrip voor heb. Wat een onzin! Het is blijkbaar ook niet meer terug te draaien en het is op geen enkele manier mogelijk om contact met ze op te nemen voor duidelijkheid. Ik vind dat ik toch wel recht heb op die duidelijkheid.Hallo Richard,
Uit onze systemen is gebleken dat je betaalrekening is uitgeschakeld wegens mogelijk frauduleuze activiteiten. Ter bescherming van onze gebruikers kunnen we je betaalrekening niet opnieuw inschakelen. Dit besluit is definitief.
Bedankt voor je begrip,
Bob
Risk Management
Hebben hier meer mensen ervaring mee en zo ja: hoe zijn jullie hiermee omgegaan?
Groetjes,
Richard