Zooplus -
Geplaatst: 11 jun 2013 15:40
Beste,
Ik heb een behoorlijk geschil met zooplus betreffende een bestelling van een aquarium, welke zij na
6 weken nog niet hebben kunnen uitleveren.
Na annulering gisteren, heb ik vandaag een mail ontvangen dat zij hier op terug komen.
Wordt nog een heel gevecht om mijn geld terug te krijgen.
hieronder de e-mail correspondentie, daarnaast heeft er meerdere malen telefonisch contact plaats gevonden, maar dit is tegen dovenmans oren.
Zij er hier meer mensen met dit soort ervaringen met zooplus?
bestelling 25 april 2013 aquarium 1250 Euro ideal betaling!!!!
Geachte meneer Eijkhout,
Hartelijk dank voor uw bericht.
De expeditie firma heeft al opdracht gekregen om het aquarium af te leveren.
Wij hopen u hiermede voldoende te hebben geinformerd.
Met vriendelijke groet,
Uw zooplus Service Team?
--------------------------------------------
Beste,
Stomverbaasd was ik vanmiddag na het telefonisch onderhoud met uw sevicecenter dhr David Schollen.
In uw voorgaande mail, werd mij voorgehouden dat de expeditie firma al opdracht heeft gekregen om het door mij bestelde aquarium af te leveren.
Echter, in het telefonisch onderhoud kreeg ik medegedeeld dat het Aquatlantis aquarium rechtstreeks van de fabrikant wordt geleverd (dus Portugal).
Op de website, wordt hier niets over gemeld en wordt voorgedaan als een voorraad artikel welke door een expeditie firma wordt afgeleverd.
"U ontvangt de aquariumcombinatie in de regel vijf werkdagen na betalingsontvangst."
Nu zeven werkdagen later is er nog altijd geen contact met mij gezocht betreffende aflevering, dus zou nu graag een indicatie krijgen wanneer levering zal plaats vinden.
Het gaat hier om een artikel van circa 1350 Euro, welke vooruit is betaald en verwacht hier een duidelijk antwoord.
m.vr.gr
Paul Eijkhout
klantnummer : 6291364
bestelnummer : 29808931
betreft: 342459.1 Aquatlantis Aquarium/Onderkast - Set Evasion 101x50x85 eiken-crème/notenhout en eiken-crème 1.349,00
-------------------------------------------------
Geachte meneer Eijkhout,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Helaas hebben wij geen overzicht op de voorraad van de fabrikant. Echter kregen wij vandaag bericht dat het artikel op dit moment niet op voorraad is. Onze excuses voor het ongemak. Een nieuwe levering verwachten zij binnen 4 weken.
Graag vernemen wij van u als u wenst te wachten of een restitutie van het aankoop bedrag.
In afwachting van uw reaktie verblijven wij.
Met vriendelijke groet,
Uw service-team van zooplus
------------------------------------------------------
Beste,
Ik ben zeer ontstemd betreffende de verkoop manieren van zooplus, en hoe deze met zijn vaste klanten om gaat.
Zeker, afgaande op de eerdere e-mail berichten dat de transportfirma al opdracht heeft gekregen voor aflevering, is puur voorliegen van klanten.
Het afdoen, dat u geen voorraad overzicht van de fabrikant heeft is ook pure onzin, dan moet u deze niet aanbieden als voorraad artikel en duidelijkheid op de website verschaffen.
Een restitutie van het aankoop bedrag zal waarschijnlijk weken op zich laten wachten, zodoende laat ik de bestelling staan en ga er van uit dat MIJN aquarium tussen heden en 4 juni 2013 wordt afgeleverd.
Bij verdere uitstel verwacht ik ook direct een bericht.
Tevens ontvang ik graag een e-mail adres van het hoofdkantoor te Duitsland, waar ik een klacht kan deponeren.
In afwachting van uw reactie
Paul Eijkhout
Rockanje
-----------------------------------------------
Beste,
Graag wil ik een status weten van mijn op 25 april 2013 bestelde en betaalde Aquatlantis Aquarium/Onderkast - Set Evasion 101x50- eiken-crème/notenhout en eiken-crème.
In de laatste e-mail en telefonisch contact van drie weken geleden is er een levering van vier weken of eerder aangegeven.
Gaarne een duidelijk antwoord, en indien nodig de leverancier benaderen en hier aangeven wat de verwachting van levering is.
Paul Eijkhout
Rockanje
-----------------------------------------
Geachte meneer Eijkhout,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Uw ontevredenheid kunnen wij best voorstellen bieden u nogmaals onze excuses aan voor het ontstane ongerief.
Uw bestelde Aquatlantis Aquarium/Onderkast - Set Evasion 101x50- eiken-crème/notenhout en eiken-crème wordt rechtstreeks vanuit onze leverancier in het buitenland naar u verzonden. Hierdoor kan de levering langer duren dan normaal. Dit is ook de reden dat wij geen overzicht hebben van de voorraad van onze leverancier. Uw bestelling die via de site binnenkomt, wordt naar de leverancier verzonden en deze neemt de bestelling verder in behandeling. Wij krijgen achteraf bericht indien zij het artikel niet meteen kunnen leveren. Wij vragen u hiervoor uw begrip. Voor de levering wordt er contact met u opgenomen. Wij zullen de informatie op de site aanpassen om soortgelijke situaties in de toekomst te doen voorkomen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw zooplus service team
------------------------------------------
Geachte meneer Eijkhout,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Naar verwachting ontvangt de leverancier de nieuwe zending later deze week en wordt het door u bestelde product meteen naar u toegestuurd. Er wordt contact met u opgenomen voor de levering.
Met vriendelijke groet,
Uw zooplus service team
-------------------------------------------------
Geachte meneer Eijkhout,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij hebben antwoord ontvangen van de leverancier dat de Aquatlantis Aquarium/Onderkast - Set Evasion 101x50- eiken-crème/notenhout en eiken-crème in week 23 wordt bezorgd bij u.
Onze excuses dat de levering zolang op zich laat wachten.
Met vriendelijke groet,
Uw zooplus Service Team?
------------------------------------
Beste,
Betreft annulering bestelling.
Klantnummer : 6291364
Bestelnummer : 29808931 - 342459.1 Aquatlantis Aquarium/Onderkast - Set Evasion 101x50 -
eiken-crème/notenhout en eiken-crème € 1.349,00
Bestel/betaal datum 25 april 2013
Na heden 3 juni 2013 wederom meermaals contact te hebben gehad met de "klantenservice" nog altijd geen duidelijk antwoord ontvangen wanneer het aquarium geleverd gaat worden.
Ik wil nu van het recht gebruik maken, om volgens de algemene leveringsvoorwaarden art 7.1, deze bestelling kosteloos te annuleren.
Per omgaande verzoek ik restitutie van het aankoopbedrag op mijn bankrekening.
Ik verzoek U deze annulering per omgaande te bevestigen.
P.J. Eijkhout
-----------------------------------------------
Beste,
Zoals heden middag 10 juni 2013 telefonisch met de klantenservice overeengekomen.
Na het wederom door zooplus niet aan een levertermijn te kunnen voldoen, wil ik per e-mail bevestigen dat de bestelling van 25 april 2013 bestelnummer : 29808931, betreffende aquarium aquatlantis evasion definitief geannuleerd is en per omgaande restitutie van het door mij betaalde aankoopbedrag zal volgen.
Paul Eijkhout
------------------------------------------------
Geachte meneer Eijkhout,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Graag willen wij u aangeven dat wij in principe het bedrag van 1243.10 EUR voor u terug dienen te storten. Omdat u een openstaande rekening heeft 29 EUR voor order 30694737, hebben wij dit hiermee verrekend.
Wij hebben uw restitutie ter hoogte van 1243.10 EUR - 29 EUR = 1214.10 (inclusief eventueel verrekende kortingen) inmiddels doorgegeven aan de administratie. Houdt u rekening met een verwerkingstermijn van 5-7 werkdagen voordat het bedrag op uw rekening staat.
Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Uw zooplus Service Team
-----------------------------------------
Geachte meneer Eijkhout,
Graag komen wij terug op ons eerdere bericht. Wij zijn nog in afwachting van een reactie van de leverancier, onze excuses voor al het ongemak. WIj komen zo spoedig mogelijk op de zaak terug.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? De klantenservice van zooplus.nl adviseert en informeert u graag.
Met vriendelijke groet,
uw service-team van zooplus
Ik heb een behoorlijk geschil met zooplus betreffende een bestelling van een aquarium, welke zij na
6 weken nog niet hebben kunnen uitleveren.
Na annulering gisteren, heb ik vandaag een mail ontvangen dat zij hier op terug komen.
Wordt nog een heel gevecht om mijn geld terug te krijgen.
hieronder de e-mail correspondentie, daarnaast heeft er meerdere malen telefonisch contact plaats gevonden, maar dit is tegen dovenmans oren.
Zij er hier meer mensen met dit soort ervaringen met zooplus?
bestelling 25 april 2013 aquarium 1250 Euro ideal betaling!!!!
Geachte meneer Eijkhout,
Hartelijk dank voor uw bericht.
De expeditie firma heeft al opdracht gekregen om het aquarium af te leveren.
Wij hopen u hiermede voldoende te hebben geinformerd.
Met vriendelijke groet,
Uw zooplus Service Team?
--------------------------------------------
Beste,
Stomverbaasd was ik vanmiddag na het telefonisch onderhoud met uw sevicecenter dhr David Schollen.
In uw voorgaande mail, werd mij voorgehouden dat de expeditie firma al opdracht heeft gekregen om het door mij bestelde aquarium af te leveren.
Echter, in het telefonisch onderhoud kreeg ik medegedeeld dat het Aquatlantis aquarium rechtstreeks van de fabrikant wordt geleverd (dus Portugal).
Op de website, wordt hier niets over gemeld en wordt voorgedaan als een voorraad artikel welke door een expeditie firma wordt afgeleverd.
"U ontvangt de aquariumcombinatie in de regel vijf werkdagen na betalingsontvangst."
Nu zeven werkdagen later is er nog altijd geen contact met mij gezocht betreffende aflevering, dus zou nu graag een indicatie krijgen wanneer levering zal plaats vinden.
Het gaat hier om een artikel van circa 1350 Euro, welke vooruit is betaald en verwacht hier een duidelijk antwoord.
m.vr.gr
Paul Eijkhout
klantnummer : 6291364
bestelnummer : 29808931
betreft: 342459.1 Aquatlantis Aquarium/Onderkast - Set Evasion 101x50x85 eiken-crème/notenhout en eiken-crème 1.349,00
-------------------------------------------------
Geachte meneer Eijkhout,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Helaas hebben wij geen overzicht op de voorraad van de fabrikant. Echter kregen wij vandaag bericht dat het artikel op dit moment niet op voorraad is. Onze excuses voor het ongemak. Een nieuwe levering verwachten zij binnen 4 weken.
Graag vernemen wij van u als u wenst te wachten of een restitutie van het aankoop bedrag.
In afwachting van uw reaktie verblijven wij.
Met vriendelijke groet,
Uw service-team van zooplus
------------------------------------------------------
Beste,
Ik ben zeer ontstemd betreffende de verkoop manieren van zooplus, en hoe deze met zijn vaste klanten om gaat.
Zeker, afgaande op de eerdere e-mail berichten dat de transportfirma al opdracht heeft gekregen voor aflevering, is puur voorliegen van klanten.
Het afdoen, dat u geen voorraad overzicht van de fabrikant heeft is ook pure onzin, dan moet u deze niet aanbieden als voorraad artikel en duidelijkheid op de website verschaffen.
Een restitutie van het aankoop bedrag zal waarschijnlijk weken op zich laten wachten, zodoende laat ik de bestelling staan en ga er van uit dat MIJN aquarium tussen heden en 4 juni 2013 wordt afgeleverd.
Bij verdere uitstel verwacht ik ook direct een bericht.
Tevens ontvang ik graag een e-mail adres van het hoofdkantoor te Duitsland, waar ik een klacht kan deponeren.
In afwachting van uw reactie
Paul Eijkhout
Rockanje
-----------------------------------------------
Beste,
Graag wil ik een status weten van mijn op 25 april 2013 bestelde en betaalde Aquatlantis Aquarium/Onderkast - Set Evasion 101x50- eiken-crème/notenhout en eiken-crème.
In de laatste e-mail en telefonisch contact van drie weken geleden is er een levering van vier weken of eerder aangegeven.
Gaarne een duidelijk antwoord, en indien nodig de leverancier benaderen en hier aangeven wat de verwachting van levering is.
Paul Eijkhout
Rockanje
-----------------------------------------
Geachte meneer Eijkhout,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Uw ontevredenheid kunnen wij best voorstellen bieden u nogmaals onze excuses aan voor het ontstane ongerief.
Uw bestelde Aquatlantis Aquarium/Onderkast - Set Evasion 101x50- eiken-crème/notenhout en eiken-crème wordt rechtstreeks vanuit onze leverancier in het buitenland naar u verzonden. Hierdoor kan de levering langer duren dan normaal. Dit is ook de reden dat wij geen overzicht hebben van de voorraad van onze leverancier. Uw bestelling die via de site binnenkomt, wordt naar de leverancier verzonden en deze neemt de bestelling verder in behandeling. Wij krijgen achteraf bericht indien zij het artikel niet meteen kunnen leveren. Wij vragen u hiervoor uw begrip. Voor de levering wordt er contact met u opgenomen. Wij zullen de informatie op de site aanpassen om soortgelijke situaties in de toekomst te doen voorkomen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw zooplus service team
------------------------------------------
Geachte meneer Eijkhout,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Naar verwachting ontvangt de leverancier de nieuwe zending later deze week en wordt het door u bestelde product meteen naar u toegestuurd. Er wordt contact met u opgenomen voor de levering.
Met vriendelijke groet,
Uw zooplus service team
-------------------------------------------------
Geachte meneer Eijkhout,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij hebben antwoord ontvangen van de leverancier dat de Aquatlantis Aquarium/Onderkast - Set Evasion 101x50- eiken-crème/notenhout en eiken-crème in week 23 wordt bezorgd bij u.
Onze excuses dat de levering zolang op zich laat wachten.
Met vriendelijke groet,
Uw zooplus Service Team?
------------------------------------
Beste,
Betreft annulering bestelling.
Klantnummer : 6291364
Bestelnummer : 29808931 - 342459.1 Aquatlantis Aquarium/Onderkast - Set Evasion 101x50 -
eiken-crème/notenhout en eiken-crème € 1.349,00
Bestel/betaal datum 25 april 2013
Na heden 3 juni 2013 wederom meermaals contact te hebben gehad met de "klantenservice" nog altijd geen duidelijk antwoord ontvangen wanneer het aquarium geleverd gaat worden.
Ik wil nu van het recht gebruik maken, om volgens de algemene leveringsvoorwaarden art 7.1, deze bestelling kosteloos te annuleren.
Per omgaande verzoek ik restitutie van het aankoopbedrag op mijn bankrekening.
Ik verzoek U deze annulering per omgaande te bevestigen.
P.J. Eijkhout
-----------------------------------------------
Beste,
Zoals heden middag 10 juni 2013 telefonisch met de klantenservice overeengekomen.
Na het wederom door zooplus niet aan een levertermijn te kunnen voldoen, wil ik per e-mail bevestigen dat de bestelling van 25 april 2013 bestelnummer : 29808931, betreffende aquarium aquatlantis evasion definitief geannuleerd is en per omgaande restitutie van het door mij betaalde aankoopbedrag zal volgen.
Paul Eijkhout
------------------------------------------------
Geachte meneer Eijkhout,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Graag willen wij u aangeven dat wij in principe het bedrag van 1243.10 EUR voor u terug dienen te storten. Omdat u een openstaande rekening heeft 29 EUR voor order 30694737, hebben wij dit hiermee verrekend.
Wij hebben uw restitutie ter hoogte van 1243.10 EUR - 29 EUR = 1214.10 (inclusief eventueel verrekende kortingen) inmiddels doorgegeven aan de administratie. Houdt u rekening met een verwerkingstermijn van 5-7 werkdagen voordat het bedrag op uw rekening staat.
Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Uw zooplus Service Team
-----------------------------------------
Geachte meneer Eijkhout,
Graag komen wij terug op ons eerdere bericht. Wij zijn nog in afwachting van een reactie van de leverancier, onze excuses voor al het ongemak. WIj komen zo spoedig mogelijk op de zaak terug.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? De klantenservice van zooplus.nl adviseert en informeert u graag.
Met vriendelijke groet,
uw service-team van zooplus