LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mediamarkt Perikelen
-
Mediamarkt Perikelen
Ik heb een Samsung tv aangeschaft maar er slechts een uur van 'genoten'. ik was nog bezig met de installatie.
De tv moet aan de muur, dus heb, voor ik dat deed eerst de tv op de voet geïnstalleerd zodat ik zeker wist of alles werkte.
oax eruit en aan de muur gehangen en vervolgens weer erin gestoken.
Ik moest echter ook nog een HDMI en optische kabel aansluiten en kon er lastig bij, aangezien die aansluitingen achter de coax zaten. Ik wilde de coax daarom er weer uithalen maar trok de antenneaansluiting van de tv zelf mee!
TV dus weer ingepakt.
Ook wilde ik de kaarthouder voor de Ziggo module weer netjes inpakken. Deze zit geklikt zoals veel klepjes op batterijvakjes. Het klepje wilde niet in 1x los. Ik drukte dus iets harder op het veertje van de klep (en echt IETS harder, dus geen molesteren o.i.d.) Hiervan brak het lipje af!
Een dergelijk lipje hoort te kunnen meebuigen en niet direkt te breken.
Overigens: als de aansluiting gewoon in orde was geweest had ik nooit meer aan het digi-klepje hoeven komen. Het 1 is dus het gevolg van het ander.
Nu heb ik tot 10 jaar geleden vele 1000den tv verkocht een aangesloten, maar dit heb ik nooit eerder meegemaakt. Daarom wat samsung betreft 'een score nul'.
Op zich vervelend maar als de leverancier meewerkt niet onoverkomelijk.
Maar de verkoper (Mediamarkt Den Haag) ruilt de tv niet om, ondanks dat ook zij dit nooit eerder hebben meegemaakt.
De dames van de servicebalie hadden (telefonisch) contact gezocht met het hoofd tv afdeling.
Zij konden niet anders dan de instructies van die man opvolgen: innemen voor reparatie.
De dames van de servicebalie waren hier ook erg verbaasd over, aangezien zelfs de folie nog op het scherm zat en op de poten waren ingesealed. Fabrieksnieuw door mij retour gebracht. Ik deelde mede dat ik best de kosten voor het klepje voor mijn rekening wilde nemen, maar gaf ze we aan dat het 1 het gevolg van het ander was. De kabel aansluiting vond ik zeker een garantiezaak. Hetzelfde kabeltje heeft ook op mijn vorige tv's gezeten en daar mankeert niets aan.
Verpakkingen van de accessoires waren ook nog dicht (op de afst.bed na dan, daarmee moet je installeren).
Ik liet (beleefd!) merken dat ik het hier niet mee eens was, maar was me ook bewust dat de dame alleen maar de instructies opvolgden. Vervolgens direct naar boven gegaan en het hoofd tv aangesproken. Ook hier bleef ik beleefd, maar ondanks dat kwam ik geen moer met hem verder.
'Dan had ik maar een garantieplan' moeten aanschaffen', was het commentaar.
Mediamarkt laat het dus over aan de fabrikant,...ja, ja.
Ondanks dat ik weet dat zij wettelijk eerst de kans moeten krijgen om het product te (laten) herstellen, hadden zij deze 1 uur oude tv gewoon moeten omruilen.
Indien de tv enkele weken/maanden oud was had ik het een ander verhaal gevonden.
De serviceafdeling van Samsung staat bij mij bepaalt niet bekend als snel en vlot. De tv is nu een week weg.
Ik ben benieuwd hoe snel de tv terug is en nog meer benieuwd of zij gewoon kosteloos herstellen dan wel omruilen.
Mocht dit zo zijn: alle lof voor de Samsung serviceafdeling, maar niet voor Mediamarkt.
Ik houdt u op de hoogte ...
De tv moet aan de muur, dus heb, voor ik dat deed eerst de tv op de voet geïnstalleerd zodat ik zeker wist of alles werkte.
Ik moest echter ook nog een HDMI en optische kabel aansluiten en kon er lastig bij, aangezien die aansluitingen achter de coax zaten. Ik wilde de coax daarom er weer uithalen maar trok de antenneaansluiting van de tv zelf mee!
TV dus weer ingepakt.
Ook wilde ik de kaarthouder voor de Ziggo module weer netjes inpakken. Deze zit geklikt zoals veel klepjes op batterijvakjes. Het klepje wilde niet in 1x los. Ik drukte dus iets harder op het veertje van de klep (en echt IETS harder, dus geen molesteren o.i.d.) Hiervan brak het lipje af!
Een dergelijk lipje hoort te kunnen meebuigen en niet direkt te breken.
Overigens: als de aansluiting gewoon in orde was geweest had ik nooit meer aan het digi-klepje hoeven komen. Het 1 is dus het gevolg van het ander.
Nu heb ik tot 10 jaar geleden vele 1000den tv verkocht een aangesloten, maar dit heb ik nooit eerder meegemaakt. Daarom wat samsung betreft 'een score nul'.
Op zich vervelend maar als de leverancier meewerkt niet onoverkomelijk.
Maar de verkoper (Mediamarkt Den Haag) ruilt de tv niet om, ondanks dat ook zij dit nooit eerder hebben meegemaakt.
De dames van de servicebalie hadden (telefonisch) contact gezocht met het hoofd tv afdeling.
Zij konden niet anders dan de instructies van die man opvolgen: innemen voor reparatie.
De dames van de servicebalie waren hier ook erg verbaasd over, aangezien zelfs de folie nog op het scherm zat en op de poten waren ingesealed. Fabrieksnieuw door mij retour gebracht. Ik deelde mede dat ik best de kosten voor het klepje voor mijn rekening wilde nemen, maar gaf ze we aan dat het 1 het gevolg van het ander was. De kabel aansluiting vond ik zeker een garantiezaak. Hetzelfde kabeltje heeft ook op mijn vorige tv's gezeten en daar mankeert niets aan.
Verpakkingen van de accessoires waren ook nog dicht (op de afst.bed na dan, daarmee moet je installeren).
Ik liet (beleefd!) merken dat ik het hier niet mee eens was, maar was me ook bewust dat de dame alleen maar de instructies opvolgden. Vervolgens direct naar boven gegaan en het hoofd tv aangesproken. Ook hier bleef ik beleefd, maar ondanks dat kwam ik geen moer met hem verder.
'Dan had ik maar een garantieplan' moeten aanschaffen', was het commentaar.
Mediamarkt laat het dus over aan de fabrikant,...ja, ja.
Ondanks dat ik weet dat zij wettelijk eerst de kans moeten krijgen om het product te (laten) herstellen, hadden zij deze 1 uur oude tv gewoon moeten omruilen.
Indien de tv enkele weken/maanden oud was had ik het een ander verhaal gevonden.
De serviceafdeling van Samsung staat bij mij bepaalt niet bekend als snel en vlot. De tv is nu een week weg.
Ik ben benieuwd hoe snel de tv terug is en nog meer benieuwd of zij gewoon kosteloos herstellen dan wel omruilen.
Mocht dit zo zijn: alle lof voor de Samsung serviceafdeling, maar niet voor Mediamarkt.
Ik houdt u op de hoogte ...
-
Re: Mediamarkt Perikelen
U geeft zelf al aan dat zij geheel volgens de regels werken.
Maar voor u moeten ze een uitzondering maken geloof ik?
Anders snap ik het nut van het verhaal niet....
Maar voor u moeten ze een uitzondering maken geloof ik?
Anders snap ik het nut van het verhaal niet....
-
@Violet: Normaliter wordt iets wat u koopt en wat na een uur al defect blijkt te zijn bij de meeste winkels wél omgeruild. Dát is mijn probleem. (En zou ú ook hebben als u net € 900.- hebt achter gelaten bij betreffende winkel)
-
Ja, maar ik ga niet naar de Mediamarkt.
Ik ben toch niet gek?
En dan nogmaals, u geeft zelf aan dat dit de normale gang van zaken is.
Waarom dan zo verontwaardigd?
Ik ben toch niet gek?
En dan nogmaals, u geeft zelf aan dat dit de normale gang van zaken is.
Waarom dan zo verontwaardigd?
Tsja, er is blijkbaar gebruikersschade, dus ze zouden volledig in hun recht staan lijkt me? En wat het klepje van het afgebroken CI slot te maken heeft met je zelf afgebroken coax aansluiting snap ik niet helemaal. Er is geen oorzakelijk verband tussen het door eigen handelen laten afbreken van de coax aansluiting, en het vervolgens kapot gaan van het lipje van het CI slot, enkel omdat je die wel moést gebruiken omdat die coax aansluiting kapot ging. Zo kan je alles wel aan elkaar proberen te verbinden natuurlijk. Idem je vermelding dat je jarenlang TV's hebt verkocht, wat maakt dat uit voor jou als consument in dit geval?JanTinusPlukvet schreef:@Violet: Normaliter wordt iets wat u koopt en wat na een uur al defect blijkt te zijn bij de meeste winkels wél omgeruild. Dát is mijn probleem. (En zou ú ook hebben als u net € 900.- hebt achter gelaten bij betreffende winkel)
Overigens zou een even valide interpretatie van de feiten kunnen zijn, dat jij in frustratie van de zelf gesloopte coax-aansluiting, met veel te veel kracht dat lipje van het CI slot hebt gemold, om stampvoetend naar de mediamarkt te gaan.
Het lijkt me dat Samsung geen enkele moeite zal hebben om te bewijzen dat dit jou schuld is, zoals ze in de eerste 6 maanden garantie moeten doen, met de 2 kapotte aansluitingen als bewijs.
-
Sjohie, u gaat wel érg uit van het nagatieve:
Ik ben zeker niet wild geweest en geloof me of niet, ook niet gefrustreerd.
Maar zoals gezegd: Ik wilde daar geen discussie over hebben en wilde betalen voor een nieuwe. Dit heb ik duidelijk en meermaals aangegeven.
Ik doel daarmee op mijn constatering dat ik een dergelijk voorval (losse coax aansluiting) ook nooit eerder heb meegemaakt.
Vandaar dus constant beleefd en met open ogen i.p.v. samengeknepen. (Eigenlijk moet ik niet eens op uw comment ingaan, het staat nota bene al in het verhaal.
Vreemd dat ik daar nog eens tegen in de verdediging moet!
Over het klepje heb ik direct gemeld dat ik die wil betalen. het is niet te bewijzen of ik dat moedwillig heb gesloopt of niet. Ik blijf er bij dat als er een kunststof lipje ingedrukt moet worden, ik deze niet verder kán indrukken dat de bedoeling is. kennelijk kon dat wel.
Aan het snoer en het stekkertje ligt het ook niet, die heeft al op 3 tv's gezeten en betreft geen eigen knutselwerk, maar een snoer met aangegoten plugje.
Dat je die niet snapt, snap ik dan weer. Om de tv weer als nieuw te verpakken moest het CI slot van de achterzijde van de tv gehaald worden.sjohie schreef:
Tsja, er is blijkbaar gebruikersschade, dus ze zouden volledig in hun recht staan lijkt me? En wat het klepje van het afgebroken CI slot te maken heeft met je zelf afgebroken coax aansluiting snap ik niet helemaal. Er is geen oorzakelijk verband tussen het door eigen handelen laten afbreken van de coax aansluiting,
Ik ben zeker niet wild geweest en geloof me of niet, ook niet gefrustreerd.
Het lipje moest nu eenmaal ingedrukt worden om het CI slot te kunnen verwijderen. Daar kan je niets goed of slecht aan doen. Kennelijk kan het lipje te ver worden ingedrukt waardoor het breekt.sjohie schreef:Er is geen oorzakelijk verband tussen het door eigen handelen laten afbreken van de coax aansluiting, en het vervolgens kapot gaan van het lipje van het CI slot, enkel omdat je die wel moést gebruiken omdat die coax aansluiting kapot ging. Zo kan je alles wel aan elkaar proberen te verbinden natuurlijk. Idem je vermelding dat je jarenlang TV's hebt verkocht, wat maakt dat uit voor jou als consument in dit geval?
Maar zoals gezegd: Ik wilde daar geen discussie over hebben en wilde betalen voor een nieuwe. Dit heb ik duidelijk en meermaals aangegeven.
Als consument maakt het in zoverre uit, dat ik na jaren ervaringen met tv's heus weet hoe ik een tv dien aan te sluiten.sjohie schreef:Idem je vermelding dat je jarenlang TV's hebt verkocht, wat maakt dat uit voor jou als consument in dit geval?
Ik doel daarmee op mijn constatering dat ik een dergelijk voorval (losse coax aansluiting) ook nooit eerder heb meegemaakt.
Ik ben terug gegaan, maar niet stampvoetend. Niemand van Mediamarkt Den Haag kan ooit beweren dat ik op enige wijze irritant, onbehouwen of agressief ben geweest, dat ik de discussie aanga lijkt me logisch. ik heb zelf 17 jaar in winkels gestaan en vond het bloed irritant als een klant zo acteerde.sjohie schreef:Overigens zou een even valide interpretatie van de feiten kunnen zijn, dat jij in frustratie van de zelf gesloopte coax-aansluiting, met veel te veel kracht dat lipje van het CI slot hebt gemold, om stampvoetend naar de mediamarkt te gaan.
Vandaar dus constant beleefd en met open ogen i.p.v. samengeknepen. (Eigenlijk moet ik niet eens op uw comment ingaan, het staat nota bene al in het verhaal.
Vreemd dat ik daar nog eens tegen in de verdediging moet!
Over het klepje heb ik direct gemeld dat ik die wil betalen. het is niet te bewijzen of ik dat moedwillig heb gesloopt of niet. Ik blijf er bij dat als er een kunststof lipje ingedrukt moet worden, ik deze niet verder kán indrukken dat de bedoeling is. kennelijk kon dat wel.
Dat vraag ik me af. het klepje: staat hierboven al.sjohie schreef:Het lijkt me dat Samsung geen enkele moeite zal hebben om te bewijzen dat dit jou schuld is, zoals ze in de eerste 6 maanden garantie moeten doen, met de 2 kapotte aansluitingen als bewijs.
Een coax aansluiting moet je gewoon een stekker meermaals op kunnen duwen en er ook weer af kunnen halen zonder dat je het binnendeel van de tv meetrekt.sjohie schreef:eigen handelen laten afbreken van de coax aansluiting
Aan het snoer en het stekkertje ligt het ook niet, die heeft al op 3 tv's gezeten en betreft geen eigen knutselwerk, maar een snoer met aangegoten plugje.
JanTinusPlukvet schreef:@Violet: Normaliter wordt iets wat u koopt en wat na een uur al defect blijkt te zijn bij de meeste winkels wél omgeruild. Dát is mijn probleem. (En zou ú ook hebben als u net € 900.- hebt achter gelaten bij betreffende winkel)
Al koste het een tientje, MM moet je met een grote boog omheen gaan. Alleen al hoe ze de klanten behandelen. En inderdaad iets wat na een uur kaduuk is, zou bij andere winkels sneller terug genomen worden.
Normaliter bestaat een defect niet uit het slopen van meerdere onderdelen door de gebruiker.JanTinusPlukvet schreef:Normaliter wordt iets wat u koopt en wat na een uur al defect blijkt te zijn bij de meeste winkels wél omgeruild. Dát is mijn probleem.
Waarom je de aansluitingen achter de TV niet hebt laten zitten, nadat je de TV getest had is mij een niet duidelijk.De tv moet aan de muur, dus heb, voor ik dat deed eerst de tv op de voet geïnstalleerd zodat ik zeker wist of alles werkte.
Als de Tv aan de muur hangt, kom je bij de meeste types niet meer (goed) aan de aansluitingen, dus dat moet gebeuren als de TV nog niet tegen de muur is.
Maar dat is achteraf.
Als jij een beschadiging aan de TV aanbrengt, is het toch duidelijk, dat er niemand anders aansprakelijk is dan jezelf.
-
De tv dus eerst los van de muur getest / de zenders geïnstalleerd. Juist om te voorkomen dat ik veel werk voor niets doe. Als blijkt dat alles werkt ga je verder met de installatie, de muurbeugel. deze bestaat uit 2 delen: 1 deel voor op de muur en een deel die op de achterzijde van de tv gemonteerd moet worden. De beugel heb ik tegelijk en op advies gekocht van de verkoper en was ook niet het probleem.nevermind schreef: Waarom je de aansluitingen achter de TV niet hebt laten zitten, nadat je de TV getest had is mij een niet duidelijk.
Stekkertje dus los gehaald, want een tv aan de muur monteren gaat niet met alle bekabeling er nog aan!
Muurbeugel op de muur gemonteerd en de andere helft op de achterkant van de tv, anders kan je 'm niet ophangen. Geen probleem, tv hing goed na montage.
Coax er weer in.
'oh, vergeet de hdmi + optische kabel'
kabeltje er weer uit...
hdmi er in + optisch
coax er weer in
....huh???? 'Dat gaat niet!'
2x kijken ,...... '****! ik mis een deel!'
....Ik kijk op de coax stekker,...en daar zie ik een deel zitten wat in de tv hoort te zitten!
nu duidelijk nevermind? Lijkt mioj dat er aan mijn kant erg weinig is fout gegaan.
edit: uitleg hoe aangesloten is
Laatst gewijzigd door JanTinusPlukvet op 10 jun 2013 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jou antwoorden zijn zelden erg helpvol geweest aan niemand. Maar toch geef ik je ff een antwoord. hetzelfde overigens als aan meerderen:Barman schreef:Normaliter bestaat een defect niet uit het slopen van meerdere onderdelen door de gebruiker.
Een coax aansluiting moet je gewoon een stekker meermaals op kunnen duwen en er ook weer af kunnen halen zonder dat je het binnendeel van de tv meetrekt.
Dan zijn het dus zeer goede antwoorden.JanTinusPlukvet schreef: Jou antwoorden zijn zelden erg helpvol geweest aan niemand.
Met jouw ervaring van "vele 1000den tv verkocht en aangesloten" moet je toch ook wel weten dat zo'n stekker soms heel soepel gaat, dat het wel lijkt of hij te ruim is en dan weer soms best wel moeizaam. Je trekt die aansluiting niet mee als je het gewoon even rustig probeert.
Je weet binnen een uur twee onderdelen van een TV te slopen. Neem je dan als man met 17 jaar ervaring in winkels zoiets zonder morren terug, of denk je, als iemand in een uur zo snel al twee onderdelen weet te slopen, wat zal er dan nog meer kapot zijn? Laat ik het maar opsturen voor reparatie zodat de hele TV even nagekeken kan worden?
Lijkt mij een wijs besluit.
-
Heb hier drie samsungs....top,tv,s.helemaal de nieuwste..
Je geefts samsung schuld,mm?
Weet niet wat je tv koste,ik kocht hem daar dus niet!
Maar heel eerlijk gezegd,heb je wel altijd problemen,stoel bij leen bakker,vloerislolatie u tv...
Pff hoop pech....? Of ben je zelf toch mschien beetje......
Weet niet wat je tv koste,ik kocht hem daar dus niet!
Maar heel eerlijk gezegd,heb je wel altijd problemen,stoel bij leen bakker,vloerislolatie u tv...
Pff hoop pech....? Of ben je zelf toch mschien beetje......
Ikzelf heb er al een paar TV´s aan de muur gehangen.Stekkertje dus los gehaald, want een tv aan de muur monteren gaat niet met alle bekabeling er nog aan!
Muurbeugel op de muur gemonteerd en de andere helft op de achterkant van de tv, anders kan je 'm niet ophangen. Geen probleem, tv hing goed na montage.
Maar bij geen van de TV´s heb ik achteraf pas de kabels aan de aansluiting gedaan, want dan kom je er niet meer bij.
Muurbeugel plaatsen.
Tegenstuk aan de TV bevestigen
Kabels aansluiten
Met hulp TV in de muurbeugel hangen.
Iets vergeten
TV weer uit de muurbeugel nemen en vergeten kabel plaatsen.
Misschien had/heb je een aparte muurbeugel, waar je pas de bekabeling kunt aansluiten als de TV hangt.
Het afgebroken lipje is de schuld van die het veroorzaakt heeft, anders zijn er vele klachten over als dit een fabricagefout zou zijn.
-
Voor wat betreft de aansluiting op de tv wel.rozemarijntje schreef:Heb hier drie samsungs....top,tv,s.helemaal de nieuwste..
Prijs is niet van belang op zich. Maar als je het weten wilt de prijs was € 759.- voor een 40"rozemarijntje schreef:Weet niet wat je tv koste,ik kocht hem daar dus niet!
Je refereert helaas alleen aan mijn negatieve ervaringen. Ik heb ook vele positieve ervaringen geplaatst. helaas worden díe hier zelden ook positief ontvangen. Dan krijg je commentaren als 'je werkt er zeker' of 'reclame maken'.rozemarijntje schreef:Maar heel eerlijk gezegd,heb je wel altijd problemen,stoel bij leen bakker,vloerislolatie u tv...
Pech,...ja, kennelijk. Maar zoals gezegd plaats ik ook positieve berichen.rozemarijntje schreef:Pff hoop pech....? Of ben je zelf toch mschien beetje......
Beetje wat?
Overigens heb ik net een afzuigkap besteld. Hiervan weet ik al bij voorbaat dat het lastiger wordt om in te bouwen. Dan kies ik ervoor om tegen betaling de kap te laten plaatsen.
Een review hierover zal ik maar niet plaatsen,..stel dat-ie ~Positief is!
-
Helaas weer een vooringenomen reactie.nevermind schreef:Ikzelf heb er al een paar TV´s aan de muur gehangen.
Maar bij geen van de TV´s heb ik achteraf pas de kabels aan de aansluiting gedaan, want dan kom je er niet meer bij.
Heeft u er wel eens aan gedacht dat het per situatie kan verschillen?
Als ik de tv mét kabel eraan aan de muur had gehangen was het zéker stuk gegaan, aangezien ik dan problemen had gekregen met de lengte van het kabeltje.
Daarom dus: ophangen en verder aansluiten.
'ik ben toch niet gek???'
Stekkertjes, kabels, moet je gewoon, als de tv ook aan de muur hangt kunnen verwijderen of inpluggen. Kan dat niet deugt het mijn inziens niet. Immers, als u een nieuw apparaat koopt mag het niet de bedoeling zijn dat u de tv dan steeds van de muur muur moet halen.
Of stel dat uw tv slecht beeld geeft en u de provider belt en als opdracht verschillende kabeltjes er even uit moet halen en er weer in moet doen!
Als je een coax kabel uit de tv trekt mag het niet gebeuren dat de aansluiting van de tv er dan mee uitgetrokken wordt. Dat het u en mij niet overkomt, wil niet zeggen dat dit niemand kan overkomen. Soms heb je gewoon net een zogeheten maandagochtend product te pakken.
Wat dat betreft zie ik trouwens nog wel vreemdere voorvallen voorbij komen, waarbij je je afvraagt ' hoe keijgt iemand dit voor elkaar, of, hoe kan iemand hier nou instinken'.
Sommige reacties naar TS vind ik dan ook nogal buiten proporties. Aan TS het advies niet te veel inlaten met en/of reageren op persoonlijke 'aanvallen'. Daarmee doet uzelf ook afbreuk aan uw eigen gestarte topic.
MM dient dit gewoon op te lossen. Hetzij middels omruilen, hetzij middels kosteloze reparatie, dus afmars naar de fabriekant. Dit alles dient binnen een redelijke termijn plaats te vinden.
Of stel dat uw tv slecht beeld geeft en u de provider belt en als opdracht verschillende kabeltjes er even uit moet halen en er weer in moet doen!
Als je een coax kabel uit de tv trekt mag het niet gebeuren dat de aansluiting van de tv er dan mee uitgetrokken wordt. Dat het u en mij niet overkomt, wil niet zeggen dat dit niemand kan overkomen. Soms heb je gewoon net een zogeheten maandagochtend product te pakken.
Wat dat betreft zie ik trouwens nog wel vreemdere voorvallen voorbij komen, waarbij je je afvraagt ' hoe keijgt iemand dit voor elkaar, of, hoe kan iemand hier nou instinken'.
Sommige reacties naar TS vind ik dan ook nogal buiten proporties. Aan TS het advies niet te veel inlaten met en/of reageren op persoonlijke 'aanvallen'. Daarmee doet uzelf ook afbreuk aan uw eigen gestarte topic.
MM dient dit gewoon op te lossen. Hetzij middels omruilen, hetzij middels kosteloze reparatie, dus afmars naar de fabriekant. Dit alles dient binnen een redelijke termijn plaats te vinden.
-
Precies! Dank!Shine schreef:Stekkertjes, kabels, moet je gewoon, als de tv ook aan de muur hangt kunnen verwijderen of inpluggen.
Zoals gezegd neem ik het CI klepje voor lief. Normaliter zou je deze ook niet meer los hoeven halen. Maar omdat ik de tv origineel in de verpakking wilde terug doen moest-ie er wel af. Daarvan heb ik bij retourneren in de winkel gezegd dat ik die kosten wél voor rekening wil nemen.
Waarom zou dat precies "moeten" vraag ik me dan af? Daar zijn geen wettelijke regels voor, en ook niet iedere koper plaatst een TV aan de wand. Als een fabrikant de TV zo ontwerpt dat het kan, is het mooi meegenomen en in zekere zin klantvriendelijk, maar meer ook niet.JanTinusPlukvet schreef:Precies! Dank!Shine schreef:Stekkertjes, kabels, moet je gewoon, als de tv ook aan de muur hangt kunnen verwijderen of inpluggen.
Zoals gezegd neem ik het CI klepje voor lief. Normaliter zou je deze ook niet meer los hoeven halen. Maar omdat ik de tv origineel in de verpakking wilde terug doen moest-ie er wel af. Daarvan heb ik bij retourneren in de winkel gezegd dat ik die kosten wél voor rekening wil nemen.
-
Nou jan tinus vind het mooi bedrag had naar bcc gegaan die hadden je anders behandeld,! Dat bedoel ik ermee!
Nee posietief is alleen maar goed!!!! Jij bent allang lid
Zal je zegge bcc had hem gelijk omgeruild,14 dg bedenktijd,
Wij hadden een andere wat duurdere doet er verser niet toe,ding werd heet.
Moest toevallig volgende dag ff wat vragen dus ik zeg dat,nee das niet goed,voor de zekerheid ruilen we he om! Paar dg later nw staan!
Kijk en dat doet mm niet......en zelfde prijs,dit type is overl bijna zelfde,
Of je gaat naar ander filiaal,dat mag toch? Zeg dat je hem terug komt brengen geen woord reppen over..
Je mag binnen 14 dg retouneren...
Anders gaat ie naar reparatie service
Nee posietief is alleen maar goed!!!! Jij bent allang lid
Zal je zegge bcc had hem gelijk omgeruild,14 dg bedenktijd,
Wij hadden een andere wat duurdere doet er verser niet toe,ding werd heet.
Moest toevallig volgende dag ff wat vragen dus ik zeg dat,nee das niet goed,voor de zekerheid ruilen we he om! Paar dg later nw staan!
Kijk en dat doet mm niet......en zelfde prijs,dit type is overl bijna zelfde,
Of je gaat naar ander filiaal,dat mag toch? Zeg dat je hem terug komt brengen geen woord reppen over..
Je mag binnen 14 dg retouneren...
Anders gaat ie naar reparatie service